+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372739 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #420 - Czwartek, 08.04.2010, 12:56:28 - NIEPRZECZYTANA »

na falowanie srednio, napewno praca pompy wspomagania obciaga silnik a to powoduje spadek obrotow.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #421 - Czwartek, 29.04.2010, 18:57:48 - NIEPRZECZYTANA »

hyh falujące obroty znowu wróciły, po wymianie termostatu, rzecz jasna faluje jak się dobrze nagrzeje silnik, słoneczko 20 stopni + korek, i falowanie obrotu, gaśnie.
Chyba jednak seat nie jest mi pisany,
teraz pytanie czy przy zabrudzonej przepustnicy na zimnym silniku tez falują obroty?
Czy temp ma wpływ na pracę przepustnicy? Bo nie wiem czy sie zabierać za jej czyszczenie.
Zapisane
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #422 - Czwartek, 29.04.2010, 22:20:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Wojtach
Bo nie wiem czy sie zabierać za jej czyszczenie.
na dobry poczatek to przeczysc przepustnice a najlepiej ja zdemontuj i ja przemyj bo psikanie możne da poprawę chwilowa
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #423 - Piątek, 30.04.2010, 06:27:18 - NIEPRZECZYTANA »

a czy Wojtach nie ma u siebie Przepływki? zasyfiona tez daje falowanie.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #424 - Wtorek, 04.05.2010, 22:15:17 - NIEPRZECZYTANA »

1.6 ALM nie ma przepływki
Zapisane
LoveSeat2000 Mężczyzna
Robert
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kobyłka/Warszawa
Samochód: Seat Cordoba 2.0GTi 2E 1994r

« Odpowiedz #425 - Wtorek, 18.05.2010, 16:54:01 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie, mam taki problem w swojej Cordi, iż na zimnym silniku wszystko jest dobrze, a jak się tylko nagrzeje obroty zaczynają szaleć to znaczy : po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do obrotów wolnych(chyba 850) a następnie bardzo szybko obroty zaczynają wariować/skakać , skaczą od 0 do 950 obrotów, a czasami nawet silnik zgasnie:/ I przez to jest ciężko ruszać bo samochód przez to robi kangury.
Może ktoś wie co to może być :)
Zapisane

Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #426 - Wtorek, 18.05.2010, 21:08:32 - NIEPRZECZYTANA »

doczytałem na innym forum, że to może być problem z cewką/przewodami
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #427 - Wtorek, 18.05.2010, 21:15:56 - NIEPRZECZYTANA »

kolejny "leń śmierdzący" któremu nie chce się przeczytać wątku...
Zapisane
Sketels Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1999 1.4 benzyna APQ

« Odpowiedz #428 - Poniedziałek, 24.05.2010, 10:46:01 - NIEPRZECZYTANA »

mam autko z gazem po zmienieniu membrany mam taką dziwna sytuację mianowicie przy włączeniu świateł dmuchawy itd skaczą obroty do góry po wyłączeniu w/w obroty spadają ktoś się spotkał??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #429 - Poniedziałek, 24.05.2010, 17:13:00 - NIEPRZECZYTANA »

z jakich na jakie?
silnik cieply / zimny?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Sketels Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1999 1.4 benzyna APQ

« Odpowiedz #430 - Wtorek, 25.05.2010, 14:59:23 - NIEPRZECZYTANA »

z jakich na jakie?
silnik cieply / zimny?

silnik nie ważne bo i na ciepłym i na zimnym tak się zachowuje obroty podskakują od 1tyś do około 3tyś po wyłączeniu świateł itp obroty spadają. Po wymianie membrany od gazu kopułki i palca to się dzieje.. ktoś już mi podpowiedział że może to być wina regulatora napięcia.. Powrócę do starych ustawień jeśli chodzi o kopułkę i palec to wyeliminuje ich wadę..
Zapisane
hollock Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Zawiercie
Samochód: Cordoba' 03 , 1.4 16V

« Odpowiedz #431 - Piątek, 27.08.2010, 14:56:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, od kilku miesięcy świeciły mi na zmianę kontrolki EPC z silnikiem lub sam silnik. Miewałem czasami problem  z  uruchomieniem silnika, zarówno jak było gorąco i zimno. Obroty troszkę falowały  i były za niskie.
    Ale  w sierpniu   cordi ;) zgasła mi kilka razy na skrzyżowaniu, zarówno jak była na luzie lub przy ruszaniu ;(  co mnie bardzo zaniepokoiło. Przebieg 61.500 km
Poczytałem na forum i moje przypuszczenia padły na przepustnice. Postanowiłem jechać do serwisu skody. Wszystko trwało ok. 10 min.

1. Podpięcie pod wag-a (błędu już nie pamiętam, w każdym razie był to błąd sporadyczny)- jak potrzebne to poszukam gdzieś spisałem sobie na przyszłość.
2. Zdjęcie pokrywy z filtrem powietrza, aby dostać się do przepustnicy.
3. Odpalenie cordi, trzymanie obrotów ok 2000- 3000tys
4. Pryskanie przepustnicy środkiem kilka razy w sumie trwało to  ok 40s, przy tym lekkie gazowanie. Gościu nie chciał pokazać czym to robił powiedział, że profesjonalny płyn do czyszczenia. Podpatrzyłem tylko jak gościu chował do szafki wszystko wskazywało, że to był zmywacz do gaźników i przepustnic firmy WURTH - jak później sprawdzałem na necie znalazłem go na allegro.
5. Sprawdzenie ponowne pod wag-a, żadnych błędów nie było.
6. Testowa jazda po parkingu, (po skasowaniu błędu  EPC lub silnik zapalały się po kilku lub kilkunastu metrach jazdy).
7. Później z kwitem do kasy całość to 45zł.

Na początku  wolne obroty  w granicach 1000, obecnie jest ok, żadnych falowań nie ma ;)
Od tego czasu  silnik  cordi chodzi jak nowy ;)

Pozdrawiam
Zapisane

Cordoba \'03
Piotre16 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: LKR
Samochód: Seat Cordoba 98 1.4 16V AFH

« Odpowiedz #432 - Wtorek, 21.09.2010, 18:09:14 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Przeczytałem cały temat i dalej nie wiem w czym problem. Mam Seata Cordobe 14 16V AFH 75kW 101KM 1998r. Rok temu padla mi przepustnica, kupiłem na Allegro o takim samym numerze tylko różniącą się literą na końcu. Po zamontowaniu wszystko ładnie chodziło i to bez adaptacji czy innych regulacji. Po pół roku zaczęły się problemy. Na początku po odpalemiu zimny/ciepły wchodził na 4 tyś. obrotów po lekkim dodaniu gazu lub po paru sekundach spadało do 1 tys. Ale falowania nie było. Auto było w naprawie problem z pompą olejową i podobno rozrząd był przestawiony o ząbek. Gdy auto wróciło z naprawy obroty wchodzą czasem jak wcześniej na 4 tys. i do tego teraz faluja i auto gaśnie.:( komputer nie pokazuje żadnych błędów. Mój model silnika jest rzadko spotykamy i w warsztatach nie mają odpowiednego oprogramowania akurat do niego.:( trudno zrobić adaptacje lub inne rzeczy. Już sam nie wiem co robić sam coś próbuje w domu poprzez Vag-a ale brak skutku. Dodam że auto czasami chodzi wzorowo, nic nie faluje i jest nawet ssanie jak zimny. Prosilbym o rady i pomoc. Pozdrawiam
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #433 - Środa, 22.09.2010, 06:48:29 - NIEPRZECZYTANA »

a co z czujnikiem cieczy? może on wariuje  i daje błędne sygnały dalej.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Zupa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba SE '98 1.6 LPG

« Odpowiedz #434 - Środa, 22.09.2010, 17:48:16 - NIEPRZECZYTANA »

A jak z sondą lambda? Słyszałem, że w tych silnikach niby jest nie do zajechania ale wiadomo, LPG robi swoje. Bo jeśli chodzi o falujące obroty to u mnie zawsze pierwsze podejrzenia padają na lambdę i czujnik ;)
Zapisane
Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: