Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: hamulce-niski poziom plynu  (Przeczytany 28671 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
bombay80 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: tolledo , 1999 ,1.8 20v

« Odpowiedz #30 - Sobota, 08.05.2010, 10:54:43 - NIEPRZECZYTANA »

pompa odpowietrzona łatwo nie było jakieś 0,4 litra płynu przepompowałem ale sukces hamuje jak trzeba kontrolka zgasła po kilku uruchomieniach silnika
 :ok:
Zapisane
kpw Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Altea 2006 1.6 B+G

« Odpowiedz #31 - Środa, 26.01.2011, 13:31:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Podczas wymiany klocków i tarcz chcę również wymienić płyn i potrzebuję informacji odnośnie ilości płynu hamulcowego potrzebnego do napełnienia układu w Seacie Altea 2006 1.6 benzyna.


W tym temacie jest napisane, że do samochodów z ABS stosuje się płyn DOT-5, a w instrukcji do mojej Ali jest że trzeba lać DOT-4.


Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #32 - Środa, 26.01.2011, 13:34:35 - NIEPRZECZYTANA »

ja lałbym DOT-4
aa.. i oczywiście - wymień cały, nie mieszaj :!:
« Ostatnia zmiana: Środa, 26.01.2011, 13:38:36 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #33 - Środa, 26.01.2011, 13:43:30 - NIEPRZECZYTANA »

1L wymiana z przeplukaniem ukladu
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kpw Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Altea 2006 1.6 B+G

« Odpowiedz #34 - Środa, 26.01.2011, 13:51:52 - NIEPRZECZYTANA »

Dziękuję za szybką odpowiedź. Szczególnie raby ;)
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #35 - Środa, 26.01.2011, 13:57:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kpw
W tym temacie jest napisane, że do samochodów z ABS stosuje się płyn DOT-5, a w instrukcji do mojej Ali jest że trzeba lać DOT-4.
Proponuję uważać z nazwami, bo DOT5 i DOT5.1 to zupełnie inne płyny.
 :czytaj:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1557.msg17828#msg17828
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #36 - Środa, 26.01.2011, 14:27:18 - NIEPRZECZYTANA »

Kup dot 4 np ATE 200 a nastepna wymiana bedzie za 3 lata 8) (normalnie 1-2 lata)
« Ostatnia zmiana: Środa, 26.01.2011, 14:29:09 wysłane przez raby » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #37 - Środa, 26.01.2011, 14:56:13 - NIEPRZECZYTANA »

ale raby mi sie wydaje ze 1 l to za malo do mojego wchodzi 3 litry. Jak ktos ma abs to jeszcze pompa dochodzi i zaworki cienieniowe, przy eds czy esp masz juz kolejne zaworki... i jeszcze sprzeglo dolicz
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #38 - Środa, 26.01.2011, 15:04:23 - NIEPRZECZYTANA »

ale raby mi sie wydaje ze 1 l to za malo do mojego wchodzi 3 litry. Jak ktos ma abs to jeszcze pompa dochodzi i zaworki cienieniowe, przy eds czy esp masz juz kolejne zaworki... i jeszcze sprzeglo dolicz
U siebie jak wymieniałem, to kupiłem litr płynu i prawie połowe go zostało, a uklad był przepłukany i sprzęgło też mam hydrauliczne...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #39 - Środa, 26.01.2011, 15:14:22 - NIEPRZECZYTANA »

to do mnie wchodzi do ukladu 2.5 litra.....
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #40 - Środa, 26.01.2011, 15:16:36 - NIEPRZECZYTANA »

ale raby mi sie wydaje ze 1 l to za malo do mojego wchodzi 3 litry. Jak ktos ma abs to jeszcze pompa dochodzi i zaworki cienieniowe, przy eds czy esp masz juz kolejne zaworki... i jeszcze sprzeglo dolicz
jakie zaworki znow wymyslasz?
u mnie 4 kola + sprzeglo i z litra zostalo jeszcze na dolewke 0,1-0,2L
elsa podaje 1,15L z plukaniem ale wiadomo ze to jest z zapasem pisane

Napisano: Środa, 26.01.2011, 15:15:26


to do mnie wchodzi do ukladu 2.5 litra.....
no to chyba masz przewody o srednicy 10mm :P
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #41 - Środa, 26.01.2011, 15:18:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
no to chyba masz przewody o srednicy 10mm :P
z pompy wychodzi 6 przewodów hamulcowych  :ninja:
do samego zbiorniczka wchodzi kolo 0.5 litra:) a pompa abs, elektrozaworki?

A elektrozaworki raby to sa po to zeby sie wlaczyl abs! taka mala dygresja tam nie ma zadnego murzynka co wlacza abs :P
« Ostatnia zmiana: Środa, 26.01.2011, 15:25:44 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #42 - Środa, 26.01.2011, 16:13:01 - NIEPRZECZYTANA »

Uszek, nie pisz herezji bo potem ludzie czytają i piszą głupoty... :-X
W układzie hamulcowym masz pompę zasadniczą i pompę ABSu, potem tłoczki przy kołach i praktycznie wsio. ESP i inne cuda realizowane są za pomocą pompy ABSu, w której jest o ile mnie pamięć nie myli 12 elektrozaworów (tzw. dojarka), mowa o pompach Bosha z przełomu 99-2004.
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #43 - Środa, 26.01.2011, 16:21:38 - NIEPRZECZYTANA »

a o czym ja pisze ?? nie o tych zaworkach? jest jeszcze pompka sprzegla, generalnie to jest tak ze masz pompe na pedale hamulca, pozniej elektryczna pompa abs i caly modul elektrozaworów i dopiero pozniej wyjscie na kola przewodami i tloczki

a powiedz mi ile jest tu wyjsc w tej pompie od vr6?

http://allegro.pl/volkswagen-passat-b4-vr6-pompa-abs-i1430130929.html

Najpierw sie dowiedz a pozniej pisz o herezjach
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #44 - Środa, 26.01.2011, 16:52:20 - NIEPRZECZYTANA »

No to co pokazujesz to pompa ABS starszej generacji...
Z tonu Twojej wypowiedzi zabrzmiało to tak, jak by były osobne moduły zaworów do ESP i innych systemów...
Ogólnie pompy nowszej generacji integrują cały zestaw pompy i elektrozaworów w jednej malutkiej obudowie... Innych się już nie produkuje i nie montuje od ładnych paru lat w autach. Do pompy (a tak na prawdę to do elektrozaworów i pompy) wchodzi bardzo mało płynu.

Co do tych wyjść, to przecież są przyłącza nie wyjścia. Do niemal każdej pompy masz 6 przyłączy - 4 na zaciski i dwa do pompy zasadniczej (układ przecież jest dwusekcyjny)...

Ogólnie to trochę mi tych pomp prze łapy przeszło, z ogólnie znanej przypadłości pomp ABS'u Bosha. Szczególnie przy A6 z przełomu 99-01. Elektronika w nich pada bardzo często...
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» hamulce-niski poziom plynu
Skocz do: