+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Chip tuning czy power box?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Chip tuning czy power box?  (Przeczytany 109888 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
LeonTDI
Gość



« Odpowiedz #90 - Sobota, 22.01.2011, 18:52:15 - NIEPRZECZYTANA »

no i musze znalezc jakies sprzegło troszke leprze. słyszalem ze w moim modelu jest badziewiaste.ale po koleji wszystko :) do wiosny czas mam :)
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #91 - Sobota, 22.01.2011, 21:53:47 - NIEPRZECZYTANA »

Szukałem, szukałem i się dopatrzyłem silnika. Dla ALH najkorzystniej to wtryski (a w zasadzie końcówki + ustawoienie wtrysków) od 110 (ASV) i program. Można osiągnąć 125-135KM, a to prawie 50% więcej, więc efekt czuć naprawdę. Najlepiej dogadaj się z tunerem na pakiet wtryski + soft. Wtryski biorą oczywiście na wymianę.
Zapisane

LeonTDI
Gość



« Odpowiedz #92 - Niedziela, 23.01.2011, 20:39:59 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki KKKKris. ale jedno jest pewne jak nie sprawdze tego u Tunera to pewnosci nie bedzie. chyba bede musial sprobowac w Diagtronicu.
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #93 - Niedziela, 23.01.2011, 22:28:06 - NIEPRZECZYTANA »

po przeczytaniu obrzszernego tematu dłubania w TDI 90 KM to jest tak jaki KKKKris napisał...wtryski od ASV plus program i będzie ok 130 KM :) a później to już walka o więcej...przykładowo :)

Do 160KM:
- wtryski 0,216
- turbo AWX
- FMIC
- strojenie

Do 175KM:
- wtryski 0,216
- turbo AWX
- FMIC
- pompa 11mm
- sprzęgło VR6
- strojenie

Do 200KM:
- wtryski 0,230
- trubo 2.0TDI 170KM
- FMIC
- pompa 11mm
- sprzęgło VR6
- strojenie.
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #94 - Niedziela, 23.01.2011, 22:37:45 - NIEPRZECZYTANA »

No i heble...
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #95 - Niedziela, 23.01.2011, 22:39:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Miro
No i heble...
no to oczywistość :)
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #96 - Poniedziałek, 24.01.2011, 13:15:24 - NIEPRZECZYTANA »

Do 175ps to taniej kupić 230stki zamiast 216 i zostać na ori pompie
Zapisane
LeonTDI
Gość



« Odpowiedz #97 - Poniedziałek, 24.01.2011, 14:37:26 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli chodzi o sprzęgło to zapewne w praniu wyjdzie czy podoła...?
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #98 - Poniedziałek, 24.01.2011, 14:55:36 - NIEPRZECZYTANA »

Jak masz w dobrym stanie to około 300Nm powinno "uciągnąć".
Podstawa to program zrobiony w odpowiedniej firmie.
Jak już masz jechać do W-wy to najlepiej udaj się do Witka z MrMotors.
Zapisane
LeonTDI
Gość



« Odpowiedz #99 - Poniedziałek, 24.01.2011, 15:26:15 - NIEPRZECZYTANA »

No do W-wy mam najblizej bo W Lubelskim chyba zadnej firmy niet ...?
Zapisane
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #100 - Poniedziałek, 24.01.2011, 15:29:30 - NIEPRZECZYTANA »

Przy słabym sprzęgle moment obrotowy trzeba przesunąć bardziej w prawo. Czasami psuje to radość z jazdy dieslem, ale coś za coś. Nie ma to jak ponad 300Nm już przy 2 tys obr  8)
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
LeonTDI
Gość



« Odpowiedz #101 - Poniedziałek, 24.01.2011, 15:37:19 - NIEPRZECZYTANA »

Nom moment obrotowy w TDI to jest to :) miałem okazje ostatnio smigac Laguna 115 PS w benzynie.To nie jest juz to
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #102 - Poniedziałek, 07.02.2011, 13:49:43 - NIEPRZECZYTANA »

Tak to dziala ze Nm diesel jedzie. Robilem juz "plaskie" wykresy na zyczenie wlasciciela bo to teraz takie modne ;) i zazwyczaj wracal na poprawki, wiadomo 320Nm przy 1800obr moze juz zabijac seryjne sprzeglo 228mm ale juz przy 2100obr nie powinno nic zlego zrobic :)
Oczywiscie przebieg jest wazniejszy od wartosci w peaku wiec 300Nm dostepne miedzy 2000-3500obr pojedzie lepiej niz 340Nm miedzy 2000-2300obr ktore pozniej spada ostro a nie potrzebnie obciaza uklad korbowy i napedowy.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #103 - Poniedziałek, 07.02.2011, 15:31:23 - NIEPRZECZYTANA »

A może mi ktoś typowo "politechnicznie" wytłumaczyć dlaczego właśnie niskie obroty i duży moment zabijają sprzęgło? Ogólnie wiadomy fakt, ale jakoś nigdzie nie znalazłem sensownego wytłumaczenia...

I tak z ciekawości, ile sprzęgło od G60 wytrzyma Nm przy niskich RPM? Jakiej granicy po prostu lepiej nie przekraczać...
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 07.02.2011, 15:32:47 wysłane przez ziemniak26 » Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #104 - Poniedziałek, 07.02.2011, 15:51:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ziemniak26
A może mi ktoś typowo "politechnicznie" wytłumaczyć dlaczego właśnie niskie obroty i duży moment zabijają sprzęgło? Ogólnie wiadomy fakt, ale jakoś nigdzie nie znalazłem sensownego wytłumaczenia...

No właśnie... Teroetycznie rzecz biorąc, sprzęgło dostaje kiedy mamy do czynienia z dużym momentem obrotowym i dużym momentem bezwładności elementów napędzanych (dlatego najpierw poddaje się na wysokich biegach). Obroty nie powinny mieć nic do tego.  :-\
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Chip tuning czy power box?
Skocz do: