+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» sportowy układ wydechowy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowy układ wydechowy  (Przeczytany 44790 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #15 - Piątek, 09.12.2005, 10:59:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "dziubek"
no nie bardzo sie z toba zgadzam dedek moj brat jak juz pisalem w kadecie gsi to zrobil i mowi ze sporo lepiej chodzi- niedlugo jedize na hamownie to sie okaze wszystko:) a na chiptuning tez sie zcaje na wiosne, lato.


jasne tylko jaki tam masz silnik jak sterowany i jak rozwiazany komputer ja CI tylko mowie ze sam wydech moze zmienic moc na +/- pare koni a jak sie chcesz bawic lepiej i sensownej to malym kosztem zafunduj sobie polerke kolektorow wydechowego i dolotu jesli masz z metalu :D walnij sobie 3" wydech A grupowy zamontuj turbine i zmien soft  :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
SMERU
Gość



« Odpowiedz #16 - Czwartek, 04.01.2007, 11:47:25 - NIEPRZECZYTANA »

Odgrzewam temat. Ostatnio puścił spaw na łączeniu tłumika środkowego i końcowego. Mechanik mi zespawał na nowo, ale powiedział żebym szykował się na wymianę środowego za około 3 miesiące.
Tak sobie pomyslałem, że może przy tej okazji zmodyfikować układ. Nie mam żadnych modyfikacji w silniku, na tuningu się nie znam - tyle co poczytałem w sieci. Co radzicie wstawić standardowy środkowy, wstawić strumienicę (jak tak to jaką), jakiś inny tłumik (jaki)?
Zapisane
Rozkurcz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: mam to wiedziec?
Samochód: Ibiza 94' 1.6 ABU

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 04.01.2007, 16:07:16 - NIEPRZECZYTANA »

SMERU,

Ja mam podobną sytuację i planuję wywalić środkowy tłumik i wstawić rurę. Końcowy mam sportowy, nie wiem co zrobić z Katem. Czy bezpieczne jest wywalenie?? Może wypowie się ktoś, kto wie "co jest 5" :los:
Zapisane

:::MALINIAK PRODUCTS:::
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #18 - Czwartek, 04.01.2007, 17:38:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "SMERU"
Odgrzewam temat. Ostatnio puścił spaw na łączeniu tłumika środkowego i końcowego. Mechanik mi zespawał na nowo, ale powiedział żebym szykował się na wymianę środowego za około 3 miesiące.


Miałem to samo w grudniu - chyba oni wszystkim tak mówią !!!! ;)
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

SMERU
Gość



« Odpowiedz #19 - Czwartek, 04.01.2007, 18:02:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "punchoo"
Miałem to samo w grudniu - chyba oni wszystkim tak mówią

ale ja mieszkam pod Wawą wieć na pewno nie byliśmy u tego samego  :mrgreen:  Czyli masz czas do marca  :hmm:  Co będziesz robił jak juz będziesz musiał - standardowy tłumik czy jakaś zmiana? Mamy podobne silniki.
Zapisane
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #20 - Czwartek, 04.01.2007, 19:08:14 - NIEPRZECZYTANA »

Czy jest jakikolwiek sens przerabiać cały wydech 1.4 16v75 dla poprawy osiągów :?:
Jedynie dla lepszego samopoczucia.

Jak chcemy się pobawić w podnoszenie mocy to lepiej zainwestować w soft turbo i spokojnie wyciągnąć 110-120 kucy aby cieszyć się bezawaryjną jazdą i wtedy zamontować kompletny wydech ,dolocik komputerek :ok:

Wtedy będzie lepsze samopoczucie i osiągi :zakrecony:
Zapisane
SMERU
Gość



« Odpowiedz #21 - Czwartek, 04.01.2007, 20:16:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "dominik"
soft turbo
- a co to? Dla silnika wolnossącego? Ja mam 60 KM, z tego co wiem to samym softem czołowi polscy tunerzy dodają 5 KM. Moim zdaniem profesjonalnie to powinno się zrobić tak: wydech kompletny + dolot powietrza (całość sportowa) i dopiero ten gotowy zestaw stroić na hamowni.
Ja nie oczekuję że polecę jak rakieta od zmiany wydechu, ale jak już zmieniam to rozważam zmianę na lepszy ( przy czym ja wolałbym dostać kilka Nm najlepiej w okolicach 3000RPM niż KM).
Firma Supersprint produkuje dedykowane tłumiki również dla Seatów pod konkretny model i silnik - podobno idealnie pasują i są obliczone (pojemności, przekroje, długości itp) pod konkretne silniki. Czy ktoś słyszał o tej firmie bo ja jestem laikiem. Ciekawe ile kosztują w Polsce.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Online Online



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 04.01.2007, 20:31:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "SMERU"
a co to? Dla silnika wolnossącego?

 :czytaj:  :arrow:  http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm

Cytat: "SMERU"
Firma Supersprint produkuje dedykowane tłumiki również dla Seatów pod konkretny model i silnik - podobno idealnie pasują i są obliczone (pojemności, przekroje, długości itp) pod konkretne silniki. Czy ktoś słyszał o tej firmie bo ja jestem laikiem.

Wiem, że supersprint robił dobre (pod względem osiągów) i trwałe układy wydechowe do zastosowania w sporcie.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #23 - Czwartek, 04.01.2007, 20:45:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "SMERU"
Cytat: "dominik"
soft turbo
- a co to? Dla silnika wolnossącego? Ja mam 60 KM, z tego co wiem to samym softem czołowi polscy tunerzy dodają 5 KM.


Chyba u przysłowiowego Pana Kazia w garażu na maglu:satan:  :satan:
Zapisane
SMERU
Gość



« Odpowiedz #24 - Czwartek, 04.01.2007, 22:11:26 - NIEPRZECZYTANA »

http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm  - fajnie o cenę nie pytam. Po co miałbym podwajać wartość samochodu?  :hmm: Jak się rozsypie środkowy to go wymienię. Ponieważ mam jeszcze na to czas więc chciałem zebrać informacje na co najlepiej. Ważne dla mnie parametry to jak to wpłynie na samochód, cena i jak długo posłuży. Bo jak mam wydać kasę kupić jakis uniwersalny niedopasowany i tylko pogorszyć to ja dziękuję.  :ok:
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #25 - Piątek, 05.01.2007, 05:57:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "SMERU"
Cytat: "punchoo"
Miałem to samo w grudniu - chyba oni wszystkim tak mówią

ale ja mieszkam pod Wawą wieć na pewno nie byliśmy u tego samego  :mrgreen:  Czyli masz czas do marca  :hmm:  Co będziesz robił jak juz będziesz musiał - standardowy tłumik czy jakaś zmiana? Mamy podobne silniki.


Właśnie będę musiał się skonsultować z tłumikarzem magikiem - żeby mi zrobił projekto / wycene.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

SMERU
Gość



« Odpowiedz #26 - Piątek, 05.01.2007, 10:32:01 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj dostałem ofertę kupienia tłumika Supersprinta 886613 - cena w firmie Jędrasik 277 zł. Ma ktoś tańsze wejścia?  :chytry:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 05.02.2007, 20:39:19 - NIEPRZECZYTANA »

Co myslicie o WM-SPORT koncowy z wkladka wyciszajaca ??
http://www.allegro.pl/item160863646_super_tlumik_wm_z_silenserem_efekt_wrc_.html
Ma ktos?

Za ok 200 zl przynajmniej jest 5 lat gwarancji  :roll:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 05.02.2007, 21:44:01 - NIEPRZECZYTANA »

"TŁUMIK ALA MUGEN POPRAWIA DYNAMIKE SILNIKA"
na to bym nie liczył :) ale jeśli chodzi pod względem wizualnym to fajniutki.. sam sie zastanawiam co kupić czy standard czy moze cos innego, bo niedługoe bedzie mnie czekała wymiana coś mi sie zdaje bo juz go bluzg
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 05.02.2007, 22:02:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "kacperix"
"TŁUMIK ALA MUGEN POPRAWIA DYNAMIKE SILNIKA"
pominmy zalety dla naiwnych  ;-)
Wizualnie tez mi sie podoba + 5 lat gwarancji to sporo  :czytaj:
Cytat: "kacperix"
sam sie zastanawiam co kupić czy standard czy moze cos innego, bo niedługoe bedzie mnie czekała wymiana coś mi sie zdaje
mam podobna sytuacje, wymiana mnie czeka a wlasciwie tylko montaz bo nie mam zadnego  :rock:
Sam sie zastanawialem nad seryjnym ale trzeba wydac ok 300zl za cos sensownego...
A ASMETu na 2 lata nie oplaca sie kupowac  :neutral:
A tu niby 5 latek z glowy za 200zl + 30-40 montaz...
I kolejny + to ta wkladka... moze troche go wyciszy...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» sportowy układ wydechowy
Skocz do: