+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372348 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
pablo40
Gość



« Odpowiedz #60 - Poniedziałek, 01.05.2006, 11:04:22 - NIEPRZECZYTANA »

WITAM , HEJ "TRACER" JA TEZ U SIEBIE MALOWAŁEM ZDERZAKI TYDZIEŃ TEMU  A WCZORAJ JAK WRÓCIŁEM DO DOMU TO NA WSTĘPIE OJCIEC POWIEDZIAł  ŻE MóJ LAKIERNUK ZMARŁ.....
 ALE SZKODA  A TAK ZAJEBIŚCIE DOBIERAŁ FARBĘ DO ELEMENTÓW  :neutral:    


.....ZAŁOŻYŁEM NOWY FILTR OPOWIETRZA I ODRAZU JEST LEPIEJ OBROTY MNIEJ FALUJĄ PRAKTYCZNIE NA ROZGRZNYM WCALE I MAX. SPEED NA AUTOSTRADZIE  186KM\H I PÓŻNIEJ STOI ALE JEST TERAZ PŁYNNIEJSZA KULTURA PRACY I SZYBCIEJ WCHODZI NA OBROTY..
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #61 - Poniedziałek, 01.05.2006, 11:09:21 - NIEPRZECZYTANA »

Dobry dostęp powietrza do silnika to podstawa i ma wpływ i na przyśpieszenie i na zużycie paliwa i na czystość spalin czyli defacto na ochrone środowiska ;-)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #62 - Poniedziałek, 01.05.2006, 15:29:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
pablo40    
nie pisz dużymi literami :test:
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
odys6
Gość



« Odpowiedz #63 - Poniedziałek, 01.05.2006, 20:24:41 - NIEPRZECZYTANA »

Resetowałem komputer i nic nie pomaga.............!!!!!!!!!
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #64 - Poniedziałek, 01.05.2006, 20:32:56 - NIEPRZECZYTANA »

A myłeś kilka razy tak jak to opisywałem na forum wcześniej ????
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #65 - Środa, 03.05.2006, 12:13:46 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem bardzo zbliżony problem. Silnik AEE Czyszczenie nie pomogło. Reset przepustnicy nie pomógł, adaptacja też, wymiana przepustnicy też nie pomogła. Diagnostyka na VAG-u wykazała zero błędów. Ale zaobserwowałem na komputerze, że sonda lambda niby działa, ale nie do końca dobrze (na wykesie płaskie końce, a niekiedy linia prosta i znowu płaskie). Czujnik temperatury w kabinie ok. 90 stopni, a wskazania do sterownika -40 stopni. Jeden wniosek się mi wpadł do głowy, że padł sterownik (stracił mapę błędów). Wymieniłem go na inny (chyba od skody) zrobiłem adaptację i narazie jest git poza tym, że obroty są równe ale pracę silnik na jałowym ma lekko nierówną (drga i trzęsie nim jak cholera). Pojeżdzę trochę na benzynie to może się ustawi sam. Już po przejechaniu ok 30 km jest lepiej. Jak się ustawi to pojadę na regulację gazu (sekwencja AG). Jeśli komputer widział cały czas -40 stopni  i wszystkie parametry pracy ustawiał na tą temperaturę to w konsekwencji mogło dojść do przegrzania sondy albo nawet powypalane zawory dodam jeszce że poza gaśnięciem na jałowym i falującymi obrotami auto chodziło super i paliło dużo za dużo (12-14l/100km). nara :szpieg:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
odys6
Gość



« Odpowiedz #66 - Niedziela, 07.05.2006, 20:58:51 - NIEPRZECZYTANA »

:szpieg: witam!
jak pisałem mam problem z wolnymi obrotami(ALM 1.6I)WYMIENIŁEM PRZEPUSTNICE defakto uzywaną . Powiem żepomogło ale momentami dostaje wariacji. Jaki wpływ na wolne obroty ma czujnik temperatury silnika. I jak sprawdzić czy pada ?? :?:
  Pozdrawiam...
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #67 - Poniedziałek, 08.05.2006, 00:16:27 - NIEPRZECZYTANA »

odys6 napisz czy masz gaz a jak masz to jaki (czy sekwencja)
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
tomektak Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5

« Odpowiedz #68 - Poniedziałek, 08.05.2006, 10:03:11 - NIEPRZECZYTANA »

...mnie szaleństwo obrotów znowu dziś powróciło. Stoję sobie w korku, aż nagle bruuuummm  do 1500RPM i powoli w dół. Od tego momentu już szalał. Zatrzymałem się i wziąłem do ręki psik psika do czyszczenia gaźników. Trochę popsykałem i tym razem nic...
Wkór.... zgasiłem silnik i odpaliłem ale bez wciskania gazu. Długo merdał rozrusznik ale w końcu zapalił i... wszystko wróciło do normy...
No i teraz mądrą głowę szukam coby mi powiedziała co to k.... jest - bo ja już nie wiem...
aha na Pb i LPG to samo... a szopka zaczyna się momentalnie więc raczej twierdzę że to komputer źle steruje sterownikiem biegu jałowego (mam Digifant więc nie silnikiem krokowym)
Zapisane
URBANEK
Gość



« Odpowiedz #69 - Poniedziałek, 08.05.2006, 10:43:01 - NIEPRZECZYTANA »

HEJO
Czytam i czytam i nic nie wyczytałem, nie wiem nadal co mam zrobić, w moim 1,4 AEX na benzynce chodzi jak zegareczak: równiutko i cichutko, jak tylko przejdzie na LPG wariuje: obroty skaczą w przedziale 400 - 1000, trzesie nim jak cholera. Dopóki jest zimny jest OK jak sie rozgrzeje zaczyna szaleć. Instalacja sekwencyjna BIGAS, jutro jestem umówiony n diagnostyke, zobaczymy co powiedzą.
POZDRO

[ Dodano: 2006-05-11, 15:21 ]
no i tak jak myślałem, nic mądrego nie powiedzieli, oznajmił mi że program pokazuję błąd sądy lambda oraz listwy z cewkami do wtrysków, jutro mi powie ile taka listwa a co do sądy powiedział żeby sie powstrzymać, coco tym sądzicie :?:
Zapisane
wYpor
Gość



« Odpowiedz #70 - Poniedziałek, 29.05.2006, 16:55:54 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie z kolei jest tak. Przez 250 000 km silnik (AEE) chodził cacy bez żadnego czyszczenia przepustnicy itp. Ostatnio jednak, przy okazji wymiany rozrządu nie wiem co mnie pokusiło, że kazałem ją przeczyścić. Obroty na jałowcu podczas jazdy 1500-2000 RPM. Przegoniłem go i problem znikł na parę dni, aż tu dzisiaj odpalam, gazuję troszkę na rozgrzewkę, puszczam, a obroty 2000 RPM??? Teraz chodzi normalnie, lecz problem nadal istnieje. Spróbuje zresetować krokowy, ale jak nic nie pomoże to znowu będę zmuszony dać się okraść tym złodziejom-mechaniorom ;P

Pozdrawiam

P.S. AEE jest na monowtrysku czy na wielopunktowcu?
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #71 - Poniedziałek, 29.05.2006, 18:09:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "wYpor"
będę zmuszony dać się okraść tym złodziejom-mechaniorom

to jednak chyba zbyt daleko idace uogolnienie
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
wYpor
Gość



« Odpowiedz #72 - Poniedziałek, 29.05.2006, 18:17:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
Cytat: "wYpor"
będę zmuszony dać się okraść tym złodziejom-mechaniorom

to jednak chyba zbyt daleko idace uogolnienie

Bez urazy, to miał być żart. Ale znam kilku takich co niejedno wynajdzie w silniku by więcej zarobić... :?
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #73 - Poniedziałek, 29.05.2006, 18:27:18 - NIEPRZECZYTANA »

no zgadza sie, takich tez pelno, a moze i niestety coraz wiecej... :pub:
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
URBANEK
Gość



« Odpowiedz #74 - Środa, 31.05.2006, 21:42:52 - NIEPRZECZYTANA »

"Polecam" wszystkim instalaje BIGAS. Brak mi słów by opisać to co mnie spotkało. Mój gazownik (jedyny w Szczecinie który bawi sie BIGASEM) oznajmił, że trzeba zregenerować wtryski gazu. Zdemontował i powiedział, że śle do Warszawy do regeneracji, po konsultacji telefonicznej z firmą powiedział, że potrwa to 2 dni. Czekam już 3-ci TYDZIEŃ. Nie ma jakiejś pierdółki i sprowadzają z Włoch. Okazało się, że prościej i niewiele drożej jest wymienić listwę na nową. Kilka przeróbek i po kłopocie. Koszt mojej regeneracji to 320 plus 50 za demontaż, montaż i ustawienia.
 Nie miała baba kłopotu - zamontowała GAZ!!!!!
PZDR
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: