+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Spadek mocy Toledo 1.9TDI (ALH)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Spadek mocy Toledo 1.9TDI (ALH)  (Przeczytany 17880 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
bart
Gość



« Niedziela, 10.06.2007, 21:13:06 - NIEPRZECZYTANA »

Auto podczas jazdy czasami traci moc.  Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy. Podłączyli mi go do komputera i pokazał brak błędów. Wymieniłem przepływomierz i nic to nie dało. Czytałem na forum, że może to być zawór N75, sciągnołem sobie instrukcję jak go przeczyścić ale nie podejmuję się bo jestem laikiem w sprawach silnik itp. Nie chcę oddawać auta jakiemuś mechanikowi co więcej zepsuje niż naprawi. Prosze o radę czy w okolicy Żywca, Bielska lub Katowic jest jakiś pożądny mechanik, który zdiagnozuje problem i zlikwiduje go za rozsądną cene (nie jak w serwisie).
Zapisane
Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 10.06.2007, 21:22:51 - NIEPRZECZYTANA »

Mozesz spróbować tutaj( http://www.compsport.pl ) chlopcy sie znaja na rzeczy i mysle ze napewno by ci doszli do tego co to jest i z kasa szlo by sie dogadac
Mam to samo co ty i tez sie wybieram do nich albo do znajomego
diagnostyka silnika u nich kosztuje chyba 120 jak sie ostatnio pytalem.
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 14.06.2007, 21:48:17 - NIEPRZECZYTANA »

Nie koniecznie, moze byc zarowno N75, dziura w przewodach podcisnienia itp. Jedz do kogos kto potrafi zrobic na vagu cos wiecej niz zczytac bledy...

Co do n75, czyszczenie nie jest trudne, warto sprobowac.
Zapisane

wenku Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Sieradz
Samochód: Toledo Signo II, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 18.06.2007, 07:09:20 - NIEPRZECZYTANA »

bart, Witam  :rock: Bart.
Czy mógł byś mi podesłać instrukcje czyszczenia N75 na maila wenku@o2.pl
pozdrowienia. Podobny problem miałem jeszcze tydzień temu ale w moim przypadku
skończyło się na wymianie przepływomierza i moc wróciła.
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 18.06.2007, 07:40:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "wenku"
Czy mógł byś mi podesłać instrukcje czyszczenia N75
http://www.klubseata.pl/forum/index.php?topic=2793.0
Zapisane
bart
Gość



« Odpowiedz #5 - Środa, 20.06.2007, 20:19:21 - NIEPRZECZYTANA »

Bylem w Seacie "KOMOT" Bielsko Biała na diagnostyce-kosztowało 80zł
Stwierdzili początek zacierania się turbiny. Nowa 7500zł, jak oddam starą to 4500zł czyszczenie 700zł. Dajcie znać gdzie mogę to naprawić bo chciałem jechać na wakację, a zanosi się, że albo nie będę miał czym, albo za co!!!!
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #6 - Piątek, 22.06.2007, 13:11:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "bart"
Bylem w Seacie "KOMOT" Bielsko Biała na diagnostyce-kosztowało 80zł
Stwierdzili początek zacierania się turbiny. Nowa 7500zł, jak oddam starą to 4500zł czyszczenie 700zł. Dajcie znać gdzie mogę to naprawić bo chciałem jechać na wakację, a zanosi się, że albo nie będę miał czym, albo za co!!!!


Matko jedyna....na allegro za 900zl masz turbine w b.dobrym stanie.
Ja za 400zl czyszcze (wymont zamont) i trwa to 4 godz..
jak chcesz dac 4500zl zamiast 400 to pozdrawiam.....
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #7 - Piątek, 22.06.2007, 22:01:50 - NIEPRZECZYTANA »

O ja cie nie pier... za 7500 spokojnie zalozysz big turbo, fmic i zrobisz program :ok:
Zapisane

PawcioW
Gość



« Odpowiedz #8 - Piątek, 29.06.2007, 20:09:01 - NIEPRZECZYTANA »

bart  i jaki wynik?
ja mam coś podobnego przy swojej corDupce... ale jakos nie moge sie zebrac zeby pojechac do jakiegoś speca...nie znam dobrych i tanich fachowców w Warszawce :/
Zapisane
bart
Gość



« Odpowiedz #9 - Piątek, 29.06.2007, 21:31:39 - NIEPRZECZYTANA »

Jeszcze nie byłem z tym.
Czekam az facet wróci z urlopu.
Jak zrobie dam znac
Zapisane
1punisher
Gość



« Odpowiedz #10 - Piątek, 29.06.2007, 21:47:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Stwierdzili początek zacierania się turbiny. Nowa 7500zł
 <hahaha> Ceny w serwisach są cudowne...a często się okazjue (już dziś czytałem na forum o tym jak serwisy obsłużyły naszego forumowego kolegę) że to ćwoki...
Zapisane
PawcioW
Gość



« Odpowiedz #11 - Piątek, 29.06.2007, 22:05:22 - NIEPRZECZYTANA »

Jak ktoś z Kolegów... lub Koleżanek miał podobny problem i rozwiązał go w Warszawie... w jakimś dobrym miejscu to prosiłbym o info...
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #12 - Piątek, 29.06.2007, 22:47:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "PawcioW"
Jak ktoś z Kolegów... lub Koleżanek miał podobny problem i rozwiązał go w Warszawie... w jakimś dobrym miejscu to prosiłbym o info...


if(such problem) goto Masters; :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
JohnnyB Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WND
Samochód: brak

« Odpowiedz #13 - Sobota, 30.06.2007, 08:16:55 - NIEPRZECZYTANA »

i ja miałem podobnie, jak byłem w aso na vagu podali mi ze występje okresowy brak ciśnienia doładowania, i mówili mi o przewodach abym sprawdził ich szczelność, sprawdziłem, wszytsko cacy, potem zabrałem się za n75, poprostu wlałem w niego mnustwo wd40, wszystko biało, zadnego śladu jakich kolwiek zanieczyszczeń, przepływki wogóle nie ruszałem, kumpel powiedział, ze jezeli masz moc do 120 a dopiero później komp przechodzi w stan serwisowy i odcina turbine to to nie przepływka, sprawdziłem intercooler, była mała dziurka, zaspawano ale to nie było to (juśli ci mocno kopci to intercooler sprawdz na początku), kolega wzioł się za zawór przy samej turbinie, taka bańka, to było to , zawór ten skorodował, kumpel wymontował go, podłączył duż strzykawkę i wciskał weń powietrze wyszło że przy dużych ciśnieniach jak zawór otworezy się na maksa, nie chce się później zamknąć, powstaje nieszczelnosć u układzie doładowania, komp zatrzymuje turbine, pomaga ponowne uruchomienie samochodu, ciekawa sprawa robienia tego podczas jazdy :-D, przeciściliśmy to wd40 pomogło, można było jeździćaczkolwiek czasami zdarzało się ze trzeba było zrestarcić kompa, po jakimś czasie znowyu się tak stało, wiec, turbine znajomy wysłał mi do wrocka, tam wymienili cały zawór, koszt imprezy 250 PLN z czego 100 to koszta przesyłki, przy okazji sprawdzili wszystko, kierownice, zaluzje itp, wszytko inne było, ok, narazie śmiga jak mażenia, mam tylko sporo innych problemów, ale z turbiną ok.
po wymianie zaworka, sam się ździwilłem co teraz Ibi potrafi :-D, ostatni serwisant, który mi robi Vagi, były pracownik serwisu skody, powiedział ze jeżeli nieche powtórki z rozrywki to powinieniem raz dziennie jak juz jest rozgrzana, przegonić ją na 3 prawie przez całą skale obrotów, oczywiście nieprzesadzająć z cześćią na czerwono :-D
powodzenia
Zapisane
ww200 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo II 1999 1.9TDI

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 02.07.2007, 09:11:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "PawcioW"
Jak ktoś z Kolegów... lub Koleżanek miał podobny problem i rozwiązał go w Warszawie... w jakimś dobrym miejscu to prosiłbym o info...


Podjedz tutaj,dobra solidna i w miarę tania firma współpracująca z Master'sem: http://www.autobodex.waw.pl/
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Spadek mocy Toledo 1.9TDI (ALH)
Skocz do: