+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Naprawa zawieszenia
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Naprawa zawieszenia  (Przeczytany 16796 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
marcinb Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: BYTOM
Samochód: Cordoba 97 AEX 1.4

« Sobota, 04.08.2007, 16:50:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystki miłośników Seata, byłem wczoraj z moją Cordi na sprawdzeniu zawieszenia, no i co się okazało, do wymiany łącznik stabilizatora przód 2szt (cena za jeden 22zł), łożysko tył 2szt (23zł/szt), tuleje wahacza przedniego tylne 2szt (35zł/szt), uszczelniacze na skrzyni bo trochę sie poci 3szt (za 3szt 30zł), olej do skrzyni (oczywiście wymiana - ok 130zł), szczęki hamulcowe (60zł/kpl). Robocizna za wszystko co wymieniłem do 350zł. Czy Waszym zdanie jest to dużo ? Mechanik jest dobry i sprawdzony, serwisowałem u niego wcześniejsze auto.
Zapisane

marcin
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Sobota, 04.08.2007, 17:34:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cena jak najbardziej przyzwoita - tylko po co wymieniać olej w skrzyni - tego się nie robi aż do zajeżdżenia skrzyni - tak mówi Instrukcja obsługi Cordoby.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

p4sst00h
Gość



« Odpowiedz #2 - Sobota, 04.08.2007, 18:53:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "punchoo"
tylko po co wymieniać olej w skrzyni - tego się nie robi aż do zajeżdżenia skrzyni - tak mówi Instrukcja obsługi Cordoby.


ja tez mam do wymiany olej... glownie przez to ze stary musze spuscic, bo mi leci wybierakiem... i musze jakas tam gume wymienic... a po co lac stary ? i brudny ?
Zapisane
Marmas Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radlin
Samochód: Ibiza '94 1.4 ABD CLX

« Odpowiedz #3 - Sobota, 04.08.2007, 20:37:35 - NIEPRZECZYTANA »

Owszem nie wymienia się oleju w skrzyni, ale lepiej sprawdzić stan oleju bo jak mówi stare dobre przysłowie, kto smaruje ten jedzie a sam się zdziwiłem ile mi weszło oleju aby uzupełnić stan a wycieków niby nie zauważyłem.

[ Dodano: 2007-08-04, 21:38 ]
Owszem nie wymienia się oleju w skrzyni, ale lepiej sprawdzić stan oleju bo jak mówi stare dobre przysłowie, kto smaruje ten jedzie a sam się zdziwiłem ile mi weszło oleju aby uzupełnić stan a wycieków niby nie zauważyłem. a co do ceny to trochę dłubania będzie więc jak gość dobrze to zrobi to ok
Zapisane
Benji84
Gość



« Odpowiedz #4 - Sobota, 04.08.2007, 21:00:49 - NIEPRZECZYTANA »

Siema też musze sobie zrobić taki przegląd zawieszenia bo czuje ze przydałby się mały remont, gdzie to trzeba jechać żeby sprawdzić zawieszonko. Pozdro.
Zapisane
Red
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chorzów
Samochód: Cordoba '03 1.2 AZQ

« Odpowiedz #5 - Sobota, 04.08.2007, 23:03:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "marcinb"
Witam wszystki miłośników Seata, byłem wczoraj z moją Cordi na sprawdzeniu zawieszenia, no i co się okazało, do wymiany łącznik stabilizatora przód 2szt (cena za jeden 22zł), łożysko tył 2szt (23zł/szt), tuleje wahacza przedniego tylne 2szt (35zł/szt), uszczelniacze na skrzyni bo trochę sie poci 3szt (za 3szt 30zł), olej do skrzyni (oczywiście wymiana - ok 130zł), szczęki hamulcowe (60zł/kpl). Robocizna za wszystko co wymieniłem do 350zł. Czy Waszym zdanie jest to dużo ? Mechanik jest dobry i sprawdzony, serwisowałem u niego wcześniejsze auto.


 A gdzie masz ten warsztat?
Zapisane
marcinb Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: BYTOM
Samochód: Cordoba 97 AEX 1.4

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 05.08.2007, 08:00:41 - NIEPRZECZYTANA »

Warsztat jest w Bytomiu koło stadionu Poloni Bytom, dokładny adres Bytom ul. Piłkarska 18 Auto Styl Stefaniak Tomasz, jest tam mechanik nazywa się Pan Waldek, gość jest solidny i dokładny, a co najważniejsze możesz koło niego stać przy naprawie i on Ci wszystko powie co i jak oraz dlaczego, możesz stać i "kontrolować" przebieg pracy.
Zapisane

marcin
robert786
Gość



« Odpowiedz #7 - Niedziela, 05.08.2007, 08:44:35 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie też ciekło ze skrzyni i przy naprawie trzeba było prawie 1 l oleju dolać
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 07.08.2007, 14:14:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Benji84"
gdzie to trzeba jechać żeby sprawdzić zawieszonko
do stacji kontroli pojazdow - tam gdzie sie robi przeglady  :los:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 06.01.2008, 10:41:21 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. mam pytanie, czy ktos wie jak wlozyc tuleje tylna w wahaczu ? nie wiem czy mam minimalnie za duza ale nie chce za chiny wejsc. moze jest na to jakis sposob ?

Pytanie drugie, jak odkrecic srubke mocujaca blaszce ktora trzyma gume w stabilizatorze ? odrekcilem belke ta co idzie pod spodem auta, troche zeszlo w dol, ale dalej nie moge jej odrecic, sruba klucz 13, ale nakretka 12 za mala a 13 za duza ?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #10 - Niedziela, 06.01.2008, 14:12:44 - NIEPRZECZYTANA »

najłatwiej to chyba prasą
Zapisane
« Odpowiedz #11 - Wtorek, 08.01.2008, 16:17:27 - NIEPRZECZYTANA »

rzeczywiscie prasa,i tak samo z montowaniem tych elementow+na goraco,ja tez mam silentblocki do wymiany w wachaczach parwym i lewym i wcale nie sa drogie jak na cupre i to na serwisie
Zapisane
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 08.01.2008, 17:57:34 - NIEPRZECZYTANA »

350 zł za robocizne?! Jak dla mnie to za duzo... :o
Zapisane
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 11.10.2010, 18:27:57 - NIEPRZECZYTANA »

Odgrzeję kotleta ,a mianowicie pękł mi   łącznik stabilizatora i tu moje pytanie jakiej firmy zakupić np:Delphi,trw .Czy macie jakieś inne propozycje lub opinie które lepsze :-\ A i jeszcze dodatkowe pytanie : wymienić jeden czy dwa :?:
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 11.10.2010, 19:41:38 wysłane przez fonfel » Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 11.10.2010, 19:13:29 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam calkiem inne :-X u mnie lacznik jest mocowany do amora
trw wyglada na solidniejszy, ja bym robil od razu 2 ale nie jest to konieczne
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Naprawa zawieszenia
Skocz do: