+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław  (Przeczytany 46830 razy)
0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.
Tominator
Gość



« Odpowiedz #60 - Sobota, 26.01.2008, 11:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

Wskaźnik był przy literce B wyrazu BOOST :ok:, AFN w serii pakuje 0,95 bara, AWX w serii 1,35 bara przy 1,55 bara na AWXie koledze turbo rozpadło się po kilkudziesieciu kilometrach, teraz sie nie ma co dziwic ze wąż ori od IC mi sie zsunał,BTW mirass na GT22 ma ok 2.0 bara
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #61 - Sobota, 26.01.2008, 11:27:04 - NIEPRZECZYTANA »

A co się dzieje? Żaluzje się zapiekły?

Cytat: Tominator
przy 1,55 bara na AWXie koledze turbo rozpadło się po kilkudziesieciu kilometrach
Ciekawe, moja GT15 ładowała 1.5 i umarła po jakichś 10kkm, w tym
cała trasa do Borska... 8)
« Ostatnia zmiana: Sobota, 26.01.2008, 11:29:14 wysłane przez the_ozyrys » Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #62 - Sobota, 26.01.2008, 11:28:25 - NIEPRZECZYTANA »

To zestroic wtryski (ale wymagane juz chyba 230 albo 260) i mialbys cos ponad 250 kucy :]
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
nerwus
Gość



« Odpowiedz #63 - Sobota, 26.01.2008, 11:33:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: vertor
2 bary to chyba by bylo normalne
ja pisałem o doładowniu a nie cisnieniu w dolocie  :arrow:  czyli 1bar cisnienia atmosherycznego + 2bary doładowania .
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #64 - Sobota, 26.01.2008, 11:45:49 - NIEPRZECZYTANA »

Nerwus ja tez mowilem o doladowaniu bo 2 bary w dolocie to ja mam na serii ;)
U Roba widzialem doladowanie 2 bary (3 w dolocie) wiec w domysle skoro przeladowuje tzn ze wali daleko za
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #65 - Sobota, 26.01.2008, 12:28:56 - NIEPRZECZYTANA »

Dla gt22 2 bary to moze i bylyby normalne ale nie dla sprezarki tommiego ;)
Zrzucaliscie juz wiatrak z auta?
Zapisane

vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #66 - Sobota, 26.01.2008, 14:45:26 - NIEPRZECZYTANA »

spons mi sie wydaje ze wlasnie mowa o nowym turbo u tominatora a nie o starej AWX
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
nerwus
Gość



« Odpowiedz #67 - Sobota, 26.01.2008, 15:22:26 - NIEPRZECZYTANA »

spons mi sie wydaje ze wlasnie mowa o nowym turbo u tominatora a nie o starej AWX
chodzilo własnie o AWXa
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #68 - Sobota, 26.01.2008, 15:29:20 - NIEPRZECZYTANA »

aha w takim razie moge tylko skomentowac te 3 bary na AWX duzym LOL

Ale to juz straszny swist na wydechu musi byc (pamietam jak u roba to wygladalo przy 2 barach na wskazniku)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Tominator
Gość



« Odpowiedz #69 - Sobota, 26.01.2008, 15:53:38 - NIEPRZECZYTANA »

Najlepsze że już jeżdze na tym AWXie od cholery i co przeładowanie to wali ok 3.0 bara, nie bierze to wogóle oleju jakby to normalne doładowanie było, mirass zaczął krzyczeć to przy literce B puściłem gaz ale moze troche by pociągneło jeszcze :rotfl: , ale od wczoraj mam boost i bede jeździłspokojnie tak do 1.6 bara, na innych forach ludzie narzekają na to GT17 i ponoć przy 1.6 sie rozsypuje a umnie póki co żyje i ma sie dobrze.
Po cholere pakować GT22 jak można dobrze wystroić na 2 bary GT17 :rotfl: , wszyscy co maja 11mm pomki pisali mi że jak jest zdrowa pompa to musi być batory przy nodze w podłodze na starym programie a u mnie to tylko przy notlaufie był bąk i koniec, do notlaufu nic nie dymił - górskie powietrze z rury :ok: , troche mnie to niepokoiłi ale teraz wszystko jasne a pompa pompuje perfekt, nawet na notlaufie auto idzie jak zdrowa 90tka :ok:
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #70 - Sobota, 26.01.2008, 15:57:28 - NIEPRZECZYTANA »

a moze czujnik cisnienia ci nawala ??
Jesli chodzi o pompke 11 to ostatnio chyba ktos na forum taka sprzedawal to wszyscy mi mowili ze to standartowa pompa ze 110 :| ja juz nic nie wiem :/
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Tominator
Gość



« Odpowiedz #71 - Sobota, 26.01.2008, 16:19:25 - NIEPRZECZYTANA »

mapsensor wskazuje do 1.6 bara, potem jest poza zakresem, wskaźnik doładowania dobrze wskazuje, zrywane węże tłumaczy to wysokie ciśnienie właśnie bo normalnie standardowe zaciski powywalało :-\ , sprężarka idzie na stół już wkrótce tylko ja musze mieć auto non stop bo zarabia na mnie ;D
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #72 - Sobota, 26.01.2008, 16:28:32 - NIEPRZECZYTANA »

To ja juz wiem czemu jak jechałem Twoją IBI na 3 biegu momentalnie zrywała przyczepność przy delikatnie wciśnietym pedale gazu :o  (było całkowicie sucho i koła no wprost)
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #73 - Sobota, 26.01.2008, 17:46:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tominator
Po cholere pakować GT22 jak można dobrze wystroić na 2 bary GT17

Ta dmuchawa chocby nawet 3 bary pompowala to nie jest w stanie nadmuchac do cylindrow tyle co gt22 ;)
Zapisane

mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #74 - Poniedziałek, 28.01.2008, 11:56:02 - NIEPRZECZYTANA »

TERMINATOR musisz trochę ochłonąć i ogarnąć ten śmietnik pod maską....

muszę cię zasmucić, że efektywność twojej pierdziwaki spada od 1,5 bara
wyczyść kierownice i zobacz boost...aaa zobacz ustawienie sztangi
Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
Skocz do: