+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze???
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze???  (Przeczytany 21377 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
rrob Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Ibiza 2001 r. 1,9 TDI ASV

« Odpowiedz #15 - Środa, 09.05.2007, 22:21:53 - NIEPRZECZYTANA »

już po problemie:) wymieniony zawór EGR czyli zawór recyrkulacji spalin silnika  i czyszczenie turbiny, auto chodzi jak nigdy a mechanik spędził dwa dni i jest super:) wreszcie :mrgreen:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Środa, 09.05.2007, 22:29:34 - NIEPRZECZYTANA »

Teraz podsumuj koszty  :chytry:
Tak dla potomnych co i za ile...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 10.05.2007, 06:52:04 - NIEPRZECZYTANA »

Mialem podobne objawy
podjechalem do Aligatora
2 godz jazd i sprawdzania
no i wyszlo ze to czujnik temp. wody
Zapisane

1.9 Leon TS '04
rrob Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Ibiza 2001 r. 1,9 TDI ASV

« Odpowiedz #18 - Czwartek, 10.05.2007, 09:56:49 - NIEPRZECZYTANA »

całosc kosztowala mnie 350 wydaje mi sie ze nie duzo z wyciagnieciem turbiny i  z zaworem
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 10.05.2007, 16:59:59 - NIEPRZECZYTANA »

Dobra cena, jezeli wymienil tez EGR na nowy (tylko po co?) to nawet super cena ;-)
Zapisane

rrob Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Ibiza 2001 r. 1,9 TDI ASV

« Odpowiedz #20 - Piątek, 11.05.2007, 10:07:14 - NIEPRZECZYTANA »

mam pytanie dla znawców, mechanik wymienil mi zawór EGR i wyczyścil jakiś rolki przy turbine (geometria turbiny) tak cos mowil:) mam pytanie czy takie czyszczenie bo chyba on to czyscil wystarczy na jakis czas czy jest to czynnosc taka chwilowa a i tak za chwile znowu bedzie spadek mocy :?:
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #21 - Piątek, 11.05.2007, 13:37:36 - NIEPRZECZYTANA »

Jak nie bedziesz uprawial PSJ to predzej sie turbina wysypie niz znow zapieka kierownice ;-)
Zapisane

rrob Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Ibiza 2001 r. 1,9 TDI ASV

« Odpowiedz #22 - Piątek, 11.05.2007, 14:48:39 - NIEPRZECZYTANA »

spons mam pytanie JAK JEZDZIC prawidlowo TDI :?:  PSJ to raczej nie uprawiam ale jak najlepiej tak do 2500 obr. na kazdym biegu czy lepiej moze 3000 obr. :?:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Piątek, 11.05.2007, 16:11:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rrob"
JAK JEZDZIC prawidlowo TDI
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2210.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #24 - Piątek, 11.05.2007, 16:46:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rrob"
spons mam pytanie JAK JEZDZIC prawidlowo TDI :?:  PSJ to raczej nie uprawiam ale jak najlepiej tak do 2500 obr. na kazdym biegu czy lepiej moze 3000 obr. :?:


Zgarzac, deptac, deptac, deptac, ostudzic, zgasic :ok:

A tak serio to poprostu auto przynajmniej pare razy w tygodniu musi zobaczyc czerwone pole na obrotomierzu i tyle.
Zapisane

rrob Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Ibiza 2001 r. 1,9 TDI ASV

« Odpowiedz #25 - Piątek, 11.05.2007, 20:38:10 - NIEPRZECZYTANA »

narazie jest ok z autem ale mam nadzieje ze dlugo juz sie nic nie stanie bo zmienie zdanie o dieslach :chytry:  ale chyba nie ;-)  i tak uwazam ze sa lepsze od benzyny
Zapisane
predo
Gość



« Odpowiedz #26 - Piątek, 11.05.2007, 22:01:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Cytat: "rrob"
spons mam pytanie JAK JEZDZIC prawidlowo TDI :?:  PSJ to raczej nie uprawiam ale jak najlepiej tak do 2500 obr. na kazdym biegu czy lepiej moze 3000 obr. :?:


Zgarzac, deptac, deptac, deptac, ostudzic, zgasic :ok:

A tak serio to poprostu auto przynajmniej pare razy w tygodniu musi zobaczyc czerwone pole na obrotomierzu i tyle.


a juz tak na marginesie od glownego tematu... czy dociaganie do czerwonego na 1/2 ma jakis sens? czy bardziej chodzi o przeganianie do 4.5/5tys  na 3/4 biegu zeby bylo wieksze obciazenie..
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #27 - Sobota, 12.05.2007, 09:54:20 - NIEPRZECZYTANA »

Hmmm, niby nie ale dociskajac na 1ce czerwone pole pojawia sie w mgnieniu oka ;-) na reszccie biegow przy seryjnym aucie nie warto ciagnac powyzej 4k.
Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze???
Skocz do: