1. "Ugięcie" jak to nazywasz sprawdza się po stronie ciągnącej paska, czyli między kołem zębatym wałka rozrządu a kołem zębatym wału korbowego.
2. Stopień "ugięcia" czyli naprężenie paska rozrządu reguluje się napinaczem a nie ustawianiem wału poza znakami.
3. Masz ustawić wał na nacięciu i skontrolować ustawienie znaku koła zębatego na wałku rozrządu zgodnie ze znacznikiem na obudowie. Jeśli się pokryły, jest ok. Jeśli nie, kręcisz wałem jeden obrót, zawsze zgodnie z obrotami silnika, nigdy przeciwnie. Jeśli po obrocie znaki się pokrywają, luzujesz napinacz i ściągasz pasek. Nowy zakładasz w ten sam sposób, zwracając uwagę na wskazany na pasku kierunek obrotów. Napinasz pasek napinaczem do pokrycia się wskazówki z wycięciem na napinaczu i dokręcasz. Robisz dwa obroty wałem i kontrolujesz znaczniki na wałku i wale.
4. Krótka modlitwa i palisz maszynę.
5. Jak się na czymś nie znasz to się za to nie bierz sam.