+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» otwieranie drzwi zimą!!!
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: otwieranie drzwi zimą!!!  (Przeczytany 244225 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #360 - Środa, 01.12.2010, 11:12:34 - NIEPRZECZYTANA »

Przeczytaj klika wypowiedzi wyżej - masz co najmniej 2 sposoby, które są sprawdzone...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
eMKa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE

« Odpowiedz #361 - Środa, 01.12.2010, 11:20:17 - NIEPRZECZYTANA »

Czytałem,a Ty czytałeś moje wypowiedzi-mam nasmarowany zamek dokładnie,latem jedną stronę zrobiłem na próbę i co...nico mam nadal problem.Nie pytam o sprawdzone sposoby,bo np. wygłuszenie matą bitumiczną to kupa roboty,a tu zima.Chodzi mi o szybki sposób pozbycia się problemu.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #362 - Środa, 01.12.2010, 11:33:45 - NIEPRZECZYTANA »

Czytałem,a Ty czytałeś moje wypowiedzi-mam nasmarowany zamek dokładnie,latem jedną stronę zrobiłem na próbę i co...nico mam nadal problem.Nie pytam o sprawdzone sposoby,bo np. wygłuszenie matą bitumiczną to kupa roboty,a tu zima.Chodzi mi o szybki sposób pozbycia się problemu.
Przeczytaj UWAŻNIE tą http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=443.msg242514#msg242514 wypowiedź...
Jeżeli zasłonisz zamek, żeby nie dostawała się do niego woda, to problem powinien ustąpić - samo nasmarowanie nie wystarczy.
A czy to zrobisz torebką, matą bitumiczną, uszytym woreczkiem, czy styropianem to zależy od Ciebie...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #363 - Środa, 01.12.2010, 12:18:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: eMKa
Nie pytam o sprawdzone sposoby,bo np. wygłuszenie matą bitumiczną to kupa roboty,a tu zima.Chodzi mi o szybki sposób pozbycia się problemu.

To w takim razie o co pytasz? :o Szybkim sposobem jest jedynie czajnik z gorącą wodą i wchodzisz do auta bez problemu. A uszycie woreczka, oceplenie watami itd to jest mało roboty? Poza tym, czy będziesz chciał ocieplić styropianem, czy watą szklaną, czy rzucić tynk metodą lekką-mokrą, to i tak konieczne będzie rozebranie drzwi i wyjęcie zamka, chyba że założysz ten woreczek i wytynkujesz przez dziurkę od klucza :eye: , ale w takim wypadku to ukłony ;D
Samo smarowanie zamka nic nie daje, bo woda i tak wchodzi do wewnątrz. Trzeba ograniczyć ilość wody dostającej się do wnętrza zamka i jest szansa, że będziesz miał spokój .
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.12.2010, 12:24:17 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Slayy Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Szczeci
Samochód: Seat Ibiza 1,4 60KM

« Odpowiedz #364 - Środa, 01.12.2010, 12:22:54 - NIEPRZECZYTANA »

Myślałem ze tylko ja mam taki problem ale na problem z zamkiem jeden sposob zawsze działa zapalniczka za 1zł nagrzać kluczyk i włożyć czasem trzeba raz nagrzać kluczyk czasem 2. Gorzej mam z drzwiami po prostu masakra za chiny nie można ich otworzyć nawet przy małym mrozie starczy godzinka i już klops dziś kupie wazelina i nasmaruje te uszczelki mam nadzieje ze to pomoże jak nie zamówiłem juz sobie na allegro zestaw filmy k2 na zamki drzwi i szyby jak coś pomoże dam znać, pytanie mam tylko jedno trzeba zdjąć osłonę od wewnątrz drzwi i spryskać w środku tez całość czy wystarczy sam zamek w środku?
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #365 - Środa, 01.12.2010, 12:34:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Slayy
pytanie mam tylko jedno trzeba zdjąć osłonę od wewnątrz drzwi i spryskać w środku tez całość czy wystarczy sam zamek w środku?

Ludzie, mylicie pojęcia, zamek to element wewnątrz drzwi. Na zewnątrz jest tylko klamka z wkładką kluczyka. Jedno z drugim nie ma kontaktu poza jedną, małą metalową, a czasem i aluminiową jeszcze, płetwą i wajchą otwierania. Smarowanie z zewnątrz przez otwór kluczyka jest tylko smarowaniem samej wkładki kluczyka, nic, ale to wielkie NIC tego smaru nie poleci na zamek, choćby tam i litre wlać. Poprostu nie są to elementy połączone.
Jeśli do wkładki zamka dostanie się woda i zamarznie, to efekt jest taki, że nie można włożyć kluczyka. Ale jeśli do zamka dostanie się woda i zamarznie to kluczyk można kręcić we wszystkie strony, klamką szarpać a zamek i tak trzyma. I nie jest to efekt trzymania uszczelek, choć nasmarować je oczywiście trzeba.
Żeby dostać się do zamka, trzeba rozebrać drzwi od wewnątrz i dopiero wyjąć zamek.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
eMKa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE

« Odpowiedz #366 - Środa, 01.12.2010, 19:05:56 - NIEPRZECZYTANA »

No mili koledzy i koleżanki wpadłem na fajny pomysł odnośnie rozmrożenia wkładki.Jak macie możliwość podłączenia przedłużacza i....lutownicy transformatorowej to macie po problemie.Klucz wchodził mi do połowy i ani kawałeczka dalej.Mówię sobie,albo zepsuję tę wkładkę,albo mi się uda.Założyłem nowy cienki miedziany drucik i...dawaj do środeczka.Chwilunię trwało i kluczyk się kręcił w obie strony jak szalony.Wlałem we wkładkę prawie dwie buteleczki płynu odmrażającego,aby wypłukać resztki wody (pozostałości po myjni).Teraz zobaczymy co dalej.
Później wpadłem na pomysł,aby rozgrzać zapalniczkę i przytknąć do zamka kilka razy,ale to już jak mi się udało lutownicą.Może ktoś spróbuje jak będzie w terenie numer z zapalniczką samochodową.
Pozdrawiam.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #367 - Środa, 01.12.2010, 19:38:11 - NIEPRZECZYTANA »

Ja myślę, że najlepiej wyjąć wkładkę, wyczyścić , wysuszyć i nasmarować. To na pewno lepsze od lutownicy, którą nie zawsze ma się pod ręką, a jeśli już to jeszcze trzeba jakieś zasilanie i trochę czasu. Odmrażacz to półśrodek, jak dojazdówka.
Zapisane

punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #368 - Środa, 01.12.2010, 19:41:52 - NIEPRZECZYTANA »

eMKa, - prawdziwy z Ciebie MAcGyver. Pamiętam, ze kiedyś obiły mi się o oczy zapalniczki - które rozgrzewały kawałek blaszki - która można było wetknąć w zamek.

Mnie dziś zamarzł pasażer przód i to w dziwny sposób. Cały dzień auto stało pod firmą -  wróciłem z trasy otworzyłem drzwi pasażera - żeby navi włożyć do auta - i drugi raz po 5min już nie otworzyłem tych drzwi. Na szczęście pozostałe 3 się otwierają i niezamarzający bagażnik  ;D  Kichać na te zamki  :P


Ja myślę, że najlepiej wyjąć wkładkę, wyczyścić , wysuszyć i nasmarować. To na pewno lepsze od lutownicy, którą nie zawsze ma się pod ręką, a jeśli już to jeszcze trzeba jakieś zasilanie i trochę czasu. Odmrażacz to półśrodek, jak dojazdówka.

A o lutownicy gazowej słyszał ???  ;)
Przy transformatorowej - to sobie dopiero można narobić - szkód jak ci grot zostanie w wkładce....
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.12.2010, 19:43:50 wysłane przez punchoo » Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #369 - Środa, 01.12.2010, 19:46:15 - NIEPRZECZYTANA »

olac wkladki, zamontujcie sobie centralke na pilota :-X
wiekszym problemum jest zamarzajacy zamek w srodku :-X
dzis znow powtorka :o
Cytat: raby
zamarzly mi lewe tylne dzwi :o i tylko one, wszystko reszte oprocz szyb dziala :-X
widocznie musialo sie nazbierac tam sporo wody bo nie czytalem aby w leonie zamarzaly :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #370 - Środa, 01.12.2010, 21:15:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
Mnie dziś zamarzł pasażer przód i to w dziwny sposób. Cały dzień auto stało pod firmą -  wróciłem z trasy otworzyłem drzwi pasażera - żeby navi włożyć do auta - i drugi raz po 5min już nie otworzyłem tych drzwi. Na szczęście pozostałe 3 się otwierają i niezamarzający bagażnik    Kichać na te zamki 
W poprzednim właśnie w ten sposób mi zamarzały zamki. Każde z drzwi było jedną szansą. Jak zasmarowałem był spokj, w obecny seacie też bez niespodzianek, nie licząc aku.
Zapisane

dj.skorpion88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi

« Odpowiedz #371 - Czwartek, 02.12.2010, 03:40:58 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam przesmarowane zamki smarem penetrującym w płynie do smarowania łańcuchów podobne coś do wd40 ale inne(jutro podam nazwę) i wszystkie uszczelki spryskane smarem silikonowym i nie ma problemu drzwi lekko się otwierają  i zamykają :ok:  a 2 miesiące temu zamek mi cię przycinał/zacierał od kierowcy :evil:
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #372 - Czwartek, 02.12.2010, 12:26:31 - NIEPRZECZYTANA »

co do zamków - ja WD40, jeśli tylko nie jest to 'akcja na tu i teraz' nie polecam.
Zamki (wszelkiego typu) powinno się smarować 'suchym smarem', tak, żeby wszelkiego rodzaju syf i kurz się do niego w nie przyklejał.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #373 - Czwartek, 02.12.2010, 20:58:46 - NIEPRZECZYTANA »

Moje zdanie na temat własności smarnych WD40 jest takie samo jak na temat masła. Owszem smaruje..... Tylko co po pół roku zostaje.

Jak ktoś latem plakuje auto i za każdym razem zawadzi uszczelki w drzwiach nie powinien mieć problemu z przymarzaniem ich do drzwi.
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #374 - Czwartek, 02.12.2010, 22:43:15 - NIEPRZECZYTANA »

Zejdę z tematu. 3 lata temu myłem swój rower - robie jakieś 700-1000km rocznie. Po myciu piszczał łańcuch więc pierwsze co było pod ręką -WD40. Naładowałem tak, że ociekał nim. Zrobiłem z tak nasmarowanym łańcuchem cały jeden sezon. Operację powtórzyłem rok temu i w tym roku. Łańcuch na wd40 zrobił blisko 3000 i nic się z nim nie stało. (a nie oszczędzam go). Więc to WD40 nie musi byc takie złe - choć jest to wg mnie półśrodek.
Ale jak wiemy prowizorka działa najdłużej.
Pozdrawiam.
Zapisane
Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» otwieranie drzwi zimą!!!
Skocz do: