Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Chip tuning czy power box?
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
5
6
[
7
]
8
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Chip tuning czy power box? (Przeczytany 109888 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
LeonTDI
Gość
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #90 -
Sobota, 22.01.2011, 18:52:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
no i musze znalezc jakies sprzegło troszke leprze. słyszalem ze w moim modelu jest badziewiaste.ale po koleji wszystko
do wiosny czas mam
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #91 -
Sobota, 22.01.2011, 21:53:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Szukałem, szukałem i się dopatrzyłem silnika. Dla ALH najkorzystniej to wtryski (a w zasadzie końcówki + ustawoienie wtrysków) od 110 (ASV) i program. Można osiągnąć 125-135KM, a to prawie 50% więcej, więc efekt czuć naprawdę. Najlepiej dogadaj się z tunerem na pakiet wtryski + soft. Wtryski biorą oczywiście na wymianę.
Zapisane
LeonTDI
Gość
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #92 -
Niedziela, 23.01.2011, 20:39:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzieki KKKKris. ale jedno jest pewne jak nie sprawdze tego u Tunera to pewnosci nie bedzie. chyba bede musial sprobowac w Diagtronicu.
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #93 -
Niedziela, 23.01.2011, 22:28:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
po przeczytaniu obrzszernego tematu dłubania w TDI 90 KM to jest tak jaki KKKKris napisał...wtryski od ASV plus program i będzie ok 130 KM
a później to już walka o więcej...przykładowo
Do 160KM:
- wtryski 0,216
- turbo AWX
- FMIC
- strojenie
Do 175KM:
- wtryski 0,216
- turbo AWX
- FMIC
- pompa 11mm
- sprzęgło VR6
- strojenie
Do 200KM:
- wtryski 0,230
- trubo 2.0TDI 170KM
- FMIC
- pompa 11mm
- sprzęgło VR6
- strojenie.
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #94 -
Niedziela, 23.01.2011, 22:37:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
No i heble...
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #95 -
Niedziela, 23.01.2011, 22:39:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Miro
No i heble...
no to oczywistość
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #96 -
Poniedziałek, 24.01.2011, 13:15:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Do 175ps to taniej kupić 230stki zamiast 216 i zostać na ori pompie
Zapisane
LeonTDI
Gość
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #97 -
Poniedziałek, 24.01.2011, 14:37:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jeżeli chodzi o sprzęgło to zapewne w praniu wyjdzie czy podoła...?
Zapisane
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #98 -
Poniedziałek, 24.01.2011, 14:55:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak masz w dobrym stanie to około 300Nm powinno "uciągnąć".
Podstawa to program zrobiony w odpowiedniej firmie.
Jak już masz jechać do W-wy to najlepiej udaj się do Witka z MrMotors.
Zapisane
LeonTDI
Gość
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #99 -
Poniedziałek, 24.01.2011, 15:26:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
No do W-wy mam najblizej bo W Lubelskim chyba zadnej firmy niet ...?
Zapisane
ziemniak26
DieselPower
Użytkownik
Offline
Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #100 -
Poniedziałek, 24.01.2011, 15:29:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przy słabym sprzęgle moment obrotowy trzeba przesunąć bardziej w prawo. Czasami psuje to radość z jazdy dieslem, ale coś za coś. Nie ma to jak ponad 300Nm już przy 2 tys obr
Zapisane
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
LeonTDI
Gość
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #101 -
Poniedziałek, 24.01.2011, 15:37:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nom moment obrotowy w TDI to jest to
miałem okazje ostatnio smigac Laguna 115 PS w benzynie.To nie jest juz to
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #102 -
Poniedziałek, 07.02.2011, 13:49:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak to dziala ze Nm diesel jedzie. Robilem juz "plaskie" wykresy na zyczenie wlasciciela bo to teraz takie modne
i zazwyczaj wracal na poprawki, wiadomo 320Nm przy 1800obr moze juz zabijac seryjne sprzeglo 228mm ale juz przy 2100obr nie powinno nic zlego zrobic
Oczywiscie przebieg jest wazniejszy od wartosci w peaku wiec 300Nm dostepne miedzy 2000-3500obr pojedzie lepiej niz 340Nm miedzy 2000-2300obr ktore pozniej spada ostro a nie potrzebnie obciaza uklad korbowy i napedowy.
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
ziemniak26
DieselPower
Użytkownik
Offline
Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #103 -
Poniedziałek, 07.02.2011, 15:31:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
A może mi ktoś typowo "politechnicznie" wytłumaczyć dlaczego właśnie niskie obroty i duży moment zabijają sprzęgło? Ogólnie wiadomy fakt, ale jakoś nigdzie nie znalazłem sensownego wytłumaczenia...
I tak z ciekawości, ile sprzęgło od G60 wytrzyma Nm przy niskich RPM? Jakiej granicy po prostu lepiej nie przekraczać...
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 07.02.2011, 15:32:47 wysłane przez ziemniak26
»
Zapisane
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
tchopz
replikant ;)
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.
WWW
Odp: Chip tuning czy power box?
«
Odpowiedz #104 -
Poniedziałek, 07.02.2011, 15:51:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ziemniak26
A może mi ktoś typowo "politechnicznie" wytłumaczyć dlaczego właśnie niskie obroty i duży moment zabijają sprzęgło? Ogólnie wiadomy fakt, ale jakoś nigdzie nie znalazłem sensownego wytłumaczenia...
No właśnie... Teroetycznie rzecz biorąc, sprzęgło dostaje kiedy mamy do czynienia z dużym momentem obrotowym i dużym momentem bezwładności elementów napędzanych (dlatego najpierw poddaje się na wysokich biegach). Obroty nie powinny mieć nic do tego.
Zapisane
--->
Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie -
http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Strony:
1
...
5
6
[
7
]
8
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Chip tuning czy power box?
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...