Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kasowanie ustawień centralnego zamka  (Przeczytany 10083 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
two
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wawa
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.4 MPI (AKK)

« Piątek, 10.08.2007, 07:36:11 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Po wymianie akumulatora brak jest centralnego zamka w klapie bagażnika (Vario) - reszta drzwi działa. Bezpieczniki sa OK - chyba ze jest jeszcze jeden bezp[ośrednio przy zamku.
Czytałem że jak są opuszczone szyby lub otwarty dach w czasie wymiany akumulatora to potem się dziwnie zachowują - u mnie faktycznie tylna klapa była otwarta w czasie wymiany - więc może to ma jakiś związek. Czy jest jakiś sposób na reset centralnego?
Dodam że zamek w klapie jest w położeniu do współpracy z centralnym, a zamykanie zarówno pilotem alarmu (nie fabryczny) jak i kluczykiem oraz z wnętrza samochodu powoduje, że klapa pozostaje otwarta.
Czy jeżeli pozamykam wszystkie drzwi i odłacze akumulator to może "wrócić" centralny w klapie - czy raczej dać sobie z tym spokój i szukać gdzie inndziej.
Zapisane
Shizo
Gość



« Odpowiedz #1 - Piątek, 10.08.2007, 08:17:45 - NIEPRZECZYTANA »

Wydaje mi sie to zupełnie irracjonalne żeby odłączanie akumulatora miało wpływ na działanie jakiegokolwiek c.zamka, obojętnie co i jak było zamknięte czy otwarte. Osobiście obstawiam że central w klapie się zepsuł (może nawet wcześniej nie zauważyłeś) Skoro jednak odłączenie aku to jest chwila proponuje "to" zrobić - a wcześniej wszystko zamknąć lub otworzyć.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #2 - Piątek, 10.08.2007, 08:36:30 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym szukał w zamku w klapie.
 
Cytat: "two"
Dodam że zamek w klapie jest w położeniu do współpracy z centralnym, a zamykanie zarówno pilotem alarmu (nie fabryczny) jak i kluczykiem oraz z wnętrza samochodu powoduje, że klapa pozostaje otwarta.

Mam rozumieć, że wogóle nie można zamknąć bagażnika? Nawet kluczykiem?
Zapisane

two
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wawa
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.4 MPI (AKK)

« Odpowiedz #3 - Piątek, 10.08.2007, 09:08:28 - NIEPRZECZYTANA »

Co do zamka to działał z pewnością do wymiany akumulatora, drzwi mogę zamknąć kluczykiem - jeżeli to sam zamek - to czy jest przy nim bezpiecznik?
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #4 - Sobota, 11.08.2007, 07:43:07 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli  masz zamek elektryczny to moze akurat pękły Ci kabelki pomiędzy nadwoziem i
klapą bagaznika.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #5 - Sobota, 11.08.2007, 16:23:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "two"
to czy jest przy nim bezpiecznik?

To raczej bym wykluczył. Sprawdź, czy dochodzi napięcie do siłownika. Podepnij 5 watową żarówkę i otwórz/zamknij. Powinna krótko błysnąć. Jak nie to szukaj w kabelkach.
Zapisane

two
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wawa
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.4 MPI (AKK)

« Odpowiedz #6 - Sobota, 11.08.2007, 19:25:27 - NIEPRZECZYTANA »

Już rozwiązałem problem - połączenie klapa nadwozie- zastanawiam się jak to działało tylko 2 kable były całe 4 przerwane i reszta popękana - wszystko działało (chyba) oprócz centralnego w klapie.
Może ktoś poleci sposób naprawy na razie są połaczone "na słowo i zaizolowane koszulkami termokurczliwymi -ale cały czas zastanawiam się jak to zrobić by było na długo, z jakiegoś powodu jest to miejsce w którym dali słabe kable a ono cały czas pracuje, więc łączenie w tym miejscu - sztywne (np. lutowanie) pewnie się nie sprawdzi.
Dodam, że muszę połączyć wszystkiekable (oprócz dwóch).
Może ma ktoś jakieś pomysły na skuteczne i trwałe rozwiązanie połączenia klapy z nadwoziem?
Ps. Chpodzi o wiązkę po prawej stojąc przodem do bagażnika.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #7 - Sobota, 11.08.2007, 19:45:36 - NIEPRZECZYTANA »

Ja lutowałem i w koszulki termokurczliwe. Trzyma już trzy lata.
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #8 - Sobota, 11.08.2007, 19:51:11 - NIEPRZECZYTANA »

Zdejmij osłonę klapy i poluzuj przewody w srodku na zapinkach bo są napręzone.
Kable połącz wstawkami tak zeby był zapas i chodziły luzno ,nienapięte.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
az Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Cordoba '01. TDI 110KM

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 13.03.2008, 16:14:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam Panów
Też miałem brak centralnego zamka w bagażniku. Pozostałe, w  czterech drzwiach działały poprawnie.
Piwo stawiam koledze Tracerowi  - powodem były pęknięte przewody elektryczne pomiędzy klapą a nadwoziem.
Moje przewody do centralnego zamka bagażnika znajdowały sie po lewej stronie stojąc przodem do tylnego bagażnika. Naprawiłem, działa. Pozdrawiam wszystkich Panów
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Kasowanie ustawień centralnego zamka
Skocz do: