+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 384272 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #75 - Środa, 31.05.2006, 21:53:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "wYpor"
gazuję troszkę na rozgrzewkę, puszczam, a obroty 2000 RPM??? T

Zimno jest znowu ......
może się "niby sssanie " włączyło.
Zassało zimnego z zewnątrz i zaskoczyło ;-)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Queue
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Cordoba, 2001, 1.4 MPI

« Odpowiedz #76 - Piątek, 02.06.2006, 09:59:07 - NIEPRZECZYTANA »

W związku z tym tematem dość ciekawe pytanie bo może ktoś z was już miał okazję empirycznie sprawdzić. Zastanawiam się czy po włączeniu zapłonu (podaniu napięcia na silnik przepustnicy) ale nie odpaleniu silnika przepustnica po naciśnięciu pedału gazu pracuje ?

Nadmienię, że mam przepustnicę z silniczkiem elektrycznym.
Zapisane

CORDOBA 1.4 MPI 8V 2001 AUD

4 x AIRBAG, CLIMATRONIK + LCD, ABS
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #77 - Piątek, 02.06.2006, 12:04:35 - NIEPRZECZYTANA »

Napięcie oczywiście na niej jest. natomiast silniczek krokowy dostaje impulsy z komputera.
Ponieważ silnik nie pracuje to nie dostaje ale silniczek pod napieciem jest bo czemu miał by nie być.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Queue
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Cordoba, 2001, 1.4 MPI

« Odpowiedz #78 - Piątek, 02.06.2006, 12:56:07 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli nie będzie się odchylała. Ok.  Dzięki za info
Zapisane

CORDOBA 1.4 MPI 8V 2001 AUD

4 x AIRBAG, CLIMATRONIK + LCD, ABS
jayy
Gość



« Odpowiedz #79 - Wtorek, 20.06.2006, 18:55:51 - NIEPRZECZYTANA »

to i ja dorzuce swoje 2 gr do tematu.
moja ibi dostala wariacji na wolnych obrotach
1 krok sprowalem magicznego psikacza - 3 sesje czyszczenia i nic
2 krok znajomy mechanik przesprawdzil wszystkie czesci mechaniczne i dalej nic
3 krok wizyta w zakladzie naprawczym z kompjuterem - padnieta sonda lambda/wymiana i dalej nic wkoncu doszli do wnionsku ze trzeba wymienic monowtrysk bo... wtryskiwacz zamiast wtryskiwac to z niego kapie
takze szukam uzwanego monowtrysku na allegro wyczailem od polo 1.3 za 50 zl
i tu sie nasuwa takie pytanie - czy wymieniajac sonde lambda + monowtrysk trzeba cos ustawic kompjuterowi? czy mozna wymienic czesci i bedzie gralo?
no takze bede informowac o przebiegu dalszych operacji
Zapisane
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #80 - Wtorek, 20.06.2006, 19:04:29 - NIEPRZECZYTANA »

ja zrzucalem u siebie i wtryskiwacz i sonde  i nic sie niedzialo  wtryskiwacz dziala na zasadzie impulsu wiec nic w twojim przypadku  z  kolejnymi ustawieniami  , ja u siebie sciagalem  i sonde i  wtryskiwacz i  niebylo problemu potem
Zapisane

woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #81 - Wtorek, 20.06.2006, 19:43:53 - NIEPRZECZYTANA »

Ani sondy , ani wtryskiwacza nie podajesz komputerowi na pewno :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
jayy
Gość



« Odpowiedz #82 - Wtorek, 20.06.2006, 20:29:16 - NIEPRZECZYTANA »

no to swietnie nie bede musial wydawac dodatkowej kasy na "komputerowego naprawiacza"
zatem trzymac kciuki jak zalatwie czesci zeby moja ibi ozdrowiala bo juz tak 2 miechy sierotka mi niedomaga a gripex nieskutkuje ;)
Zapisane
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #83 - Wtorek, 20.06.2006, 20:57:08 - NIEPRZECZYTANA »

ja moze niedlugo bede mial taki  wtryskiwacz na zbyciu   ;d  jak cos to moge odstapic  wsumie bede mial wszystko z silnika  abd  na zbyciu  , wszystko bede wiedziec  w przyszlym tygodniu
Zapisane

peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #84 - Wtorek, 20.06.2006, 21:05:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "jayy"
...moja ibi dostala wariacji na wolnych obrotach ...


a czym sie konkretnie objawialy te wariacje na wolnych obortach  :?:  :eek:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
jayy
Gość



« Odpowiedz #85 - Środa, 21.06.2006, 14:54:31 - NIEPRZECZYTANA »

obroty falowaluja, chodzi "jak trabant" ogolnie drgawki i nieprzyjemne odglosy i stukot.
to tylko na biegu jalowym w na biegu to juz chodzi i jezdzi elegancko

[ Dodano: 2006-07-17, 21:21 ]
moich perypetiow z tym problemem ciag dalszy!
wymieniony monowtrysk na uzywke ( nie wiadomego pochodzenia) auto jeszcze gorzej sie zachowuje. teraz potrafi zgasnac na ssaniu jeszcze nizzsze obroty ogolnie masakra!
No i wielki mechanik zarzadzil wymiane kompa. Na szczescie szybko udalo mi sie dostac uzyweke w 100% sprawna. wymienilem sam bo juz mialem dosc ciaglego placenia za nic!
I teraz jest juz lepiej miejscami chodzi ladnie i rowno na ssaniu juz nie gasnie ciagnie jak nalezy ale dalej chodzi nierowno na jalowym. Nic tylko rece zalamac.

BTW nie polecam nikomu zakladu naprawczego ALWO w Gdańsku Św Wojciechu banda nierobów i nieuków.
Zapisane
killgore
Gość



« Odpowiedz #86 - Piątek, 11.08.2006, 09:35:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, miałem podobny problem jak opisywany wczesniej w tym temacie. Temat jest juz stary ale może moja historyjka komuś pomoże :roll: Silnik w mojej cordobie 1,4 AEX (97r,przebieg ok 100k) chodził dobrze tylko kiedy był zimny, jak tylko sie rozgrzał zaczynały wariować obroty, gasł na skrzyżowaniach. Byłem z tym w paru warsztatach w mieście, cordoba była wielokrotnie podłączana do kompa i nic, za każdym razem diagnoza była inna. Szpece od elektroniki stawiali na silniczek krokowy. problem w tym ze jest on częścią przepustnicy a całość kosztuje ok 2500zł  :zakrecony: Sprowadziłem używke ale po wymianie było podobnie, nic sie nie poprawiło, więc ją oddałem i zostałem przy starej. Pojawiło sie jeszcze chyba z milion innych diagnoz, chcieli mi kompa nowego wstawić, ustawiać wyprzedzenie zapłonu i inne cuda cudeńka. I wkońcu kiedy juz traciłem nadzieje trafiłem na kolesia który robił elektronike w salonie opla. Gość posprawdzał silnik, sonde i pare innych rzeczy i dał diagnoze że to padł taki mały czujnik(jakiś mapsensor) odpowiedzialny za podciśnienie czy coś w tym stylu. Po wymianie (koszt czujnika ok 350zł) wszystkie problemy znikły :rock: silniczek chodzi równiutko, obroty stoją na 750 i ani drgną, jak po wyjechaniu z salonu, ogólnie biuti :ok: Jeśli ktoś ma problemy z obrotami i gasnącym silnikiem, a szczególnie po rozgrzaniu to niech sprawdzi też ten czujnik. Pozdrawiam
Zapisane
poandy
Gość



« Odpowiedz #87 - Niedziela, 13.08.2006, 14:13:27 - NIEPRZECZYTANA »

To ja też jedno zdanie.Miałem kiedyś te obroty i na szczęście wystarczyła wymiana filtra...paliwa.Swoją drogą to te obroty powinny doczekać się osobnej instrukcji.
Zapisane
morol
Gość



« Odpowiedz #88 - Piątek, 18.08.2006, 21:52:37 - NIEPRZECZYTANA »

Pytanie

Czy przepustnica+silnik krokowy z Ibizy '97 1.4 z multiwtryskiem będzie pasować do rocznika 98 1.6 z monowtryskiem? Muszę wymienić silnik krokowy (ergo: całą przepustnicę) i mam szansę kupić po bardzo okazyjnej cenie, ale niestety taką jak podana wyżej. Zadziała?

Dzięki!
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #89 - Piątek, 18.08.2006, 22:09:36 - NIEPRZECZYTANA »

Prawdopodobnie na 90% tak. Tam napisałeś monowtryskiem domyślam się, że chodiło Ci o wielowtrysk. Mój ojciec ma ibizę 1,4 z 97 roku a ja cordobę 1,6 z 98 roku i zespół przeustnic mamy taki sam. Nawet zamieniałem na próbę kiedyś. Najlepiej odkręć,
7 min roboty i pojedź z przepustnicą w łapach do kolesia, który chce to obchnąć, albo na miejscu podmień. :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: