+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» piszczące paski
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: piszczące paski  (Przeczytany 49426 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
klakson_75
Gość



« Odpowiedz #45 - Piątek, 18.09.2009, 18:29:46 - NIEPRZECZYTANA »

Qbano ja tez zwróciłem uwage na ten amorek w napinaczu, ale jest oki. U mnie piszczenie pojawia się tylko podczas ruszania tak do ok 1100-1200, obrotów potem cisza. Nie ważne czy silnik ciepły zimny, a zaczeło piszczeć jakiś czas po zmianie paska. Również jak pisałem wcześniej podczas manewrowania na parkingu, ale piszczy przy max skręcie. Nie wiem, może jeszcze się go da podciągnąc , ale skoro jest napinacz ? Sam nie wiem. Przy uruchamianiu zero pisku. A musze jeszcze sprawdzić czy napinacz podskakuje.
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #46 - Piątek, 18.09.2009, 19:09:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: klakson_75
U mnie piszczenie pojawia się tylko podczas ruszania tak do ok 1100-1200
no to u mnie było identycznie, a przy max skręcie to pewnie dlatego, że pompa wspomagania wtedy działa na maxa
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #47 - Piątek, 18.09.2009, 19:22:30 - NIEPRZECZYTANA »

no to u mnie było identycznie, a przy max skręcie to pewnie dlatego, że pompa wspomagania wtedy działa na maxa
dokładnie. mam to samo. jak dobiję do końca w prawo bodaj to płacze, że boli
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #48 - Sobota, 19.09.2009, 11:42:40 - NIEPRZECZYTANA »

dzis z powrotem wstawilem stary napinacz i jest lepiej bo odwrocilem pasek na lewa strone (ARL ma 2 stronny)
niby pasek nie popekany ale wyglada ze to jego wina te piski
w pasku siedzialy wprasowane male kamyczki do tego :o
jak sie uda to wymienie napinacz na pasek

ale mam dalej pytanie czy u was w dieslu tez napinacz skacze
u techno w 1.6 nie skacze nic :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #49 - Sobota, 19.09.2009, 13:09:15 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie też nic nie skacze
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #50 - Sobota, 19.09.2009, 14:22:45 - NIEPRZECZYTANA »

raby napinacz ma trzymac silno pasek...nie wolno mu podskoczyc ani troche...reka ciezko napinacz podniesc a co dopiero...sprawdz jeszcze czy na rolce napinacza nie odkrecila ci sie sruba i czy ta rolka nie goni, sprawdz czy lozysko w niej dobrze chodzi i nie powinines dac rade podniesc tego napinacza. Ciezkie wspomaganie to u mnie tez bylo jak sie lozysko od pompy wody posypalo i pasek mial uslizg.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #51 - Sobota, 19.09.2009, 14:40:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ofaniel
raby napinacz ma trzymac silno pasek...nie wolno mu podskoczyc ani troche...reka ciezko napinacz podniesc a co dopiero...sprawdz jeszcze czy na rolce napinacza nie odkrecila ci sie sruba i czy ta rolka nie goni, sprawdz czy lozysko w niej dobrze chodzi i nie powinines dac rade podniesc tego napinacza.
napinacz jest sprawny bo mam tez nowy na ktorym jest to samo

bardziej chodzi mi o to czy ktos ma w ARL lub podonym silniki takie ruchy napinacza
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #52 - Sobota, 19.09.2009, 14:43:58 - NIEPRZECZYTANA »

mi się wydaje, że bez różnicy czy ARL, ASV czy jakiś inny silnik?
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #53 - Sobota, 19.09.2009, 14:54:53 - NIEPRZECZYTANA »

mi się wydaje, że bez różnicy czy ARL, ASV czy jakiś inny silnik?
nie wiem ale ja mam w ARL 2 stronny pasek przez to ze jest klima
a nie wiem jak jest w innych dieslach
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #54 - Sobota, 19.09.2009, 15:01:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Qba
mi się wydaje, że bez różnicy czy ARL, ASV czy jakiś inny silnik?
A jest Panie Qba różnica, napinacz od ASV nie pasuje do ARL czy innych PDków... ASV ma nawet inny rozrząd niż ARL...
Ja ostatnio porównywałem nawet w Cordobie i w tym co kupiłem. Cordoba VP i ten nowy PD i na pierwszy rzut oka widać różnicę w napinaczach. Wg. mnie raby wymień pasek na Conti i powinno być okej.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 19.09.2009, 15:05:02 wysłane przez matii » Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #55 - Sobota, 19.09.2009, 15:14:16 - NIEPRZECZYTANA »

myślałem, że one różnią się wtryskiwaczami, turbem, programem itp, ale, że inne paski to nie miałem pojęcia  :)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #56 - Sobota, 19.09.2009, 16:15:25 - NIEPRZECZYTANA »

myślałem, że one różnią się wtryskiwaczami, turbem, programem itp, ale, że inne paski to nie miałem pojęcia  :)
PD to juz inne troche silniki...
ja to wogole mam kosmos pasek, kazdy mechanik mowi ze zle zalozony bo rowki widac od razu :rotfl:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
klakson_75
Gość



« Odpowiedz #57 - Sobota, 19.09.2009, 18:11:08 - NIEPRZECZYTANA »

raby kumpel ma golfa arl jak skakał mu napinacz to musiał wymienić : sprzęgło jednokierunkowe alternatora , u mnie piszczy bo w lecie fruwam bez osłony silnika i np jak leje mocno wtedy piski brak, coś tam się dostanie jakiś piasek czy coś w tym stylu. Zmienie przed zimą pasek na conti i założe osłone pod silnik i chyba zniknie problem, bo wcześniej nie było tego głosu anielskiego  :ninja:
« Ostatnia zmiana: Sobota, 19.09.2009, 18:12:48 wysłane przez klakson_75 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #58 - Sobota, 19.09.2009, 19:27:48 - NIEPRZECZYTANA »

Nie pocieszyłes mnie. To sprzęgło nie jest tanie... Oby to nie to było...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
klakson_75
Gość



« Odpowiedz #59 - Niedziela, 20.09.2009, 07:49:06 - NIEPRZECZYTANA »

Trochę go to kosztowało, ale jak policzyl ile dał na mechaników, paski , 2x napinacz to tak źle nie jest. A pomógł "Pan Henio". Gdzie ASO nie może, Pan Henio pomoże :rotfl:
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» piszczące paski
Skocz do: