+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław  (Przeczytany 46860 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
Tominator
Gość



« Odpowiedz #15 - Czwartek, 20.09.2007, 15:56:32 - NIEPRZECZYTANA »

http://www.sendspace.com/file/2ji7h7
tu jest filmik z przyspieszeniem 0-120, musze zrobić jeszcze skrzyniem, poćwiczyc jeszcze starty i wywalić caraudio ewentuanie zapas - 6.5 powinno sie pojawić
Zapisane
monopolowy
Gość



« Odpowiedz #16 - Czwartek, 20.09.2007, 17:16:11 - NIEPRZECZYTANA »

Ruszałeś z dwójki?
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 20.09.2007, 18:31:58 - NIEPRZECZYTANA »

Tomi, naucz się w konwertować filmiki a nie zamieszczać 20MB-owe (pół biedy)
i w dodatku w QT (masakra!)... W DivXie jest ponad 4x mniejszy:

http://rapidshare.com/files/57045808/Tomi.avi.html

Swoją drogą nieźle idzie, 7.0s do 1zł, 9.2s do 1,20zł - nie wiem
czy nie byłoby lepiej jakbyś wcześniej shifta zrobił...

Ale największy LOL za nowy avatar - Make friends with your FAST... :satan:  :satan:  :satan:
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #18 - Czwartek, 20.09.2007, 19:09:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "the_ozyrys"
Tomi, naucz się w konwertować filmiki a nie zamieszczać 20MB-owe (pół biedy)
i w dodatku w QT (masakra!)... W DivXie jest ponad 4x mniejszy:

http://rapidshare.com/files/57045808/Tomi.avi.html

Swoją drogą nieźle idzie, 7.0s do 1zł, 9.2s do 1,20zł - nie wiem
czy nie byłoby lepiej jakbyś wcześniej shifta zrobił...

Ale największy LOL za nowy avatar - Make friends with your FAST... :satan:  :satan:  :satan:

do setki wychodzi 6.86 bo to filmik 15klatek/s i łatwo można policzyć. Spróbuj skompresować jak dobry jesteś, to jest mov i już i tak jest skompresowany
Nowy avatar podoba też mi sie podoba - My fast is a problem!!!  :mrgreen: tak jak w relamie and windows down, down !!! :satan:
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 20.09.2007, 19:23:42 - NIEPRZECZYTANA »

LOL, własnie skompresowałem, jak widzisz, masz przecież linka do Rapidshare'a...

Co do czasu, to ja liczę od kiedy zacząłeś puszczać sprzęgło (obroty poszły w dół)
klatka 116 (0:00:07.733), do równego 1zł - klatka 222 (0:00:14.800), co daje
0:00:07.067...

P.S. My FAST thinks delivery is for the weak! ;-)
Zapisane
Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #20 - Czwartek, 20.09.2007, 19:48:03 - NIEPRZECZYTANA »

Pogratulowac
tez bym chcial miec takie zmiany u siebie w autku
co nastepne?
Zapisane

1.9 Leon TS '04
Tominator
Gość



« Odpowiedz #21 - Czwartek, 20.09.2007, 20:09:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "the_ozyrys"
LOL, własnie skompresowałem, jak widzisz, masz przecież linka do Rapidshare'a...

Co do czasu, to ja liczę od kiedy zacząłeś puszczać sprzęgło (obroty poszły w dół)
klatka 116 (0:00:07.733), do równego 1zł - klatka 222 (0:00:14.800), co daje
0:00:07.067...

P.S. My FAST thinks delivery is for the weak! ;-)

Co do czasu to ja licze od 118 klatki jak zaczyna auto ruszać, do pełnej setki czyli 221 razem daje 104 klatki przy filmie 15/klatek na sekunde  wychodzi 6,93 bo wcześniej nie policzyłem klatki 108mej, realnie bez 40kg CA oraz zapasówki mozna zejsć do 6.5-6.6 i to jest realny czas do setki a nie Gtech na którym myśle 6.3 mogę wykrecić
P.S. German Engineering in da House :mrgreen:
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #22 - Piątek, 21.09.2007, 12:27:58 - NIEPRZECZYTANA »

Wreszcie zrobiłeś porządek z autem  :pub:

Nieźle to teraz zap...a  :rock:    Gratki za mody,tak trzymać  :!:
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #23 - Piątek, 21.09.2007, 13:23:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Wreszcie zrobiłeś porządek z autem

Nie wiem czy ja kiedyś wogóle skończe robić to auto, oprócz mechaniki to jeszcze musze alu wrzucić jakieś sensowne i jak znam życie za rok mocy bedzie mi brakowac wiec pojde w 11stke, 230tki, gt22 i takie tam pierdoły tylko chyba juz nie na tym silniku :mrgreen:
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #24 - Piątek, 21.09.2007, 13:46:39 - NIEPRZECZYTANA »

gratuluje ładnego wyniku.

ps. jakie masz sprzegło?
Zapisane

Seat Leon TS bigT
Tominator
Gość



« Odpowiedz #25 - Piątek, 21.09.2007, 15:36:13 - NIEPRZECZYTANA »

Sprzegło od VR6
Zapisane
mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #26 - Piątek, 21.09.2007, 18:32:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
Cytat: "Miro"
Wreszcie zrobiłeś porządek z autem

Nie wiem czy ja kiedyś wogóle skończe robić to auto, oprócz mechaniki to jeszcze musze alu wrzucić jakieś sensowne i jak znam życie za rok mocy bedzie mi brakowac wiec pojde w 11stke, 230tki, gt22 i takie tam pierdoły tylko chyba juz nie na tym silniku :mrgreen:


to będzie kosztować worek pieniędzy :mrgreen:
Zapisane

Tominator
Gość



« Odpowiedz #27 - Piątek, 21.09.2007, 21:25:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "mirass"
to będzie kosztować worek pieniędzy  

hehe dogadamy sie co do kasy poza tym bierz sie za duze turba bo mi już wogóle mocy brakuje, dzisiaj an nielegalnych wyścigach gdzieśtam objechałem passka 115KM (chyba po chipie) strasznie az koledze było wstyd, potem mialem ustawek z corkiem g60 niewiem czy dłubanym czy nei ,strart troche skopałem ale koleś i tak byłem 3./4 auta do przodu potem troche przecignałem dwójke i chciałem zmienic na 3 to mi skrzynia odmówila posluszeństwa i stanałem w miejscu, zrobila sie jak zwykle gumowa i nie moglem wbic trójki, corek odjechał spokojnie po chwili skrzynia wróciła do normy ale niestety nie moge sie teraz pościgać na niej bo ejst lipna musze jakiśporzadny remont za 800zl zrobic i niech pojezdzi te 100tyś. Nie wiem czy też nie kupie nowego silnika bo mam juz dosyć tego gdyz już mi sei znudziło to jezdzenie. Jak dla mnie znowu za słobo, dostane teraz dobra robote to zbieram kase kupuje nowy silnik i ostro dlubniemy z mirassem na grubo ponad 200KM, w mojej budzie to juz bedize jakoś jeździć :satan:
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #28 - Sobota, 22.09.2007, 09:07:40 - NIEPRZECZYTANA »

Przypominam - że rob555 - ma 230PS w cięższej ( lżejszej ) Cordobie. I taką moc już ciężko kontrolować - żeby się nie ślizgać.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Tominator
Gość



« Odpowiedz #29 - Sobota, 22.09.2007, 09:48:10 - NIEPRZECZYTANA »

To jest opis gościa co ma tego Corka - nie mogłem normalnie przebolec tego że  seria mnie zaczynala dochodzić :satan:
"Pomine przejscia ktore mialem z silnikiem i programami i opisze tylko obecny stan auta  Zakupilem je 3 lata temu ze wzgeldu na dobre wyposazenie(klima skora), silnik padaka(po 9 bar na garach) i kompresor tez padaka, dmuchal polowe z tego co fabryka  . Na dzien dzisiejszy silnik po kompetnym remoncie: nowe tuleje, tloki mahle(w g byly trzy rodzaje tlokow), korby seria, panewki glyco, pierscienie chromowe mahle, pompa oleju ori vw, glowica
splanowana 0,5mm, obrobione kanaly, nowe prowadnice, tytanowe talezyki Schrick, twardsze sprezynki Schrick, nowe popychacze, lajtowy walek streetowy symetryczny. Kompresor po regeneracji i pelnej modyfikacji RS2( max rozwiert), zmienione przelozenie, dzieki czemu dmucha 1,1-1,2 bara zmierzone na HKS-sie(wiecej nie ma sensu bo map sensor nie wydoli), regulator paliwa Weber 5 bar(obecnie ustawiony na 3,5 bara), pompa wysokocisnieniowa z passata 2,2 na mechanicznym wtrysku, zmniejszona pojemnosc ukladu dolotowego, uklad wydechowy low budzet wlasnego pomyslu. Zawieszenie kompleksowo wyremontowane, uklad hamulcowy tez( zostaly tylne zaciski do zmiany od passata B5). Wszystko wysterowane przez Evolutiona, przesuniety limiter, a wlasciwie jego brak bo boje sie krecic wiecej niz 7. Najwiekszym ograniczeniem jest obecnie maly SMIC( po kilku przejazdach czuc wyrazny spadek mocy). Sprzeglo docisk nowe ale seria. Przez zime postaram sie zrobic FMIC i zmiana koncepcji ukladu wydechowego(wlacznie z kolektorem). No i oczywiscie jak pewnie wiekszosc zauwazyla musze zainwestowac w trakcje.Przed zmianami schamowane 163PS i 233Nm. Wykres bedzie jak wszystko skoncze To na razie tyle. Pozdrawiam"
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
Skocz do: