Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska. (Przeczytany 29625 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #15 -
Piątek, 30.03.2007, 17:33:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
MaciekSK ... aby rozwiać twoje watpliwosci ty masz rysunek fragmentu rozrzadu silnika ALM z programu serwisowego i wyraźnie widać że nie są to zeby półokrągłe
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Łukasz
Gość
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #16 -
Środa, 23.05.2007, 16:14:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
pytanie: Czy ktos moze mi powiedziec na co patrzec przy wymianie paska rozrzadu, bo na dniach zmieniam pompe wody a zeby wyjac pompe musze sciagnac pasek :neutral: poradzcie cos
Zapisane
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #17 -
Środa, 23.05.2007, 16:52:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
Czy ktos moze mi powiedziec na co patrzec przy wymianie paska rozrzadu
na właściwym ustawieniu znaczników podczas wymiany paska (patrz moj poprzedni post i rysunek)
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Łukasz
Gość
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #18 -
Środa, 23.05.2007, 17:04:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
dla silnika ABU tez sa takie same oznaczenia?
Zapisane
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #19 -
Środa, 23.05.2007, 17:13:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
taki rysunek tylko ze do silnika 1.6 ABU
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Łukasz
Gość
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #20 -
Środa, 23.05.2007, 17:17:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
dzieki wielkie peter
tylko zebym zadnej sruby w pompie nie ukrecil
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #21 -
Środa, 23.05.2007, 19:25:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
tylko zebym zadnej sruby w pompie nie ukrecil
trzeba miec talent do tego chyba :zakrecony: ale jest nawet dobry dostep to pompy.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Pierka
Użytkownik
Offline
Skąd: Wielkopolska
Samochód: Była - Ibiza '97, 1.9TDI 1Z, Jest A4 Avant 1.9 Tdi
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #22 -
Środa, 23.05.2007, 21:55:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Rany Boskie ludzie co wy wypisujecie po pierwsze trzeba zobaczyc według katalogu jaki jest pasek jutro zreszta bede we firmie to sprawdze po drugie jesli jest trapezowy to wiadomo ze koło ma tez zeby w kształcie trapezu a kto wam nagadał takich bzdur ze nie ma pasków z zebami półokrągłymi oczywiscie ze sa i bede skoro kiedys jakis producent wymyslił taki rozrza d gdzie pasek ma zęby półokrągłe to wiadomo ze koło ma takie same zęby i pasek z zebami trapezowymi nie bedzie tam pasował wiec nie wiem po co jakies gdybanie Maciek idz do sklepu popros o pasek firmy GATES czy Conti byłe nie zadna podróba i gwarantuje na 100% ze dadza ci pasek z takim kształtem zęba jaki masz w aucie i koniec tematu ja dziennie sprzedaje po kilka kpl rozrządów i wierzcie mi ze mam takie zaufanie do Gatesa ze ja nawet nie patrze jaki jest kształt zęba
[
Dodano
: 2007-05-24, 10:31
]
Maciek pasek do twojego auta GATES 5428 ząb trapezowy i wszystko w temacie i po co jakies gdybanie
Zapisane
Ibiza 1.9TDi 1997 1Z
artjas
Świeżak
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba SX '97 1.6 AEE
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #23 -
Czwartek, 28.06.2007, 12:18:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie tez zbliza sie wymiana paska niestety nie wiem jaki dokladnie mam kupic.
mam silnik 1.6 75KM (cordoba sx) 1997r i nie jestem w stanie rozszyfrowac czy to:
AEE, ABU, 1F czy ALM.
czy ktos wie jak sprawdzic, ktory u mnie siedzi?
niestety nie znalazlem na necie zadnego dekodera do nr VIN.
Zapisane
masz12
Użytkownik
Offline
Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS
WWW
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #24 -
Czwartek, 28.06.2007, 12:25:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "artjas"
U mnie tez zbliza sie wymiana paska niestety nie wiem jaki dokladnie mam kupic.
mam silnik 1.6 75KM (cordoba sx) 1997r i nie jestem w stanie rozszyfrowac czy to:
AEE, ABU, 1F czy ALM.
czy ktos wie jak sprawdzic, ktory u mnie siedzi?
niestety nie znalazlem na necie zadnego dekodera do nr VIN.
a jakie masz numery silnika w dowodzie ?
Zapisane
http://republika.pl/vwgroup/
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #25 -
Czwartek, 28.06.2007, 12:51:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "artjas"
U mnie tez zbliza sie wymiana paska niestety nie wiem jaki dokladnie mam kupic.
mam silnik 1.6 75KM (cordoba sx) 1997r i nie jestem w stanie rozszyfrowac czy to:
AEE, ABU, 1F czy ALM.
czy ktos wie jak sprawdzic, ktory u mnie siedzi?
niestety nie znalazlem na necie zadnego dekodera do nr VIN.
przyjedz jutro na spot to sie dowiesz
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
artjas
Świeżak
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba SX '97 1.6 AEE
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #26 -
Piątek, 29.06.2007, 07:49:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
ups, no to zablysnalem.
mam AEE co mnie raczej nie cieszy. Sprawdzilem ceny w intercarsie i pasek z rolka do AEE kosztuje 200zl a do ALM 100zl
Zapisane
Pierka
Użytkownik
Offline
Skąd: Wielkopolska
Samochód: Była - Ibiza '97, 1.9TDI 1Z, Jest A4 Avant 1.9 Tdi
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #27 -
Sobota, 30.06.2007, 14:45:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Poszukaj w innych sklepach mysle ze znajdziesz taniej Intercars nie jest wcale taka tania hurtownia jak wam sie wydaje
Zapisane
Ibiza 1.9TDi 1997 1Z
wsk
Świeżak
Offline
Skąd: Wybrzeże
Samochód: Cordoba '03 1.4 Stella
Pasek rozrządu cordoba 1.4 stella 2003
«
Odpowiedz #28 -
Poniedziałek, 24.09.2007, 08:27:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam wszystkich
może ten temat już był ale ja albo nie umiem korzystać z wyszukiwarki albo przeoczyłem jakyby co moja wina :sad:
pytanie moje dotyczy sprawy jak w tytule
1.kiedy lub co ile km wymienia się w/w pasek
2.co przy okazji dodatkowo wymieniamy (słyszałem że napinacze,pompę wodną a co zatym idzie płyn chłodniczy)
3.czy coś dodatkowo podlega przeglądowi
książka przeglądów i obsług nie jednoznacznie określa terminy wymiany,samochód kupiłem 4 lata temu w salonie oczywiście dzwoniłem do serwisu ale wiadomo tam powiedzą wszystko aby tylko naciągnąć na kasę
będę wdzięczny za informację
Zapisane
masz12
Użytkownik
Offline
Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS
WWW
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
«
Odpowiedz #29 -
Poniedziałek, 24.09.2007, 08:37:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
pierwsza wymiana po około 90kkm
wymieniamy paski bo są dwa plus dwie rolki napinające i dwie prowadzące czyli cały komplet
ceny : ASO okolo 750zł, sklepik za rogiem około 400zł, alegro 325 zł (paski conti-tech + rolki INA - to co jest montowane w fabryce)
radzę wymienić także pompę wody bo może nie dotrwać do drugiej wymiany (plastikowy wirnik potrafi się oderwać)
co do pompy polecam ASO jak zdasz starą pompę to zapłacisz 120 zł i będzie już z metalowym wirnikiem
z pompą nie ma co kombinować włożyłem SKF i po 40kkm zaczeła ciec
Zapisane
http://republika.pl/vwgroup/
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...