+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Nierówna praca na biegu jałowym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nierówna praca na biegu jałowym  (Przeczytany 20331 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
shazan
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ

« Poniedziałek, 02.04.2007, 18:55:02 - NIEPRZECZYTANA »

Jak w temacie, nie wiem czego może być to wina że czasem samochód dostaje głupich wibracji ...?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 02.04.2007, 19:06:46 - NIEPRZECZYTANA »

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1487.0&highlight=nier%F3wna+praca++biegu+ja%B3owym
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 02.04.2007, 19:13:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"


tu jest o benzyniakach ... a kolega ma diesla  :czytaj:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 02.04.2007, 19:18:13 - NIEPRZECZYTANA »

ok  :oops:  nie dowidzialem  :los:
No to niech sie wypowie spec od diesli  ;-)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 02.04.2007, 19:36:28 - NIEPRZECZYTANA »

Kolo 2masowe :idea:  :?:

Sprzeglo chodzi normalnie? Lapied od samego dolu czy bardziej od srodka?
Zapisane

shazan
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ

« Odpowiedz #5 - Środa, 04.04.2007, 00:06:30 - NIEPRZECZYTANA »

jutro sprawdze jak z tym spzeglem ale z tego co  odczuwam to lapie juz od samego dolu...
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #6 - Środa, 04.04.2007, 17:53:20 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli lapie od dolu i sie telepie na jalowym to najprawdopodobniej 2mas.
Zapisane

shazan
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 05.04.2007, 12:41:11 - NIEPRZECZYTANA »

ok - sprawdze to i dam znać czy pomogło.

[ Dodano: 2007-04-16, 15:54 ]
...faktycznie jest to na 90% (lekko) zużyte sprzęgło.  Cały tydzień jeżdzę i nie zawibrował a w tamtym tygodniu się zdarzało - i wtedy sprawdziłme obrawy na jałowym po wciśnięciu sprzęgła wibracje ustawały.
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 31.12.2009, 19:22:57 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, Seat altea 1.9 TDI po odpaleniu ok. 8-10 min silnik chodzi bardzo głośno na luzie a potem tak jakby coś zaskakakiwało i chodzi  cicho i spokojnie.. Nie chodzi tu teraz o stuki które pisałem w innym temacie.. Czy to normalne?

Napisano: Poniedziałek, 28.12.2009, 11:16:39


wszystko by wskazywało raczej na dwumas.. Stuki i nierówna praca na jałowym.. A było wymieniane.. :-X
Na szczęście 2 lata gwarancji..
Zapisane
kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #9 - Piątek, 01.01.2010, 17:17:44 - NIEPRZECZYTANA »

trzeba posłuchać tych stuków może być dwumas albo popychacze hydrauliczne (to zalezy od oleju) ale zeby dokladnie to stwierdzić trzeba posłuchać  8)
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #10 - Niedziela, 03.01.2010, 12:15:56 - NIEPRZECZYTANA »

trzeba posłuchać tych stuków może być dwumas albo popychacze hydrauliczne (to zalezy od oleju) ale zeby dokladnie to stwierdzić trzeba posłuchać  8)
Właśnie problem jest w tym że te stuki wystąpiły narazie dwa albo trzy razy, i ciężko bęzie żeby mechanik posłuchał co i jak bo jak na złość, wtedy co potrzeba to nic nie słychać.. Nierówna praca też nie wyjdzie bo zanim dojade to już silnik się nagrzeje i będzie chodził normalnie..
Cytat: kriss
popychacze hydrauliczne
A co to oznacza? :-\
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #11 - Niedziela, 03.01.2010, 12:22:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: toka
A co to oznacza? :-\
http://klubseata.pl/forum/index.php?action=search
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #12 - Piątek, 08.01.2010, 16:52:56 - NIEPRZECZYTANA »

nie to raczej napewno nie popychacze bo stuki trwały ok. 3 minut i wystąpiły na ciepłym silniku  :-\
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 08.02.2010, 08:28:20 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie jest aka sytaucja, czasami na wolnych obrotach silnik sam wchodzi na obroty tak na 1100, czasami po odpaleniu silnika od razu wchodzi na 1500 i spada do 900-1100, tak jakbym odpalal z noga na gazie. ktos sie orientuje co to moze byc ?
Zapisane
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 08.02.2010, 13:26:14 - NIEPRZECZYTANA »

A moze tobie pada powoli nastawnik na pompie wtryskowej?Miałem podobne objawy w swojej poprzedniej izie ASV.Sprawdz na kompie jak pracuje napięciowo twój nastawnik.
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Nierówna praca na biegu jałowym
Skocz do: