Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Box
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Box (Przeczytany 8504 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
tomashleezon
Gość
Box
«
Wtorek, 24.04.2007, 12:20:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam!!
Mam w mojej Ibizie Boxa z jakąś regulacją, mianowicie jest tam mała śrubeczka bez oznaczeń, a ja nie wiem jak to ustrojstwo ustawiać... Czy ktoś się już z czymś takim spotkał?? Jak to ustawiać aby uzyskać jaknajlepszą moc??
Zapisane
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Box
«
Odpowiedz #1 -
Wtorek, 24.04.2007, 12:27:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "tomashleezon"
Jak to ustawiać aby uzyskać jaknajlepszą moc??
Generalnie BOX to zło
ale skoro już go masz i pytasz,to ustawiasz to metodą prób i błędów,czyli kręcisz śrubką i sprawdzasz jak auto jeździ.
Jeśli możesz to wywal to ustrojstwo i zrób program u Aligatora,wtedy nie poznasz swojego auta
Zapisane
tomashleezon
Gość
Box
«
Odpowiedz #2 -
Wtorek, 24.04.2007, 12:34:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zło powiadasz?? Hmmm..., a czym to grozi?? Jak coś to zaraz to wywale... A odnośnie programu, możesz coś więcej (koszty itp...)??
Zapisane
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Box
«
Odpowiedz #3 -
Wtorek, 24.04.2007, 12:42:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
BOX to poprostu opornik który oszukuje komputer i pompa wtryskowa podaje wiecej paliwa.Na dłuższą mete nie jest to korzystne dla silnika.
Program bedzie dostosowany dokładnie pod Twoje auto.
Z ATD spokojnie i bezpiecznie uzyskasz ok 140KM i 320-340Nm,zrobi Ci to Aligator(Master's Tuning Katowice) za 1200zł z pomiarem na hamowni przed i po jeśli powołasz sie na nasz klub
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Box
«
Odpowiedz #4 -
Wtorek, 24.04.2007, 12:42:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Boxy i to czym krecisz to nic innego jak warystor ktory przeklamuje informacje odbierane/wysylane(tego dokladnie nie wiem ktore) z ECU i powoduje podawanie wiekszych dawek paliwa przez co "zwieksza moc". Wzrost owszem jest ale reszta podzespolow nie jest gotowa i z tego co wiem mozliwe jest np rozwalenie turbiny.
@ Miro kiedy dajesz robic w swoim?? chetnie zobacze jakie sa efekty takiej zmiany na silniku ASV (chwilowo i tak nie chce wiecej inwestowac w samochod, ale moze w sierpniu sie to zmieni :mikolaj: )
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Box
«
Odpowiedz #5 -
Wtorek, 24.04.2007, 12:48:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "vertor"
Miro kiedy dajesz robic w swoim?? chetnie zobacze jakie sa efekty takiej zmiany na silniku ASV (chwilowo i tak nie chce wiecej inwestowac w samochod, ale moze w sierpniu sie to zmieni
Będe robił jakoś w połowie maja,a efekty(wykresy) na pewno wrzucę na forum.
Zapisane
tomashleezon
Gość
Box
«
Odpowiedz #6 -
Wtorek, 24.04.2007, 12:51:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja się wybieram do Mastersa w Katowicach, ale nie wiem jeszcze kiedy coś zrobię bo wszystko zależy ile mi krzykną..., a boxa wywalam jak tylko wrócę z pracy, bo kocham silniczek mojej IbI...
Zapisane
DeDeK
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznan
Box
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 24.04.2007, 13:12:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "vertor"
warystor
rezystor nie warystor
warystor jest zabezpieczniem przeciwprzepieciowym
http://pl.wikipedia.org/wiki/Warystor
vertor opisal to bardzo drastycznie
aczkolwiek i miro i vertor maja racje
box najczesciej zmienia dane idace do kompa odnosnie temp lub ilosci powietrza co ma wplyw na dawki paliwowe czyli ich zwiekszenie bez proporcjonalnego zwiekszenia cisnienia dziala to niezbyt dobrze na silnik
zwiekszenie spalania , kopcenia itd itp wieksza ilosc sadzy w turbinie i egr itd itp
lepszy dobry program niz najlpeszy box
Zapisane
DeDeK
Była CORDI SPORT TD
I
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
tomashleezon
Gość
Box
«
Odpowiedz #8 -
Wtorek, 24.04.2007, 17:38:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wywaliłem badziew, a jutro może podjade do Masters`a, na wstępne "przymiarki"...
Zapisane
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Box
«
Odpowiedz #9 -
Wtorek, 24.04.2007, 18:03:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "tomashleezon"
Wywaliłem badziew, a jutro może podjade do Masters`a, na wstępne "przymiarki"...
No i tak trzymać
podjąłeś jedyną słuszną decyzje
Zapisane
tomashleezon
Gość
Box
«
Odpowiedz #10 -
Wtorek, 24.04.2007, 19:57:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Miro"
BOX to poprostu opornik który oszukuje komputer i pompa wtryskowa podaje wiecej paliwa.Na dłuższą mete nie jest to korzystne dla silnika.
Program bedzie dostosowany dokładnie pod Twoje auto.
Z ATD spokojnie i bezpiecznie uzyskasz ok 140KM i 320-340Nm,zrobi Ci to Aligator(Master's Tuning Katowice) za 1200zł z pomiarem na hamowni przed i po jeśli powołasz sie na nasz klub
Znalazlem na stronce dwa namiary: Wojciech Gołąbek i Krzysztof Jamrozy - do którego mam pojechać??
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Box
«
Odpowiedz #11 -
Wtorek, 24.04.2007, 22:14:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "tomashleezon"
Znalazlem na stronce dwa namiary: Wojciech Gołąbek i Krzysztof Jamrozy - do którego mam pojechać??
Wojtka znam osobiscie i moge go polecic.
Krzysztofa niestety nie kojaze nawet.
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Box
«
Odpowiedz #12 -
Wtorek, 24.04.2007, 22:34:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "tomashleezon"
Znalazlem na stronce dwa namiary: Wojciech Gołąbek i Krzysztof Jamrozy - do którego mam pojechać??
Bardziej znany jest Wojtek vel Aligator i jego moge Ci polecić.
Zapisane
ireneo
Gość
Box
«
Odpowiedz #13 -
Wtorek, 24.04.2007, 23:15:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mnie ostatnio Wojtek wymieniał turbine + strojenie (program)
turbina + wymiana + program = 2000 zł
Jestem zadowolony w 100%
Zapisane
tomashleezon
Gość
Box
«
Odpowiedz #14 -
Środa, 25.04.2007, 06:31:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzięęęęęęki..., pojade czyli do Wojtka, ale niestety nie dziś bo musiałem autko zostawić mojej Kobiecie..., załatwię to raczej w przyszłym tygodniu, albo dopiero po weekendzie majowym...
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Box
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...