+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» spadki mocy w 1.9 AFN
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: spadki mocy w 1.9 AFN  (Przeczytany 44547 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
ipc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario TDI AFN

« Odpowiedz #30 - Niedziela, 20.04.2008, 13:28:37 - NIEPRZECZYTANA »

Witam jestem włacicielem cordi vario AFN 110KM, jakies 2 msc temu podniosłem moc do ok 140KM i ok 300Nm
Co zauważyłem po chipie często auto wpada mi w tryb awaryjny(typowy notfaul)  jak je troche pogonie ponad 3tys obr (przedtem tak nie było),
jak jezdze normalnie do 2,5 to wszystko ok smiało 150-160 (nie tak jak w niektórych przypadkach do 120 i potem SDI  :o )
Dzwoniłem do goscia i polecił mi przeczyścić lub wymienić zawór N75, posprawdzam dla wszystkiego wszystkie przewody by móc wszystko wykluczyć (może jakas nieszczelność). Macie jakiś pomysł??
Oczywiście wszytsko na gwarancji profesjonalna obsługa itd

Edit by aboz: Scalone. Poczytaj ten wątek od początku.

« Ostatnia zmiana: Niedziela, 20.04.2008, 13:53:27 wysłane przez aboz » Zapisane

Cordoba Vario TDI AFN
140KM 305Nm Po czipsie:)
5turbo Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Zabrze
Samochód: Ibiza GT TDi, 1998, AFN

« Odpowiedz #31 - Wtorek, 10.06.2008, 16:39:51 - NIEPRZECZYTANA »

Moze ktos pomoze zdiagnozowac moj silnik AFN. Screenshoty  z Vag`a. Jedzie max 140. Od 3000 nie przyspiesza. Dostaje blad 00575- intake manifold pressure. 17-00 controll difference.

Silnik jedzie normalnie. Na 3 biegu przyspieszanie.


Przyspieszanie na 3 biegu juz po objawach



Przyspieszanie na 3 biegu ponownie, po wykasowaniu bledu 00575








Zapisane

sebciok5 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: leon,2000,1,9TDI SPORT

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 10.06.2008, 18:04:59 - NIEPRZECZYTANA »

witam serdecznie czytałem o twoim problemie i ja miałem to samo tydzień temu. Mam seata leona 1,9TDI i byłem u mechanika z taką samą przyczyną i powiedział mi że mogą być jedna z trzech przyczyn: albo zepsuty grzybek,albo turbina zapieczona, albo najgorsze turbina do regeneracji. Naszczęście miałem turbinę zapieczoną koszt 315zł. pozdrawiam
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 10.06.2008, 21:18:54 - NIEPRZECZYTANA »

5turbo
Typowy objaw przeładowania. Efekt notlauf.
Lepiej jakby to były logi zrobione na 4 z pedałem w podłodze.
Na początek zamień zawór od N18 z N75 i zbacz czy wtedy też maqsz takie ciśnienie doładowania.

Napisano: Wtorek, 10.06.2008, 22:18:07


Cytat: sebciok5
albo zepsuty grzybek
Jaki grzybek? od EGR?
Zapisane

5turbo Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Zabrze
Samochód: Ibiza GT TDi, 1998, AFN

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 10.06.2008, 22:05:49 - NIEPRZECZYTANA »

Jutro przepne N18 z N75 i zrobie blok  4 10  11
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 10.06.2008, 22:45:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: 5turbo
zrobie blok  4 10  11
4? On raczej nie ma nic wspólnego z przeładwaniem. W takim przypadku raczej 3, 8, 11 lub 3, 8, 10.
Cytat: 5turbo
Silnik jedzie normalnie. Na 3 biegu przyspieszanie.
Niezupełnie, mało pokazuje przepływka.
Zapisane

spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #36 - Niedziela, 15.06.2008, 08:29:11 - NIEPRZECZYTANA »

Wklej logi a nie screeny, lepiej sie to czyta.
Zapisane

K_swider1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: SEAT LEON '00 1.9 TDI 110 KM ASV

« Odpowiedz #37 - Piątek, 14.11.2008, 08:42:06 - NIEPRZECZYTANA »

Wyprzedzając dzisiaj auto w mieście (ok 80 km/h) auto normalnie "szło" aż tu nagle odczuwalny spadek mocy przestało ciągnąć (jechałem chyba na 3 biegu troszke go kręciłem) co może być przyczyną czy muszę sie liczyć z jakimiś poważniejszymi naprawami? Dodam że jestm nowym użytkownikiem i chciałbym jeszcze sie dowiedzieć jakie mam oznaczenie silnika ASF AVR czy jakie tam wystampują ?

Proszę o pomoc z góry wielkie dzieki

Scalono. Korzystaj z opcji: szukaj!
« Ostatnia zmiana: Piątek, 14.11.2008, 10:52:29 wysłane przez raby » Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #38 - Piątek, 14.11.2008, 08:48:26 - NIEPRZECZYTANA »

Prawdopodobnie wszedł w tryb awaryjny i stąd brak mocy. Było o tym na forum, więc poszukaj. Podstawa to podłączyć auto pod kompa.
Oznaczenie to masz pewnie albo AHF albo ASV.

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=4507.0
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3972.0
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=996.0
 i wiele innych - używaj szukajki  :!:
« Ostatnia zmiana: Piątek, 14.11.2008, 08:51:17 wysłane przez Rene » Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #39 - Piątek, 14.11.2008, 08:52:12 - NIEPRZECZYTANA »

jak mowi Rene podstawa to vag i ktos kto wie co czyta,stawiam na turbo do czyszczenia lub zaworek n75,a potem to moze byc juz wiele rzeczy-nieszczelnosci,wezyki podcisnienia itd
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
K_swider1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: SEAT LEON '00 1.9 TDI 110 KM ASV

« Odpowiedz #40 - Piątek, 14.11.2008, 08:57:15 - NIEPRZECZYTANA »

no gdziesś wyruszę dzisiaj na VAG'a tylko z tym trybem awaryjnym to niec mi sie nie zapaliło (żadna kontrolka) także nie wiem??  dodam jeszcze że wyprzedzałem pod górkę na wiadukcie no i wtedy przestał ciągnać i dojechałem do domu ale bez mocy:/
« Ostatnia zmiana: Piątek, 14.11.2008, 09:56:56 wysłane przez K_swider1 » Zapisane
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #41 - Piątek, 14.11.2008, 09:02:37 - NIEPRZECZYTANA »

mozesz spokojnie jechac,auto sie samo "broni" przed jakimis usterkami przechodzac wlasnie w tryb awaryjny i ograniczajac moc.u mnie np kierownice sie zacinaja,objaw jak u ciebie czyli ciagnie i przestaje w pewnym momencie ale po zgaszeniu i odpaleniu ponownym znow jest dobrze do czasu,sprawdz to u siebie.p.s zadna kontrolka sie wtedy nie zapala
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #42 - Piątek, 14.11.2008, 09:03:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: K_swider1
niec mi sie nie zapaliło (żadna kontrolka)
Nic się nie musi zapalać. Coś szwankuje, np. turbina przeładowuje, auto przechodzi w tryb awaryjny, aby uchronić przed większymi uszkodzeniami.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

K_swider1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: SEAT LEON '00 1.9 TDI 110 KM ASV

« Odpowiedz #43 - Piątek, 14.11.2008, 09:05:25 - NIEPRZECZYTANA »

Skiba w którym miejscu są te kierownice?? i co to takiego ?? ja jestm zielony
Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #44 - Piątek, 14.11.2008, 09:12:21 - NIEPRZECZYTANA »

google prawdę Ci powie  ;) : http://nubira.autokacik.pl/lektury/turbinaozmiennej/turbina.html
http://www.motofakty.pl/artykul/vtg_turbosprezarka_o_zmiennej_geometrii_turbiny.html
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» spadki mocy w 1.9 AFN
Skocz do: