+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372759 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
radzio Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: toledo 1,6 AZD

« Odpowiedz #375 - Czwartek, 07.05.2009, 19:31:59 - NIEPRZECZYTANA »

Witam klubowiczów
mam seata toledo 1.6 z 2002 r w moim autku przy wymianie filtra zauważyłem (było: zaówarzyłem) że w przepustnicy w tej blaszce jest wywiercony mała dziurka 1,5 średnicy czy to normalne .


od KYS: Ortografia się kłania.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 08.05.2009, 07:58:05 wysłane przez KYS » Zapisane
Dura Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI

« Odpowiedz #376 - Poniedziałek, 11.05.2009, 15:49:03 - NIEPRZECZYTANA »

normalne zawsze jest dziurka
Zapisane

damian83 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bielsko Biała
Samochód: Ibiza 1.4 '97

« Odpowiedz #377 - Środa, 13.05.2009, 18:05:37 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, ostatnio zmagałem się z falowaniem obrotów, tzn , podczas postoju na obrotach 900, spadały na dół i powrót :(  rozkręciłem obudowę filtra powietrza, naciągnąłem linkę od gazu chcąc zobaczyć czy nie jest zabrudzona przepustnica.Wszystko pozakręcałem i co..... obroty ustały:) heheh a więc głupie szczęście czy naciągnięcie linki mogło pomoć:)?? od 2 tygodnie obroty stoją w odpowiedniej pozycje i jest git ;D
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #378 - Czwartek, 14.05.2009, 08:55:36 - NIEPRZECZYTANA »

Wolnych obrotów nie reguluje się linka. Linka ma być luźna. Będziesz miał większe problemy :p
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
damian83 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bielsko Biała
Samochód: Ibiza 1.4 '97

« Odpowiedz #379 - Piątek, 15.05.2009, 18:17:46 - NIEPRZECZYTANA »

tzn jakie mogą być problemy?? :o 
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #380 - Piątek, 15.05.2009, 21:38:44 - NIEPRZECZYTANA »

z praca silnika...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
DARCIO79 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: BYTOM
Samochód: SEAT IBIZA 1.4iSE, 99

« Odpowiedz #381 - Niedziela, 17.05.2009, 19:55:47 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie zauwazylem bardzo podobne zjawisko. Po dokladnym (tak przynajmniej na moje oko to wygladalo) wyczyszczeniu przepustnicy i pozniejszym przejechaniu kilku kilometrow do osiagniecia odpowiedniej temperatury pracy silnika, na biegu jalowym czyli na postoju zaczal pracowac na 800 obrotach a po lekkim, minimalnym nacisnieciu pedalu gazu obroty po opadnieciu ustawily sie rowniucienko na 750 i dziala totak za kazdym razem kiedy sprawdzalem. Aha. Nie wiem czy u Was ale u mnie w czasie jazdy na biegu jalowym i nacisnieciu pedalu hamowania obroty wzrastaja do okolo 1000 obrotw wiec nie wiem czy to lewe powietrze czy te typy tak maja.
Zapisane
jaco Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1,4 95r.

« Odpowiedz #382 - Poniedziałek, 18.05.2009, 08:04:49 - NIEPRZECZYTANA »

Jak wciskasz hamulec i obroty wzrastają to może mieć związek wydaje mi się z przewodem podciśnienia serwa hamulcowego.

Ja podepnę sie pod temat falujących obrotów:
wymieniłem przepustnice ( bo wczesniej sie przycinała ) i teraz nie mam problemów z pzryśpieszaniem itd, idzie równo ,nie dusi się. natomiast nadal mnie martwiąte falujące obroty,ale nie gasnie -no moż e od wielkiego dzwonu ,raz na jakis czas na wysprzęgleniu i redukcji przed skrzyżowaniem. Ale co z tymi obrotami? myslałem wcześniej że może od czujnika temp. bo dzialo się to jak sie rozgrzał -ale nie,teraz tez i jak się nie rozgrzeje.
Dodam że chyba większośc gratów juz wymieniłem( przewody WN,świece,filtry,czujnik temp. i termostat) .
Natomiast świece wczoraj wymieniał i 1 i 2 miały osad oleju na porcelanie,3 OK ,ale 4 a to i gwint cały w oleju i na porcelanie też był osad. Czy może to być wina uszczelniaczy ? że te obroty falują???
Zapisane

STOP Wariatom Drogowym...
DARCIO79 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: BYTOM
Samochód: SEAT IBIZA 1.4iSE, 99

« Odpowiedz #383 - Wtorek, 19.05.2009, 14:57:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: jaco
Jak wciskasz hamulec i obroty wzrastają to może mieć związek wydaje mi się z przewodem podciśnienia serwa hamulcowego.
oki dzieki sprawdze
aha jeszcze jeden maly problemik ze wzrastajacymi obrotami w momencie zalaczenia wtyczki do czujnika temperatury w momencie kiedy silnik juz pracuje a chyba nie powinno byc tak. Czyli kiedy zapalam silnik przy wylaczonej wtyczce od czujnika temperatury cieczy obroty pracuja rowno ale kiedy wtyczke wciskam to slysze jak silnik pracuje na wyzszych obrotach a tak chyba nie powinno byc poniewaz silnik pobiera wieksza dawke bez czujnika anizeli z czujnikiem. A tutaj mam odwrotnie co chyba nie powinno miec miejsca ze wzgledu na wyzsze spalanie.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 19.05.2009, 15:08:43 wysłane przez DARCIO79 » Zapisane
wolewniczak Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba Vario '98, 1.6 ALM

« Odpowiedz #384 - Poniedziałek, 07.09.2009, 07:40:38 - NIEPRZECZYTANA »

Mam Cordobę Vario 1,6 ALM
Czy po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba jechać na Vaga?

1. Czy te środki chemiczne do czyszczenia przepustnicy np Carb Spray Cleaner nie zrobią żadnej krzywdy silnikowi?
2. Jak sprawdzić czy nie wpada żadne "lewe" powietrze"? - może jakieś zdjęcia się znajdą
3. Wystarczy psikać tymi preparatami do gardzieli?

Zapisane
machina
Gość



« Odpowiedz #385 - Środa, 23.09.2009, 05:58:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: DARCIO79
Czyli kiedy zapalam silnik przy wylaczonej wtyczce od czujnika temperatury cieczy obroty pracuja rowno ale kiedy wtyczke wciskam to slysze jak silnik pracuje na wyzszych obrotach a tak chyba nie powinno byc poniewaz silnik pobiera wieksza dawke bez czujnika anizeli z czujnikiem. A tutaj mam odwrotnie co chyba nie powinno miec miejsca ze wzgledu na wyzsze spalanie.
Wszytsko zależy od temperatury silnika.Gdy odpalasz bez podłączonego czujnika sterownik nie wie że silnik jest zimny nie podaje większej dawki paliwa i dlatego masz niższe obroty. Na podłączonym czujniku obroty powinny opaść gdy silnik złapie temperaturę. Moim zdaniem nie powinieneś podłączać i odłączać żadnych czujników podczas włączonego zapłonu a tym bardziej pracy silnika to prosta droga do uszkodzenia ECU.
« Ostatnia zmiana: Środa, 23.09.2009, 20:38:12 wysłane przez machina » Zapisane
mlody770910 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 1.6 2000 r

« Odpowiedz #386 - Czwartek, 22.10.2009, 07:48:18 - NIEPRZECZYTANA »

witam.to czym najlepiej wyczyscic przepustnice.zgadzam sie ze nitro to agresywny rozpuszczalnik.jest jakas chemia obojetna dla plastikow w przepustnicy?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #387 - Czwartek, 22.10.2009, 07:58:02 - NIEPRZECZYTANA »

Jest spray przeznaczony do czyszczenia przepustnicy.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #388 - Czwartek, 22.10.2009, 17:45:20 - NIEPRZECZYTANA »

Najlepiej ją wykręć i przeczyść benzyną ekstrakcyjną lub eterem - spray,e są ZŁE i nie spenetrują tak przepustnicy jak możesz to zrobić sam manualnie pędzelkiem.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Grisha81 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź

« Odpowiedz #389 - Czwartek, 29.10.2009, 08:42:29 - NIEPRZECZYTANA »

zgadzam sie z punchoo w dziale technicznym- instrukcje, jest gdzieś opis jak to zrobic krok po kroku ze zdjęciami, trzeba pamiętae o tym że po czyszczeniu przepustnicy musi się ona zaadoptować, z tego co pamiętam trzeba po zakonczeniu czyszczenia odłączyć akumulator na jakiś czas inni pisali ze pare godzin inni że zostawili na noc i na drugi dzień podłączali, inni pisali że trzeba odłączyć + z aku inni że - do końca nie wiem no i trzeba troszke pobujac silnik na wyyyysokich obrotach i troszke cierpliwosci z adaptacją. Coś koło tego, powodzenia
to jest to zrobione z reszta przez punchoo
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6974.0
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 29.10.2009, 08:47:47 wysłane przez Grisha81 » Zapisane
Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: