+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372273 razy)
0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #405 - Czwartek, 24.12.2009, 08:51:29 - NIEPRZECZYTANA »

mnie kiedyś pojawiły się problem z lekkim falowaniem tuż po odpaleniu. Gdy tylko silnik się zagrzał przeciągnąłem autko tak ~4-4,5 tysi kawałek i - odpukać - spokój.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #406 - Czwartek, 24.12.2009, 11:09:20 - NIEPRZECZYTANA »

Powodem jest brudna przepustnica i widać chwilowo jej to pomogło.
Lepiej wspomóc takie czyszczenie CarboClinerem np STP
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
falconnes Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: dąbrowa górnicza
Samochód: Cordoba Vario 2000 ALM

« Odpowiedz #407 - Czwartek, 24.12.2009, 16:34:26 - NIEPRZECZYTANA »

widze kolego ze wszystkim piszesz o tym srodku ale jak dobrze wyczyścisz benzyna to naprawde tam juz nie ma nic do czyszczenia :) a okazalo sie banalne heh...moja wina bo najpierw wymontowalem przepustnice a pozniej krokowca...i co prawda oby dwa te urzadzenia dobrze potraktowalem ale w trakcie tych dwoch demontazy(bo najpier zrobilem przepustnice a tydzien potem krokowiec)  poluzowala mi sie linka gazu na tyle ze zbyt duzy luz powodowal to ze mialem 400-500 a jak juz podkrecilem ją i jest sztywna to stoji na 900 :) wiem ze moze to mega proste ale zapomnialem o tym i napewno takie gafy nie tylko mnie sie trafiają :) wesolych swiat zycze i teraz wiem ze po czyszczeniu przepustnicy oraz krokowca (czyszczenie ze smarowaniem ) warto pamietac o tej lince ktora u mnie sie poluzowała

Napisano: Czwartek, 24.12.2009, 16:31:09


nie jestem geniuszem ale wiem ze od takiego psikania w silnik to wiadomo nie odrazu ale czesto ten nagar zbiera sie na innych elementach a nie zawsze spala wiec jednak ja jestem za wymontowaniem przepustnicy a nie psikaniem i gazowaniem bo wymontowanie to 4 srubki i po robocie wiec juz wybor nalezy do czyszczacego
Zapisane

Wymagaj od siebie więcej, niż ktokolwiek inny od ciebie wymaga
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #408 - Czwartek, 24.12.2009, 17:04:56 - NIEPRZECZYTANA »

wiadomo, że jeśli problem zacząłby się pojawiać często, to myślałbym o rozbieraniu przepustnicy, a nie o jakiś specyfikach. Wszystko co dobrze śmiga, nie będzie przeze mnie ruszane - nie ma sensu przecież.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #409 - Czwartek, 24.12.2009, 19:42:28 - NIEPRZECZYTANA »

falconnes, linka się nie ustawia wolnych obrotów. Nie zdziw się jak będziesz mieć większe problemy w silnikiem.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 24.12.2009, 19:43:57 wysłane przez raby » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
falconnes Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: dąbrowa górnicza
Samochód: Cordoba Vario 2000 ALM

« Odpowiedz #410 - Czwartek, 24.12.2009, 20:34:54 - NIEPRZECZYTANA »

no ale jednak jakies napiecie winno byc a u mnie ze tak powiem zwisała typowo na luzie a jednak zawsze jakies napiecie powinno na niej byc - nawet jak gazowalem to nie rwala gazu jak trzeba bo miala za duzy luz , a co do tego jesli cos sie stanie to pewnie sie moge zdziwic bo wiadomo geniuszem czlowiek nie jest ale jesli odpisalbys co w tym zlego to bylbym wdzieczny ( a poprostu u mnie bylo tak ze na nieodpalonym silniku czy na luzie jak kto woli u mnie linka zamiast byc prosto napieta to tworzyla parabole w dół wiec chyba tak to nie jest dobrze :)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 24.12.2009, 20:39:44 wysłane przez falconnes » Zapisane

