Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z pilotem - alhambra 1998 rok z modulem komfortu  (Przeczytany 11783 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
« Środa, 29.08.2007, 14:56:36 - NIEPRZECZYTANA »

hej, koledzy, przeszukalem cale archiwum, znalazlem kilka roznych sposobow na adaptacje oryginalnego pilota z samochodem, wszystkie te sp;osoby przecwiczylem...a pilot jak nie otwieral samochodu tak nie otwiera (nie zamyka rowniez).

mam oryginalnego pilota na 2 przyciski o czestotliwosci 433,92 (jak dobrze pamietam), pilot nie scyzoryk, tylko zwykly. I ten pilot za cholere nie chce otwierac drzwi.

probowalem juz nastepujacych adaptacji:
1. wlaczyc zaplon na 5 s wylaczyc zaplon, wyjac kluczyk, nacisnac przycisk zamykania, nacisnac 2 razy przycisk otwierania - NIE DZIALA

2. wlozyc kluczyk do zamka, na 5s, przekrecic w kierunku zamknij, pozniej w ciagu 5 s 3x przekrecic w kierunku otworz, wyjac kluczyk, nacisnac klawisz zamknij, z trzymanym klawiszem zamknij 3x nacisnac otworz, dioda na piloci miga 5x ale w drzwiach juz NIE - NIE DZIALA
probowalem roznych pochodnych p[owyzszych synchronizacji i ciagle nie dziala....

czy ktos moze pomoc ? co jeszcze moze byc przyczyna braku adaptacji ? byc mzoe pilot jest popsuty ? kupowac nowego pilota ? czy szukac dalej usterki ??

czy moze trzeba jeszcze vagiem cos adaptowac ???

pomozecie ? :)

PS. baterie wymienione na nowe :)))
Zapisane
zlop
Gość



« Odpowiedz #1 - Środa, 29.08.2007, 15:41:10 - NIEPRZECZYTANA »

Wloz kulczy do stacyjki rzekrec zapon na ok 5s, wyjmij kluczyk, nacisij i trzymaj przycisk zamykania, 3 razy (a nie jak opisales 2) kliknij przyciskiem otwierania i pusc przycisk zamykania. W mnie w Crodobie Vario '97 pomoglo. powodzenia.
Zapisane
« Odpowiedz #2 - Środa, 29.08.2007, 18:01:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "zlop"
Wloz kulczy do stacyjki rzekrec zapon na ok 5s, wyjmij kluczyk, nacisij i trzymaj przycisk zamykania, 3 razy (a nie jak opisales 2) kliknij przyciskiem otwierania i pusc przycisk zamykania. W mnie w Crodobie Vario '97 pomoglo. powodzenia.



sprawdzalem rowniez i 3 nacisniecia [up]...NIE dziala :(((
Zapisane
zlop
Gość



« Odpowiedz #3 - Czwartek, 30.08.2007, 02:20:49 - NIEPRZECZYTANA »

No to ja juz tytaj nie pomoge :niewiem:
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 30.08.2007, 06:44:53 - NIEPRZECZYTANA »

Może pokuś się o doinstalowanie alarmu z pilotem. Piloty rejestruje się teraz w alarmach dodatkowe i kilka ,co zabezpiecza przed awarią i zgubieniem.
centralka alarmu ze zmiennym kodem to ok 100 pln a kluczyk  w serwisie to pewnie powyzej 500 :(
A masz  zapasowy klucz  czy tylko jeden ??
Bo jak jeden to moze elektronika padła w kluczu .
Bateria  w kluczu wymieniona ;)
Klema była zdjęta ????Moze odbiornik w aucie sie zawiesił ???
Jak dioda w aucie nie miga tzn że Ci odbiornik nie odpowiada.
Moze odłączony ??? Bezpieczniki wszystkie całe ??
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 30.08.2007, 22:25:58 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam w sharanie scyzoryk i bez problemu drugi sposób poszedł, ale po zakodowaniu drugiego pilota rozkodował się pierwszy. Podobno to ważne żeby wszystkie szyby elektrycznie sterowane i drzwi były zamknięte przy operacji kodowania pilota.  :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
« Odpowiedz #6 - Piątek, 31.08.2007, 06:05:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
Może pokuś się o doinstalowanie alarmu z pilotem. Piloty rejestruje się teraz w alarmach dodatkowe i kilka ,co zabezpiecza przed awarią i zgubieniem.
centralka alarmu ze zmiennym kodem to ok 100 pln a kluczyk  w serwisie to pewnie powyzej 500 :(
A masz  zapasowy klucz  czy tylko jeden ??
Bo jak jeden to moze elektronika padła w kluczu .
Bateria  w kluczu wymieniona ;)
Klema była zdjęta ????Moze odbiornik w aucie sie zawiesił ???
Jak dioda w aucie nie miga tzn że Ci odbiornik nie odpowiada.
Moze odłączony ??? Bezpieczniki wszystkie całe ??


zapasowy klucz mam, ale juz ez pilota tylko taki zwykly
klemy nie zdejmowalem, byc moze sie zawiesil ?? - dzis wieczoem sprawdze,
a gdzie jesten odbiornik zebym mogl go spawdzic ? i ew. kory bezpiecznikmoze od niego byc ?

[ Dodano: 2007-08-31, 07:06 ]
Cytat: "woj"
Ja mam w sharanie scyzoryk i bez problemu drugi sposób poszedł, ale po zakodowaniu drugiego pilota rozkodował się pierwszy. Podobno to ważne żeby wszystkie szyby elektrycznie sterowane i drzwi były zamknięte przy operacji kodowania pilota.  :pub:  :pub:  :pub:


drzwi i szyby byly zamkniete :ok:
posprawdzam jeszcze te odbiornik :)
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #7 - Piątek, 31.08.2007, 07:21:54 - NIEPRZECZYTANA »

do 97 odbiornik jest pod fotelem kierowcy
po 97 jest koło bezpieczników. w/g AutoDaty
Czy centralny zamyka przy przekręcaniu  klucza w  zamku??
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
« Odpowiedz #8 - Sobota, 01.09.2007, 10:08:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
do 97 odbiornik jest pod fotelem kierowcy
po 97 jest koło bezpieczników. w/g AutoDaty
Czy centralny zamyka przy przekręcaniu  klucza w  zamku??


ok dzieki,

tak po przekreceniu klucza zamyka sie centralny, migaja kierunki i zaczyna migac kontrolka na drzwiach kierowcy
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z pilotem - alhambra 1998 rok z modulem komfortu
Skocz do: