Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Nierówna praca na biegu jałowym
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Nierówna praca na biegu jałowym (Przeczytany 20331 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
shazan
Świeżak
Offline
Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ
Nierówna praca na biegu jałowym
«
Poniedziałek, 02.04.2007, 18:55:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak w temacie, nie wiem czego może być to wina że czasem samochód dostaje głupich wibracji ...?
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #1 -
Poniedziałek, 02.04.2007, 19:06:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1487.0&highlight=nier%F3wna+praca++biegu+ja%B3owym
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #2 -
Poniedziałek, 02.04.2007, 19:13:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "raby"
http://klubseata.pl/viewt...biegu+ja%B3owym
tu jest o benzyniakach ... a kolega ma diesla
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #3 -
Poniedziałek, 02.04.2007, 19:18:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok :oops: nie dowidzialem
No to niech sie wypowie spec od diesli
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #4 -
Poniedziałek, 02.04.2007, 19:36:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kolo 2masowe
Sprzeglo chodzi normalnie? Lapied od samego dolu czy bardziej od srodka?
Zapisane
http://seat-racing.pl
shazan
Świeżak
Offline
Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ
Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #5 -
Środa, 04.04.2007, 00:06:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
jutro sprawdze jak z tym spzeglem ale z tego co odczuwam to lapie juz od samego dolu...
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #6 -
Środa, 04.04.2007, 17:53:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jezeli lapie od dolu i sie telepie na jalowym to najprawdopodobniej 2mas.
Zapisane
http://seat-racing.pl
shazan
Świeżak
Offline
Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ
Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #7 -
Czwartek, 05.04.2007, 12:41:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok - sprawdze to i dam znać czy pomogło.
[
Dodano
: 2007-04-16, 15:54
]
...faktycznie jest to na 90% (lekko) zużyte sprzęgło. Cały tydzień jeżdzę i nie zawibrował a w tamtym tygodniu się zdarzało - i wtedy sprawdziłme obrawy na jałowym po wciśnięciu sprzęgła wibracje ustawały.
Zapisane
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #8 -
Czwartek, 31.12.2009, 19:22:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, Seat altea 1.9 TDI po odpaleniu ok. 8-10 min silnik chodzi bardzo głośno na luzie a potem tak jakby coś zaskakakiwało i chodzi cicho i spokojnie.. Nie chodzi tu teraz o stuki które pisałem w innym temacie.. Czy to normalne?
Napisano: Poniedziałek, 28.12.2009, 11:16:39
wszystko by wskazywało raczej na dwumas.. Stuki i nierówna praca na jałowym.. A było wymieniane..
Na szczęście 2 lata gwarancji..
Zapisane
kriss
Użytkownik
Offline
Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004
Odp: Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #9 -
Piątek, 01.01.2010, 17:17:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
trzeba posłuchać tych stuków może być dwumas albo popychacze hydrauliczne (to zalezy od oleju) ale zeby dokladnie to stwierdzić trzeba posłuchać
Zapisane
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #10 -
Niedziela, 03.01.2010, 12:15:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kriss Piątek, 01.01.2010, 17:17:44
trzeba posłuchać tych stuków może być dwumas albo popychacze hydrauliczne (to zalezy od oleju) ale zeby dokladnie to stwierdzić trzeba posłuchać
Właśnie problem jest w tym że te stuki wystąpiły narazie dwa albo trzy razy, i ciężko bęzie żeby mechanik posłuchał co i jak bo jak na złość, wtedy co potrzeba to nic nie słychać.. Nierówna praca też nie wyjdzie bo zanim dojade to już silnik się nagrzeje i będzie chodził normalnie..
Cytat: kriss
popychacze hydrauliczne
A co to oznacza?
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #11 -
Niedziela, 03.01.2010, 12:22:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: toka
A co to oznacza?
http://klubseata.pl/forum/index.php?action=search
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #12 -
Piątek, 08.01.2010, 16:52:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie to raczej napewno nie popychacze bo stuki trwały ok. 3 minut i wystąpiły na ciepłym silniku
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #13 -
Poniedziałek, 08.02.2010, 08:28:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie jest aka sytaucja, czasami na wolnych obrotach silnik sam wchodzi na obroty tak na 1100, czasami po odpaleniu silnika od razu wchodzi na 1500 i spada do 900-1100, tak jakbym odpalal z noga na gazie. ktos sie orientuje co to moze byc ?
Zapisane
maciek844
Użytkownik
Offline
Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN
Odp: Nierówna praca na biegu jałowym
«
Odpowiedz #14 -
Poniedziałek, 08.02.2010, 13:26:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
A moze tobie pada powoli nastawnik na pompie wtryskowej?Miałem podobne objawy w swojej poprzedniej izie ASV.Sprawdz na kompie jak pracuje napięciowo twój nastawnik.
Zapisane
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Nierówna praca na biegu jałowym
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...