Wymagaj od siebie więcej, niż ktokolwiek inny od ciebie wymaga
machina
Gość



« Odpowiedz #411 - Niedziela, 27.12.2009, 10:39:29 - NIEPRZECZYTANA »

linka powinna mieć kilkumilimetrowy luz, ale w żadnym wypadku nie powinna być napięta gdyż wtedy nie zamyka się styk wolnych obrotów w zespole przepustnicy i wolne obroty nie są sterowane automatycznie przez krokowy czyli ecu tylko są wymuszone przez pedał gazu. konsekwencję na dłuższą metę mogą być różne, na pewno większe spalanie, jak i zużycie niektórych elementów silnika. Osobiście poleciłbym poluzować  linkę i przeprowadzić adaptację na rozgrzanym silniku, jeżeli dalej będą problemy to szukać przyczyny.
Zapisane
falconnes Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: dąbrowa górnicza
Samochód: Cordoba Vario 2000 ALM

« Odpowiedz #412 - Środa, 30.12.2009, 15:42:17 - NIEPRZECZYTANA »

linke ustawilem dobrze bo nie moze byc za luzna ale mechanik powiedzial ze u mnie problem stwarzal zbyt zapchany filtr oparów...takze jak cos to sprawdzac tez to :) pozdrawiam
Zapisane

Wymagaj od siebie więcej, niż ktokolwiek inny od ciebie wymaga
daria90 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: seat ibiza, 1997, 1.4

« Odpowiedz #413 - Niedziela, 07.03.2010, 18:07:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cześć wam ponownie, w poprzednim temacie bardzo mi pomogliście mam nadzieję że w tym będzie podobnie.
Zauważyłam ostatnio ze gdy stroje na postoju to mój bieg jałowy jest 1000 lub 1100, ponadto delikatnie drga mi całe wnętrze samochodu np kierownica.  Gdy tylko dodam lekko nawet gazu drgania ustają lecz gdy obroty spadną ponownie do 1000-1100 drgania znowu się zaczynają. Moje pytanie jest takie jak mogę obniżyć bieg jałowy do prawidłowego ? oraz czym mogę wyeliminować te drgania ?

pozdrawiam wszystkich seatomaniaków i czekam na odpowiedź :)
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #414 - Niedziela, 07.03.2010, 18:27:23 - NIEPRZECZYTANA »

Wypadałoby przeczytać wszystkie posty z tego tematu i odpowiedzi poszukać.
Spróbuj przeczyścić przepustnicę i ją zaadoptować - powinno przestać
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

daria90 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: seat ibiza, 1997, 1.4

« Odpowiedz #415 - Niedziela, 07.03.2010, 18:52:46 - NIEPRZECZYTANA »

przepustnica była czyszczona ok 3 miesiące temu więc nie sądzę że znowu się popsuła - a od czego mogą być te drgania ?
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #416 - Niedziela, 07.03.2010, 19:00:08 - NIEPRZECZYTANA »

A czy auto było VAG'owane i czy jakieś błędy wyskoczyły???
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

daria90 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: seat ibiza, 1997, 1.4

« Odpowiedz #417 - Niedziela, 07.03.2010, 19:30:20 - NIEPRZECZYTANA »

tak, błąd regulacji biegu jałowego "533 regulacja biegu jalowego przekroczona wartosc adaptacji"
Zapisane
machina
Gość



« Odpowiedz #418 - Poniedziałek, 08.03.2010, 17:43:30 - NIEPRZECZYTANA »

Za tym błędem może kryć się wiele rzeczy, proponowałbym  dokładnie wyczyścić przepustnice i na rozgrzanym silniku kilkakrotnie ja zaadoptować. Jak nie pomoże to szukać przyczyny w przekłamaniach z innych czujników np. temperatury, map sensora,sonda lambda. Być może zapłon źle ustawiony.
Zapisane
S09 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: PL
Samochód: Cordoba '99, 1.4

« Odpowiedz #419 - Czwartek, 08.04.2010, 12:52:25 - NIEPRZECZYTANA »

czy mała ilosc plynu wspomagania w ukladzie ma wplyw na falowanie obrotów na biegu jałowym podczas krecenia kierownicą?
Zapisane
Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: