Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
3
4
[
5
]
6
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław (Przeczytany 47417 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
Tominator
Gość
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #60 -
Sobota, 26.01.2008, 11:23:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wskaźnik był przy literce B wyrazu BOOST
, AFN w serii pakuje 0,95 bara, AWX w serii 1,35 bara przy 1,55 bara na AWXie koledze turbo rozpadło się po kilkudziesieciu kilometrach, teraz sie nie ma co dziwic ze wąż ori od IC mi sie zsunał,BTW mirass na GT22 ma ok 2.0 bara
Zapisane
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #61 -
Sobota, 26.01.2008, 11:27:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
A co się dzieje? Żaluzje się zapiekły?
Cytat: Tominator
przy 1,55 bara na AWXie koledze turbo rozpadło się po kilkudziesieciu kilometrach
Ciekawe, moja GT15 ładowała 1.5 i umarła po jakichś 10kkm, w tym
cała trasa do Borska...
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 26.01.2008, 11:29:14 wysłane przez the_ozyrys
»
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #62 -
Sobota, 26.01.2008, 11:28:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
To zestroic wtryski (ale wymagane juz chyba 230 albo 260) i mialbys cos ponad 250 kucy :]
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
nerwus
Gość
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #63 -
Sobota, 26.01.2008, 11:33:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: vertor
2 bary to chyba by bylo normalne
ja pisałem o doładowniu a nie cisnieniu w dolocie
czyli 1bar cisnienia atmosherycznego + 2bary doładowania .
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #64 -
Sobota, 26.01.2008, 11:45:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nerwus ja tez mowilem o doladowaniu bo 2 bary w dolocie to ja mam na serii
U Roba widzialem doladowanie 2 bary (3 w dolocie) wiec w domysle skoro przeladowuje tzn ze wali daleko za
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #65 -
Sobota, 26.01.2008, 12:28:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dla gt22 2 bary to moze i bylyby normalne ale nie dla sprezarki tommiego
Zrzucaliscie juz wiatrak z auta?
Zapisane
http://seat-racing.pl
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #66 -
Sobota, 26.01.2008, 14:45:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
spons mi sie wydaje ze wlasnie mowa o nowym turbo u tominatora a nie o starej AWX
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
nerwus
Gość
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #67 -
Sobota, 26.01.2008, 15:22:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: vertor Sobota, 26.01.2008, 14:45:26
spons mi sie wydaje ze wlasnie mowa o nowym turbo u tominatora a nie o starej AWX
chodzilo własnie o AWXa
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #68 -
Sobota, 26.01.2008, 15:29:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
aha w takim razie moge tylko skomentowac te 3 bary na AWX duzym LOL
Ale to juz straszny swist na wydechu musi byc (pamietam jak u roba to wygladalo przy 2 barach na wskazniku)
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
Tominator
Gość
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #69 -
Sobota, 26.01.2008, 15:53:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Najlepsze że już jeżdze na tym AWXie od cholery i co przeładowanie to wali ok 3.0 bara, nie bierze to wogóle oleju jakby to normalne doładowanie było, mirass zaczął krzyczeć to przy literce B puściłem gaz ale moze troche by pociągneło jeszcze
, ale od wczoraj mam boost i bede jeździłspokojnie tak do 1.6 bara, na innych forach ludzie narzekają na to GT17 i ponoć przy 1.6 sie rozsypuje a umnie póki co żyje i ma sie dobrze.
Po cholere pakować GT22 jak można dobrze wystroić na 2 bary GT17
, wszyscy co maja 11mm pomki pisali mi że jak jest zdrowa pompa to musi być batory przy nodze w podłodze na starym programie a u mnie to tylko przy notlaufie był bąk i koniec, do notlaufu nic nie dymił - górskie powietrze z rury
, troche mnie to niepokoiłi ale teraz wszystko jasne a pompa pompuje perfekt, nawet na notlaufie auto idzie jak zdrowa 90tka
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #70 -
Sobota, 26.01.2008, 15:57:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
a moze czujnik cisnienia ci nawala ??
Jesli chodzi o pompke 11 to ostatnio chyba ktos na forum taka sprzedawal to wszyscy mi mowili ze to standartowa pompa ze 110 :| ja juz nic nie wiem :/
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
Tominator
Gość
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #71 -
Sobota, 26.01.2008, 16:19:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
mapsensor wskazuje do 1.6 bara, potem jest poza zakresem, wskaźnik doładowania dobrze wskazuje, zrywane węże tłumaczy to wysokie ciśnienie właśnie bo normalnie standardowe zaciski powywalało
, sprężarka idzie na stół już wkrótce tylko ja musze mieć auto non stop bo zarabia na mnie
Zapisane
nerwus
Gość
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #72 -
Sobota, 26.01.2008, 16:28:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
To ja juz wiem czemu jak jechałem Twoją IBI na 3 biegu momentalnie zrywała przyczepność przy delikatnie wciśnietym pedale gazu
(było całkowicie sucho i koła no wprost)
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #73 -
Sobota, 26.01.2008, 17:46:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Tominator
Po cholere pakować GT22 jak można dobrze wystroić na 2 bary GT17
Ta dmuchawa chocby nawet 3 bary pompowala to nie jest w stanie nadmuchac do cylindrow tyle co gt22
Zapisane
http://seat-racing.pl
mirass
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R
Odp: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
«
Odpowiedz #74 -
Poniedziałek, 28.01.2008, 11:56:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
TERMINATOR musisz trochę ochłonąć i ogarnąć ten śmietnik pod maską....
muszę cię zasmucić, że efektywność twojej pierdziwaki spada od 1,5 bara
wyczyść kierownice i zobacz boost...aaa zobacz ustawienie sztangi
Zapisane
www.vagtune.pl
tel.0502730289
www.ecuproject.pl
Strony:
1
...
3
4
[
5
]
6
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...