+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Przepływomierz (wartości, reanimacja)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przepływomierz (wartości, reanimacja)  (Przeczytany 24255 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
nitka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza '01, 1.9 TDI ALH

« Odpowiedz #15 - Sobota, 01.08.2009, 22:24:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Czyściłem wczoraj swój przepływomierz i zauważyłem, że nie ma w nim (chociaż jest miejsce) tego drucika z termistorkiem. Przepływka jest Boscha - silnik jak w opisie. Czy występowały przepływki beż termistorka?

Edit by aboz: Zdjęcia to się umieszcza zgodnie z instrukcją. Jeszcze raz i wpadnie warn.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 02.08.2009, 16:44:52 wysłane przez aboz » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #16 - Sobota, 01.08.2009, 22:51:45 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem, ale w seacie nie jest używany czujnik temperatury w przepływce. A już na pewno w ALH
Zapisane

kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #17 - Sobota, 01.08.2009, 23:18:21 - NIEPRZECZYTANA »

ja tez nie mam w AGR no chyba ze jest w srodku a czym czysciles przeplywke??
Zapisane
nitka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza '01, 1.9 TDI ALH

« Odpowiedz #18 - Niedziela, 02.08.2009, 08:59:15 - NIEPRZECZYTANA »

benzyną ekstrakcyjną rozpylaną ze specjalnego pistoletu na sprężone powietrze - oczywiście pod małym ciśnieniem. Benzynka dobrze czyści, odtłuszcza i szybko się ulatnia. Pozdrawiam
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #19 - Poniedziałek, 03.08.2009, 16:01:47 - NIEPRZECZYTANA »

Problemem w przepływce jest nie tyle tłuszcz co nagar jaki się tworzy na jednym z elementów pomiarowych. Z racji zasady działania jest on gorący i łapie różne śmiecie, z których tworzy się z czasem paskudny nagar. Szczególnie jak szkoda nam wymienić filtr powietrza. Podobno stożki też nie wydłużają życia przepływce. Przynajmniej takie opinie spotkałem.
Zapisane

kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 03.08.2009, 18:42:26 - NIEPRZECZYTANA »

ja kupilem filtr stozkowy i auto jezdzilo 2 tygodnie i przeplywka poleciala wiec nie proponuje do diesla takiego filtra wiem to z wlasnego doswiadczenia  8)
Zapisane
kamil87lodz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza GTI '94, 2.0 2E

« Odpowiedz #21 - Czwartek, 19.11.2009, 22:57:59 - NIEPRZECZYTANA »

witam, mam taki problem . Mam seata ibize 2.0 oznaczenie silnika 2E . gdy jest zimny ladnie przyspiesza itd . Problem jest jak sie rozgrzeje odczuwalne jest male szarpanie i predkosc max to tylko 180km . duzo osob mowi mi ze to przeplywka, czy maja racje?? dodam ze mam filtr stozkowy , jak czyscic przeplywke jak sie za to zabrac bo nie mam pojecia moze jakis fotoporadnik by sie znalazl, albo opis krok po kroku
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 19.11.2009, 23:19:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kamil87lodz
jak czyscic przeplywke jak sie za to zabrac bo nie mam pojecia moze jakis fotoporadnik by sie znalazl, albo opis krok po kroku
A to http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=9620.0 widziałeś?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
kamil87lodz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza GTI '94, 2.0 2E

« Odpowiedz #23 - Piątek, 20.11.2009, 19:31:08 - NIEPRZECZYTANA »

KYS, dzieki wielki szukalem ale slabo
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #24 - Sobota, 21.11.2009, 15:09:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
chłopaki czy możecie zerknąć czy u Was w asv też jest taka 'luka' między przepływką a obudową filtra? czy może tam powinna być jakaś gumowa uszczelka?
teoretycznie nie ma tam żadnej szpary bo przepływkę wchodzi do filtra ale wydaje mi się że tak nie powinno być i czegoś tam na łączeniu brakuje.

Zapisane
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #25 - Niedziela, 22.11.2009, 20:04:00 - NIEPRZECZYTANA »

Ja chyba nie mam takiej szpary ale jutro będę troszkę grzebał przy aucie to zobaczę dokładnie

Napisano: Niedziela, 22.11.2009, 15:51:37


Byłem zobaczyć i tak jak pisałem u mnie nie ma szpary ale również nie ma żadnej gumowej uszczelki poprostu wszystko pasuje idealnie
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 22.11.2009, 20:07:18 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki za info. no to ciekawe co tam u mnie za wynalazki są :D
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 02.12.2012, 16:06:56 - NIEPRZECZYTANA »

W najbliższym czasie postaram się sprawdzić u siebie przepływomierz przez podmianę. Jeżeli okaże się, że jest uszkodzony trzeba będzie kupić nowy. Obecny to Bosch o numerze 0280217121 (06A906461). Znalazłem jeszcze drugi (podobny produkowany przez Bosch`a aktualnie zamiast tamtego) BOSCH przepływomierz 0281002757. W sieci są różne informacje, że mogą być przekłamania w przypadku tego drugiego. Różni się jedynie dodatkową siatką:
http://allegro.pl/bosch-przeplywomierz-0281002757-vw-seat-skoda-tdi-i2815069240.html

Mieliście osobiście do czynienia z weryfikacją powyższych elementów? Który w razie potrzeby kupić?  :-\
Zapisane

burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 03.12.2012, 10:06:18 - NIEPRZECZYTANA »

Kup sam wkład powinno być taniej po co ci obudowa?
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #29 - Środa, 05.12.2012, 10:53:46 - NIEPRZECZYTANA »

Nie widzialem nigdzie samej wkladki Boscha, a Pierburga (biorąc pod uwagę różne opinie) boję się zaryzykowac. Różnica między sama wkladka a caloscia wynosi okolo 100zl, wiec nie wiem czy jest sens oszczedzac  :-\

Napisano: Poniedziałek, 03.12.2012, 20:17:37


Zrobiłem logi z drugą przepływką (taka sama jak u mnie Boscha, o idealnych wartościach podczas pomiaru w audi) i wynik jest zadziwiający. Tnie paliwo tak samo jak moja  :-\
http://vaglog.rtnet.pl/widget_107067.html

U mnie w sitku było kilka małych robali, więc przy okazji wyczyściłem sitko ale bez wkładki.
Teraz zgłupiałem, czyżby to jednak EGR mial wpływ na dawkę paliwa? Filtry były wymieniane wszystkie około 6tys km temu  :-\

Dla porówniania logi z audi z tą samą przepływką:
http://vaglog.rtnet.pl/widget_105953.html
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.12.2012, 11:00:46 wysłane przez widget » Zapisane

Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Przepływomierz (wartości, reanimacja)
Skocz do: