problem jest następujacy: po wymianie żarówek podświetlenia, nie działa prędkościomierz, czyli linka jest źle założona, choć wydaje mi się, że wszystko złożyłem dobrze,
czy istnieje jakiś trik (sposób), który pozwala na 100% pewne wpięcie linki do zegarków (chodzi o to ze jest tam strasznie ciasno i w pewnym momencie nie widać jak zachowuje się linka oraz ten plastikowy kielich który kończy osłonę linki)? czy ten kielich powinien wejść w ten większy kielich od zegarków?
dodam, że przed operacją przy wyższych prędkościach słychać było cykanie (terkotanie) z zegarków oraz wydawało mi się że prędkosciomierz zawyża prędkość - może linka lub mechanizm w zegarkach była na ukończeniu? jak wogóle powinna być zakończona linka od góry - moja ma 2 cm od końca plastikową tulejkę, która nie pozwala jej wsunąć dalej do zegarków?
[ Dodano: 2007-07-19, 10:54 ]sprawa rozwiązana
- linka była źle zaczepiona w zegarkach (jest tam jakiś zaczep), zrobione przy pomocy fachowca od prędkościomierzy, tachografów itp. w 2 minuty, tym niemniej zegarki nadal cykają w czasie jazdy;