+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372797 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #285 - Wtorek, 22.07.2008, 15:29:33 - NIEPRZECZYTANA »

Nie jeździj tym autem do ASO...poszukaj jakiegoś porządnego mechaniora w okolicy, ja w Łodzi się przekonołem do Bosch Servise:
http://www.twoje-auto.com/?id=ws&oglid=23

Porządni i się przyłożyli do pracy.
Śmiali sie z ASO jak im powiedziałem ze ASO proponuje wymianę pompy paliwa :)

Napisano: Wtorek, 22.07.2008, 13:13:33


no i jestem w czarnej dupie, wymieniłem kompa, 30 minut, 10 km i falowanie wróciło  :'(  :'(  :'(
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #286 - Wtorek, 22.07.2008, 15:41:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ghost_Rider
rozesrani po Polsce zawsze robić z kimś auto to inna sprawa, i piwa można się napić:)
Niedaleko masz raby-ego. Odezwij się do niego, bo oprócz wiedzy ma też Vag-a.
Zapisane
Ghost_Rider Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zamość/Tomaszów Lubelski/Tyszowce
Samochód: Cordoba SX '98, 1.6

« Odpowiedz #287 - Wtorek, 22.07.2008, 18:18:21 - NIEPRZECZYTANA »

aboz pisałem do raby-ego odpisał, że nie ma czasu teraz. Rozebrałem dzisiaj cały dolot powietrza nie znalazłem nic żadnego uszkodzenia w plastikach....;/ ehh dalej dupa rwie ciągle hmm myśle, że jak jest wilgotno (pada deszcz) to przerywanie jest częstsze. Jakieś nowe propozycje?
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.07.2008, 21:50:40 wysłane przez Ghost_Rider » Zapisane
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #288 - Wtorek, 22.07.2008, 22:51:24 - NIEPRZECZYTANA »

a w jakim stanie masz kopułke i palec?
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #289 - Środa, 23.07.2008, 08:11:18 - NIEPRZECZYTANA »

i cewkę??
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #290 - Środa, 23.07.2008, 16:13:54 - NIEPRZECZYTANA »

Dobra mój ALM pracuje jak nówka ;D 
Może komuś to pomorze:
przyczyna falujących obrotów, u mnie:
-czujnik Halla
-czujnik wału korbowego

« Ostatnia zmiana: Środa, 23.07.2008, 16:39:47 wysłane przez Wojtach » Zapisane
Ghost_Rider Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zamość/Tomaszów Lubelski/Tyszowce
Samochód: Cordoba SX '98, 1.6

« Odpowiedz #291 - Środa, 23.07.2008, 19:30:48 - NIEPRZECZYTANA »

kopułka palec oraz cewka ok;/ ehh sam nie znajde. Musze czekać na raby-ego jak będzie miał czas....nie wiem czemu wyskakują na WAGu błędy odnośnie sondy pomimo tego, że jest nowa...a co myślicie o sterowniku?
Zapisane
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #292 - Środa, 23.07.2008, 20:00:13 - NIEPRZECZYTANA »

kopułka palec oraz cewka ok;/ ehh sam nie znajde. Musze czekać na raby-ego jak będzie miał czas....nie wiem czemu wyskakują na WAGu błędy odnośnie sondy pomimo tego, że jest nowa...a co myślicie o sterowniku?
jak masz gaz to norma
Zapisane
Ghost_Rider Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zamość/Tomaszów Lubelski/Tyszowce
Samochód: Cordoba SX '98, 1.6

« Odpowiedz #293 - Czwartek, 24.07.2008, 11:42:54 - NIEPRZECZYTANA »

mam w benzynie. Jeśli wyskakują błedy z sondą to może to sterownik nawalił??. hmmm a może jak wywale katalizator?? może to on powoduje zakłócenia sondy i dlatego błedy wyskakują?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 24.07.2008, 13:08:04 wysłane przez Ghost_Rider » Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #294 - Czwartek, 24.07.2008, 13:51:14 - NIEPRZECZYTANA »

Lepiej nie wywalaj - na pewno przez niego czy też sonde nie szarpie. Zreszą mozesz sobie odpiąć sondę, przepływkę i połowe innych czujników i Ci nic nie szarpnie :) Nie mówię, że one nic nie dają ale na pewno z szarpaniem wiele wspólnego nie mają a co najwyżej auto zmulisz i więcej będzie palić. No ale są i takie czujniki przez które to nawet nie ruszysz także trzeba szukać dalej  :-\

PS: Pewnie to nie to ale rozbierz sobie przekaźniki 30 i 167 (chyba przepływka i pompa paliwa) U mnie ten od pompy mial wypalony styk i chyba nie zawsze puszczał dobre napięcie na pompę przez co mi dławiło czasem auto (no chyba że to zbieg okoliczności, że od przeczyszczenia jeszcze go nie zmuliło bo miewał i lepsze dni).

30 możesz też przetopić bo ponoć lubią się tam tworzyć zimne luty.

Generalnie AFT jest ciężkim pacjentem i nie Ty jeden masz z nim problem, niestety  :-[

PS2: To szarpanie jest gwałtowne czy ma bardziej formę zmulania??
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Ghost_Rider Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zamość/Tomaszów Lubelski/Tyszowce
Samochód: Cordoba SX '98, 1.6

« Odpowiedz #295 - Czwartek, 24.07.2008, 15:21:59 - NIEPRZECZYTANA »

gwałtownie, czasami zamula;/ ehhh żeby wywalić katalizator musiałbym mięc strumienicę. Sonda jest bardzo blisko katalizatora ale jest podłączona dobrze sam już nie wiem;/.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #296 - Czwartek, 24.07.2008, 15:37:39 - NIEPRZECZYTANA »

Strumienice??  :o
Lepiej nie pisz takich rzeczy bo zaraz ktoś Ci zaproponuje magnetyzery i chipnaklejki ;)

Ale jak już będziesz się pozbywał kata to pamiętaj, że platynka jest w cenie!! Ja swój na allegro pchnąłem za 200 ale zamiast niego jest nowy. Co najwyżej mozesz poszukać metalowego z żadkim oplotem (sportowy) ale w rurki czy strumienice raczej nie ma się co bawić.

Rurka = głośno
Strumienica = pofalowany wykres mocy (może gdzies przybędzie 5 kucy ale w innym miejscu ubędzie 10)

Ok, koniec OT
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Ghost_Rider Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zamość/Tomaszów Lubelski/Tyszowce
Samochód: Cordoba SX '98, 1.6

« Odpowiedz #297 - Czwartek, 24.07.2008, 20:01:10 - NIEPRZECZYTANA »

jak sie nazywa program, dzięki, któremu będe mógł podłączyć kompa do samochodu, sasiad ma kabel ale nie mam programu. Bym sprawdził a potem napisał wam jakie błędy sie pojawiają.
Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #298 - Czwartek, 24.07.2008, 20:07:45 - NIEPRZECZYTANA »

np. VAG-COM
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Ghost_Rider Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zamość/Tomaszów Lubelski/Tyszowce
Samochód: Cordoba SX '98, 1.6

« Odpowiedz #299 - Czwartek, 24.07.2008, 20:56:48 - NIEPRZECZYTANA »

właśnie przez vag-com nie łączy się z tym seatem. Jakieś inne propozycje?
Zapisane
Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: