+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372800 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #345 - Sobota, 20.09.2008, 15:42:32 - NIEPRZECZYTANA »

A kto powsiedział ,ze ten sposób jest na wieki. Przepustnica Ci kleji się do obudowy.
Wyczyśc ponownie . Paliwo jest jakie jest :(
A....
a filtr powietrza wymieniłeś ???????
« Ostatnia zmiana: Sobota, 20.09.2008, 15:46:26 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raf-z
Gość



« Odpowiedz #346 - Sobota, 20.09.2008, 17:22:21 - NIEPRZECZYTANA »

Filtr powietrza wymieniony przy okazji czyszczenia przepustnicy ... W poniedziałek powtórzę operację czyszczenia.
Zapisane
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #347 - Niedziela, 21.09.2008, 00:44:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raf-z
Jest tak: po dłuższym postoju (powiedzmy całą noc) problem z odpaleniem. Auto zachowuje się tak jak by zalewało silnik: odpala dopiero po drugim lub trzecim razie ale z nogą na gazie (czuć wyraźnie woń benzyny). Jeśli puszcze gaz to chwilę pracuje ale bardzo nierówno  po czym gaśnie. Po przejechaniu powiedzmy 100 m (oczywiście z problemami) wszystko znika i autko pracuje równo i bez problemów. Świece NGK wymienione jakieś 1000 km temu. Dzisiaj auto podpiąłem pod komputer ale ten nie wykazał żadnych anomalii. Fachowiec stwierdził, że trzeba powtórzyć diagnozę ale po nocnym postoju. Jakiś miesiąc temu miałem problem z obrotami (gwałtownie spadały po czym wracały do pozycji powiedzmy 800 rpm, pomogło psikanie magicznym sprayem wg sposobu TRACERA). Może ktoś z was miał podobny problem? IBIZA '96 1,4 AEX.
Ja miałam ten sam problem,okazało sie że pompa paliwa siadła... tak że może to to.
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #348 - Niedziela, 21.09.2008, 07:14:29 - NIEPRZECZYTANA »

Jest to tez prawdopodobne.
Czasem rózne uszkodzenia dają podobne objawy,
a jak silnik jest zimny to komp symuluje "ssanie" i zapotrzebowanie na paliwo jest wieksze.
Moze byc też filtr paliwa przytkany.
Sprawdzic to można wciskając nagle pedał przyspieszenia i mocno przyspieszająć
przy rozgrzanym silniku.

W silnikach z wiekszym przebiegiem z odmy wydostają się spaliny z oparami
oleju i poprzez przepustnice trafiaja do spalenia.
Przy wlocie do obudowy filtra powietrza to widać i sie to wyciera.
Ja mam stożek i rura odmy jest odłączona i ma filterek ;)
W zwiazku z tym przepustnica nie jest narażona na syfienie pyłem i resztkami oleju.
 
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raf-z
Gość



« Odpowiedz #349 - Niedziela, 21.09.2008, 07:31:57 - NIEPRZECZYTANA »

Przebieg 107 tyś. Filtr paliwa wymieniony w czerwcu tego roku. Wczoraj wieczorem nie wytrzymałem i potraktowałem go ponownie magicznym sprajem. Zobaczę dziś rano czy coś się zmieniło.


Już po kłopocie. Diagnoza: uszkodzony czujnik temperatury.
« Ostatnia zmiana: Środa, 24.09.2008, 18:46:41 wysłane przez raf-z » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #350 - Piątek, 17.10.2008, 19:18:04 - NIEPRZECZYTANA »

Z seatem jak z windowsem :-X
reset pomaga na wszystko

dzisiaj zaraz po odpaleniu na PB gasl, pracowal jakby na 3 cylindry - 500obr i smierdzialo paliwem ze spalin po przelaczeniu na LPG pracowal ok
VAG pokazal 0 bledow

odpiecie klemy na kilka min rozwiazalo sprawe - jak reka odjol :-X
mialem juz ten problem kilka razy i zawsze reset pomagal - polecam ;)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
zechu Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #351 - Sobota, 18.10.2008, 09:14:23 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie występują podobneobjawy- odpala ladnie wskakuje na wyzsze obroty ale po paru sekundach juz slychac nie rowna prace...  czasami az przygasnie. przez 2-3 km poszarpuje-np ruszajac dodaje gazu a on zero rekacji-po chwili wskakuje jak szalony na obroty.... to wszystko to na PB - na gazie jak juz jest podgrzany chodzi super. Moge powiedziec jeszcze że  od momentu pojawienia sie tych objawow znacznie szybciej przelacza sie mi na gaz- rece zalamuje -wymienilem kable -kopulke-palec- swiece maja 10 tys .Dodam że jak silnik jest rozgrzany  i przelacze na spowrotem na PB( na postoju)  ma jakby przydlawienie ,obroty są mizerne i drga-jak dam w pedal to wskakuje i juz jest troche lepiej. Pomocy !

P.S przepustnice mam czysciutka- bo odma odlaczona.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #352 - Sobota, 18.10.2008, 09:19:42 - NIEPRZECZYTANA »

Poczytaj ten wątek od początku i znajdziesz odpowiedź.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #353 - Sobota, 18.10.2008, 18:48:38 - NIEPRZECZYTANA »

zechu, zrobiles to co pisalem?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #354 - Niedziela, 19.10.2008, 15:34:04 - NIEPRZECZYTANA »

masz zle ustawiony gaz a te bujanie po przełaczeniach to zle ustawiona listwa wtryskowa najperw reset błedów ustawienie gazu i komp pb nie powinien mieszac swojej mapy
Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #355 - Piątek, 31.10.2008, 21:56:33 - NIEPRZECZYTANA »

Oprócz STP, mamy jeszcze CarbClean, który czyści przepustnice i takie tam podobne "dziury"...

U mnie jest nieco inaczej... obroty spadają do zera, jak intensywnie pada,.... wiecie, czasem jest taka pora, że jeden dzień leje, drugi leje, trzeci leje, a na ulicach robią się potoki. Wtedy odpalam moją Cordi, wchodzi jak zwykle na swoje obroty (cały czas leje), wrzucam jedynkę, sprzęgło, luz i obroty spadają 700, podnoszą się na 1200, no i ok, obroty się trzymają. Ale po kilku takich próbach czasem obroty tak spadną... (cały czas leje, wycieraczki, ciepły nawiew), że auto gaśnie...
Jednak w przypadku normalnej pogody, na zimnym silniku, auto nie gaśnie.
Jak można zaradzić, żeby auto przy ulewie nie gasło? 
Zapisane
goral Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Myślenice
Samochód: Ibiza GTI '97, 2.0 16V 150BHP + LPG BLOS

« Odpowiedz #356 - Piątek, 12.12.2008, 23:24:31 - NIEPRZECZYTANA »

mam ostatnio problem z obrotami w mojej izi, (2,0 16V ABF z gazem i blos-em) na benzynie obroty skacza miedzy 1500 a 500, a na gazie trzymaja sie przy 1200 ... i nagle jej sie tak popier@Q#$ jeszcze 2 dni temu wszystko bylo elegancko, mial tak ktos? albo wie co jest nie tak? pozdrawiam

od KYS: Używamy szukajki i dopisujemy się do istniejących tematów - będzie czytelniej dla przyszłych pytających.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 12.12.2008, 23:35:51 wysłane przez KYS » Zapisane
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #357 - Sobota, 13.12.2008, 12:32:12 - NIEPRZECZYTANA »

wystarczy przeczytac cały ten wątek i znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie
Zapisane
jacek654
Gość



« Odpowiedz #358 - Piątek, 23.01.2009, 09:34:51 - NIEPRZECZYTANA »

tydzień temu zagazowałem Cordobe 94r 1,4l, po paru dniach pojawił się problem. Na gazie jest wszystko okej ale jak przełączam na benzynę obroty same rosną do 2-3tys. Byłem z tym u ludzi którzy gaz zakładali, niby wszystko naprawili ale następnego dnia problem powrócił ;].
Pod filtrem powietrza po prawej stronie mam jakieś kable podpięty do przepustnicy? [nie mam pojęcia;)] gdy się go odpina obroty wracają do normy.
Zanim znowu pojadę do "fachowców" chciał bym się Was poradzić co to może być? może przepustnica wymaga adaptacji lub jakiś czujnik nawala?


od KYS: Zapoznaj się z regulaminem i opcją szukaj.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 23.01.2009, 11:08:13 wysłane przez KYS » Zapisane
Dura Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI

« Odpowiedz #359 - Piątek, 23.01.2009, 11:55:39 - NIEPRZECZYTANA »

Te kable zostaw w spokoju bo ida do czujnika polozenia przepustnicy ;) a co do rosnacych obrotow to pewnie masz podstawowy sterownik LPG (tzn emulator sondy) ktory robi bledy w ECU, po zresetowaniu przez chwile bedzie dzialac tak jak powinno ale jak pojezdzisz na LPG to znowu bedzie to samo  :P  trzeba zmienic sterownik na bardziej rozbudowany
Zapisane

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: