Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Było 90 a jest 161PS i 351NM
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
15
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Było 90 a jest 161PS i 351NM (Przeczytany 115319 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
wizz
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #105 -
Wtorek, 10.04.2007, 11:18:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tominator
,
Strasznie się zrobiłeś przemądrzały w kwestiach TDI, nagle wiesz wszystko. To co nie pasuje pod Twoje teorie, Twoim zdaniem, nie istnieje.
Niniejszym właśnie zniknąłeś mojego Leona (ALH) w serii pokazał 99KM, Ibizę AFN, która pokazała 124KM i jeszcze parę innych aut, które widziałem.
Niektórzy bawią się dużo dłużej niż Ty, widzieli więcej niż Ty, uszanuj to. Trochę pokory.
Dodatkowo, ktoś powyżej napisał, że Cordoba Jobskiego miała 98KM w serii, a Ty piszesz:
Cytat: "Tominator"
Wykres jobskiego widziałem - prawdopodobnie seria kiepska była że tylko tyle wyszło albo sam chciał takiego lightowego wirusa, uysy z 1Z przy dobrej serii zrobił 120KM i 305NM
No więc jak to jest?
Co więcej, dla Twojej informacji, to ile auto ma w serii bardzo często nie ma
żadnego
wpływu na wynik po programie. Przy założeniu, oczywiście, że seria jest zdrowa. Chwalisz uysego, Twoja sprawa, ale tuner, który wirusuje niesprawne auto jest po prostu niepoważny.
I na koniec jeszcze odnośnie braku hamowni u Aligatora. Moje auta wirusowane przez Aligatora były
zawsze
strojone na drodze. I jakoś tak wychodziło, że auto jeździło lepiej, niż inne legitymujące się podobną, często trochę wyższą mocą i momentem, które strojone były tylko i wyłącznie na hamowni.
Zapisane
Tominator
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #106 -
Wtorek, 10.04.2007, 12:45:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "wizz"
Dodatkowo, ktoś powyżej napisał, że Cordoba Jobskiego miała 98KM w serii, a Ty piszesz:
Cytat: Tominator
Wykres jobskiego widziałem - prawdopodobnie seria kiepska była że tylko tyle wyszło albo sam chciał takiego lightowego wirusa, uysy z 1Z przy dobrej serii zrobił 120KM i 305NM
Cytat: "wizz"
No więc jak to jest?
Widziałem wykres po chipie jobskiego w albumie-serii tam nie było. Tak jak powidziałem im wiecej wiem o chiptuningu tym mniej kitu mogą wcisnąć mi inni użytkownicy
Cytat: "wiz[quote="wizz"
Chwalisz uysego, Twoja sprawa, ale tuner, który wirusuje niesprawne auto jest po prostu niepoważny.
"
Cytat: wizz'
Co więcej, dla Twojej informacji, to ile auto ma w serii bardzo często nie ma żadnego wpływu na wynik po programie
Bzdura, czyli z takiej serii typu równe 110KM robi się tyle samo ile z cudownych seryjnych powyżej 120?A program na nie w 100% sprawnym aucie był wgrany na moją prośbę, bo nie chciałem takim samym autkiem do domu wracać
Cytat: "wizz"
I na koniec jeszcze odnośnie braku hamowni u Aligatora. Moje auta wirusowane przez Aligatora były zawsze strojone na drodze. I jakoś tak wychodziło, że auto jeździło lepiej, niż inne legitymujące się podobną, często trochę wyższą mocą i momentem, które strojone były tylko i wyłącznie na hamowni.
Dla mnie tuner który nie ma hamowni to nieporozumienie, ja sie moze nie znam ale skąd potem podaje moc klientom ? nerwus napisał że ma 120/295, takie rzeczy z waga się czyta, czy może to taka kalkulacja na oko,chyba że ma dynometr.
Kończąc wątek nie wierze w cudowne egzemplarze co mają po 124KM na niesprawnych turbinach, wszystko zależy od tego jak sie mierzy i pewnie można tak zastosować parę tricków, u mnie na przełożeniu 90 wychodzi chyba 324NM a na 93 jakies 333NM
Zapisane
nerwus
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #107 -
Wtorek, 10.04.2007, 13:17:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Dla mnie tuner który nie ma hamowni to nieporozumienie, ja sie moze nie znam ale skąd potem podaje moc klientom ? nerwus napisał że ma 120/295, takie rzeczy z waga się czyta, czy może to taka kalkulacja na oko,chyba że ma dynometr.
Z WAGA to i może nie ale z doświadcznia to można coś powiedzieć ( wyczytać ) Ali wcale nie bronił sie przed hamownią nawet chciał mi zrobić pomiar w cenie VIRUSA ale po jezdzie na całkowicie wystrojionym programie mało mnie obchodził jakiś świstek to tylko papier
Ale teraz jak pojade do Aliego to zrobi mi pomiar obecnej mocy i po wymianie gratów +korekta SOFTU
TOMI ja w piątek jestem troszke wolniejszy i mam się spotkać z kolegą KOZAXXX bo on chce zobaczyć jak IBI lata po VIRUSIE , tak jak ja prośiłem Ciebie o prezentacje . Jak masz chwile to możemy porównać nasze SEACIKI i zobaczymy jak daleko mi odjedziesz ?
Zapisane
wizz
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #108 -
Wtorek, 10.04.2007, 14:45:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Widziałem wykres po chipie jobskiego w albumie-serii tam nie było. Tak jak powidziałem im wiecej wiem o chiptuningu tym mniej kitu mogą wcisnąć mi inni użytkownicy
Z tego co zdążyłem zauważyć, to wiele rzeczy Ci się
wydaje
, że wiesz.
Cytat: "Tominator"
Cytat: "wizz"
Co więcej, dla Twojej informacji, to ile auto ma w serii bardzo często nie ma żadnego wpływu na wynik po programie
Bzdura, czyli z takiej serii typu równe 110KM robi się tyle samo ile z cudownych seryjnych powyżej 120?
Nie bzdura, tylko fakt. Jedne auta reagują na soft lepiej, inne gorzej. Moje auto miało w serii 99KM, a po sofcie miało 120KM, czyli wynik typowy dla silników ALH. Co więcej, auto z 92KM w serii miało po sofcie, u tego samego tunera, mierzone na tej samej hamowni, 123KM. Nawet temperatura otoczenia była podobna.
Cytat: "Tominator"
A program na nie w 100% sprawnym aucie był wgrany na moją prośbę, bo nie chciałem takim samym autkiem do domu wracać
To świadczy o głupocie tunera, jak i użytkownika. :?
Cytat: "Tominator"
Dla mnie tuner który nie ma hamowni to nieporozumienie,
ja sie moze nie znam
W końcu doszliśmy do kwestii kluczowej, czyli tego co wytłuściłem w cytacie. Wydaje Ci się, że się znasz. Być może trochę już wiesz. Jednak postaraj się uwierzyć ludziom, którzy bawią się tuning diesli dużo dłużej i empirycznie doświadczyli tego, co Ty ciągle znasz tylko w teorii.
Cytat: "Tominator"
Kończąc wątek nie wierze w cudowne egzemplarze co mają po 124KM na niesprawnych turbinach
Gdzie napisałem, że 124KM było na niesprawnej turbinie? Pokaż, albo odszczekaj. :?
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #109 -
Wtorek, 10.04.2007, 15:17:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wizz
nie ma sensu udowadniac
Tomminatorowi
faktow ogolnie znanych.
On
mysli
ze to wszystko wie.
Smieszy mnie to jak 2mc temu na kazdym forum byly jego posty z lamentem jak ma wykres wygladac a teraz widze
Tommi
pisze ze
Uysy
robi lebiej niz
Aligator
....fiu fiu bystry koles. Innym lata praktyki nie wystarcza a tu pare mc i hyc przeskok w jakosci o dobre pare lat.
Tommi
szkoda ze nie pojechales do mnie na chipa. Za darmo bym zrobil. Wiesz dlaczego? Bo jestes typem brzeczyka co brzeczy pozniej i wychwala niemilosiernie to co jego. Robisz swietna reklame
Usyemu
co mile i napewno pomocne, ale wiem doskonale ze gdybys kupil softa z allegro bylbys wielkim oredownikem tej formy sprzedazy wysylkowej eepromow
Co lepsze- gdyby softa robil Ci wojek Staszek po pijaku udowadnial bys teraz nam ze bez 1.5 promila nie da sie zrobic porzadnego programu..... :zakrecony: :zakrecony:
Gdyby softa robil Ci Aligator to pewnie bys jego ksywe na ramieniu sobie wytatuowal.
I tu dochodzimy do sedna sprawy:
Zmartwie Cie tym ze glupi oporniczek za 10gr da w seryjnym TDI na pompie wyrazna poprawe....dlatego ludzie co malo widzieli chwala BOXy albo inne cudenka. Program nawet dupny zielonemu leszczowi wyda sie objawieniem, cudem i potega bo tak juz jest.
Wiec zanim zaczniesz opiewach Usysego i wychwalac go ponad Aligatora to wez naucz sie robic softy. Porownaj prace jednego i drugiego tunera a wtedy bedziesz bardziej obiektywny. Narazie sie tylko ciesze ze nie kupiles boxa. Bo na tym forum kazdemu bys udowanial ze kasa u tunera to kasa zmarnowana jak mozna miec zajebistego kopa i kupe dymu zza 300zl.
By nie bylo niedomowien nie widzialem zadnego programu by
Uysy
wiec sie nie wypowiadam w kwestii fachowosci. Uwazam ze za te pieniadze co bierze robi przyzwoite programy (auta jezdza, wykresy normalne) i coraz wiecej potrafi. Nie mniej jednak porownywanie go z
Aligatorem
jest zdeko na wyrost....
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #110 -
Wtorek, 10.04.2007, 18:25:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja jeszcze dodam, że wyskakujesz Tomi z dmuchaniem 10cioma stopniami... ale gdybyś dobrze obejrzał wykresy to byś wiedział, że jest coś takiego jak moc w danych warunkach i moc w odniesieniu do warunków normalnych i mówiąc o tych bonusach mówie o mocach uzyskiwanych przy własnie tych warunkach
A co do procentów to w tym wątku padły następunjące liczby (nie tylko z moich rak)
papier - rzeczywistość
90 -> 98
90 -> 99
110 -> 114
140 -> 155
Policz sobie sam
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #111 -
Wtorek, 10.04.2007, 19:01:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "rob555"
Wizz
nie ma sensu udowadniac
Tomminatorowi
faktow ogolnie znanych.
On
mysli
ze to wszystko wie.
Smieszy mnie to jak 2mc temu na kazdym forum byly jego posty z lamentem jak ma wykres wygladac a teraz widze
Tommi
pisze ze
Uysy
robi lebiej niz
Aligator
....fiu fiu bystry koles. Innym lata praktyki nie wystarcza a tu pare mc i hyc przeskok w jakosci o dobre pare lat.
Tommi
szkoda ze nie pojechales do mnie na chipa. Za darmo bym zrobil. Wiesz dlaczego? Bo jestes typem brzeczyka co brzeczy pozniej i wychwala niemilosiernie to co jego. Robisz swietna reklame
Usyemu
co mile i napewno pomocne, ale wiem doskonale ze gdybys kupil softa z allegro bylbys wielkim oredownikem tej formy sprzedazy wysylkowej eepromow
Co lepsze- gdyby softa robil Ci wojek Staszek po pijaku udowadnial bys teraz nam ze bez 1.5 promila nie da sie zrobic porzadnego programu..... :zakrecony: :zakrecony:
Gdyby softa robil Ci Aligator to pewnie bys jego ksywe na ramieniu sobie wytatuowal.
I tu dochodzimy do sedna sprawy:
Zmartwie Cie tym ze glupi oporniczek za 10gr da w seryjnym TDI na pompie wyrazna poprawe....dlatego ludzie co malo widzieli chwala BOXy albo inne cudenka. Program nawet dupny zielonemu leszczowi wyda sie objawieniem, cudem i potega bo tak juz jest.
Wiec zanim zaczniesz opiewach Usysego i wychwalac go ponad Aligatora to wez naucz sie robic softy. Porownaj prace jednego i drugiego tunera a wtedy bedziesz bardziej obiektywny. Narazie sie tylko ciesze ze nie kupiles boxa. Bo na tym forum kazdemu bys udowanial ze kasa u tunera to kasa zmarnowana jak mozna miec zajebistego kopa i kupe dymu zza 300zl.
By nie bylo niedomowien nie widzialem zadnego programu by
Uysy
wiec sie nie wypowiadam w kwestii fachowosci. Uwazam ze za te pieniadze co bierze robi przyzwoite programy (auta jezdza, wykresy normalne) i coraz wiecej potrafi. Nie mniej jednak porownywanie go z
Aligatorem
jest zdeko na wyrost....
AMEN
Zapisane
http://seat-racing.pl
Tominator
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #112 -
Wtorek, 10.04.2007, 21:55:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "nerwus"
Z WAGA to i może nie ale z doświadcznia to można coś powiedzieć ( wyczytać ) Ali wcale nie bronił sie przed hamownią nawet chciał mi zrobić pomiar w cenie VIRUSA ale po jezdzie na całkowicie wystrojionym programie mało mnie obchodził jakiś świstek to tylko papier
Proszę Cię nerwus zejdź na ziemie tzn że u Aligatora powiedzieli Ci że masz 120KM/395NM?Ręce opadają normalnie
A inni głupi tunerzy na hamowniach mierzą - po co jak można moc sobie wymyślić
Z tego co pamietam powiedziałeś mi że masz 93KM w serii - to też Ali Ci wyczytał? Cholernie dobry jest skoro to potrafi
rob
Ty umiesz też coś takiego?
Cytat: "nerwus"
TOMI ja w piątek jestem troszke wolniejszy i mam się spotkać z kolegą KOZAXXX bo on chce zobaczyć jak IBI lata po VIRUSIE , tak jak ja prośiłem Ciebie o prezentacje . Jak masz chwile to możemy porównać nasze SEACIKI i zobaczymy jak daleko mi odjedziesz ?
Nie widzę problemu do 12:30 jestem w piątek wolny, możemy skoczyc na a4 lub w jakieś ustronne miejsce i stanąć na kresce
Cytat: "nerwus"
Ale teraz jak pojade do Aliego to zrobi mi pomiar obecnej mocy i po wymianie gratów +korekta SOFTU
Niech robi będę miał przynajmniej jakiś dowód modyfikacji i na forum pokażesz w celach dydaktycznych
Cytat: "wizz"
Nie bzdura, tylko fakt. Jedne auta reagują na soft lepiej, inne gorzej. Moje auto miało w serii 99KM, a po sofcie miało 120KM, czyli wynik typowy dla silników ALH. Co więcej, auto z 92KM w serii miało po sofcie, u tego samego tunera, mierzone na tej samej hamowni, 123KM. Nawet temperatura otoczenia była podobna.
Wiesz ja uczę troche matmy i z totalnych debili jeszcze mi żaden geniusz nie wyszedł, a ze zdolnych już kilka osób naprawde dających rade,chociaż nie wątpię że z jakiegoś debila da sie zrobic geniusza ale to tak raz na 1000000
Cytat: "wizz"
To świadczy o głupocie tunera, jak i użytkownika.
Jeśli według Ciebie jeżeli są małe problemy z turbiną i ktoś zrobił program to głupkiem jest według Ciebie także
rob
? bo ona robił auto misiu_tdi na zapieczonej turbinie
w aucie misiu na przypieczonej turbinie - czyli reasumując mała usterka nie oznacza że nie można żadnego chiptuningu robić
Cytat: "wizz"
Gdzie napisałem, że 124KM było na niesprawnej turbinie? Pokaż, albo odszczekaj.
Chodziło mi o auto misiu tak jak masz wyżej napisane wiec szczekać nikt nie bedzie
Cytat: "rob555"
Smieszy mnie to jak 2mc temu na kazdym forum byly jego posty z lamentem jak ma wykres wygladac
Pól roku temu jeśli chodzi o ścisłość i lamentowali tacy ludzie jak Ty że auto sie szybko wysra, jakoś sie nie wysrało i jeździ nawet całkiem całkiem, trochę żałuję że nie zostawiłem tego softa z max momentem przy 2100 i jeszcze nie dołożyłem koksu tak do 340NM bo pewnie autko by się jeszcze lepiej zbierało
Cytat: "rob555"
Zmartwie Cie tym ze glupi oporniczek za 10gr da w seryjnym TDI na pompie wyrazna poprawe
i gratisy:
-kopcenie
-notlaufy
-większe spalanie
-przy odrobinie szczęścia i umiejętności - dziury w tłokach
Cytat: "rob555"
By nie bylo niedomowien nie widzialem zadnego programu by Uysy wiec sie nie wypowiadam w kwestii fachowosci
Tak jak reszta forum uważasz że to idiota i nikt oprócz aligatora i Ciebie dobrego softu nie zrobi
Cytat: "Abdul"
90 -> 98
90 -> 99
110 -> 114
140 -> 155
W Łodzi jest hamownia niech koledzy tam zmierzą - żeby się potem nie zdziwili jak im koni zabraknie
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #113 -
Wtorek, 10.04.2007, 22:45:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Z tego co pamietam powiedziałeś mi że masz 93KM w serii - to też Ali Ci wyczytał? Cholernie dobry jest skoro to potrafi
rob
Ty umiesz też coś takiego?
Heh no tak....wiesz jest pewne doswiadczenie jak sie pisze ktorys tam program to mozna w przyblizeniu stwierdzic ile auto bedzie miec. Zadna filozofia. A ze zawsze beda rozbieznosci to normalne.
Cytat: "Tominator"
Pól roku temu jeśli chodzi o ścisłość i lamentowali tacy ludzie jak Ty że auto sie szybko wysra, jakoś sie nie wysrało i jeździ nawet całkiem całkiem, trochę żałuję że nie zostawiłem tego softa z max momentem przy 2100 i jeszcze nie dołożyłem koksu tak do 340NM
To trzeba bylo sie nie sluchac skoro wiesz lepiej. Zreszta w kazdej chwili koksu mozna dowalic, ja nie widze problemu
Wracajac do auta Misia_tdi to mialo lekko chaczaca sie gruche. W sofcie pozmienialem co sie dalo i jak bys zauwazyl to po chipsie zniknał dołek spowodowany niedoladowiem. Nawet lekka gorka sie pojawila
wiec usprawnilem panie kochany.
Co do mocnych slabych serii - Moc moze byc kosmiczna. Nie wplywa to na wynik w zaden przewidywalny sposob. Widzialem mocne serie ktore parenascie KM zyskiwaly a widzialem tez auta co trzymaly fabryke a po chipsie 40% w prezencie bylo. Wyniki po chipsie sie usredniaja.
I nie pisz ze uwazam Uysego za idiote bo to kłamstwo. Nigdzie tak nie napisalem i nie napisze. Nie znam go osobiscie by tak go traktowac. Wiec uwazaj co klepiesz w klawisze bo jak kogos mialbym nazywac idiota to napewno nie Uysego.
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #114 -
Wtorek, 10.04.2007, 22:55:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "rob555"
nie pisz ze uwazam Uysego za idiote bo to kłamstwo. Nigdzie tak nie napisalem i nie napisze
Niektóre myśli można wyczytać pomiędzy wierszmi
Cytat: "rob555"
W sofcie pozmienialem co sie dalo i jak bys zauwazyl to po chipsie zniknał dołek spowodowany niedoladowiem
To zupełnie tak jak u mnie:
Zapisane
wizz
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #115 -
Środa, 11.04.2007, 08:18:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
wizz napisał/a:
Nie bzdura, tylko fakt. Jedne auta reagują na soft lepiej, inne gorzej. Moje auto miało w serii 99KM, a po sofcie miało 120KM, czyli wynik typowy dla silników ALH. Co więcej, auto z 92KM w serii miało po sofcie, u tego samego tunera, mierzone na tej samej hamowni, 123KM. Nawet temperatura otoczenia była podobna.
Wiesz ja uczę troche matmy i z totalnych debili jeszcze mi żaden geniusz nie wyszedł, a ze zdolnych już kilka osób naprawde dających rade,chociaż nie wątpię że z jakiegoś debila da sie zrobic geniusza ale to tak raz na 1000000
Jeśli fakty są nie po Twojej myśli, tym gorzej dla faktów. Samochód to nie człowiek, więc porównanie chybione. Wracając do diesli - to co Ty znasz w teorii, ja sprawdziłem empirycznie. Teoretyzuj sobie dalej, ja odpadam, nie widzę sensu dyskusji z człowiekiem, które wie wszystko najlepiej.
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że podważając doświadczenie i kompetencje Rob'a stajesz się po prostu śmieszny?
I jeszcze na koniec:
Cytat: "Tominator"
wizz napisał/a:
Gdzie napisałem, że 124KM było na niesprawnej turbinie? Pokaż, albo odszczekaj.
Chodziło mi o auto misiu tak jak masz wyżej napisane wiec szczekać nikt nie bedzie
To teraz jeszcze pokaż gdzie napisałem, że mam na myśli auto misia_tdi. Jeśli mi nie pokażesz, to jednak zacznij odszczekiwać.
Zapisane
Tominator
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #116 -
Środa, 11.04.2007, 10:43:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "rob555"
wiesz jest pewne doswiadczenie jak sie pisze ktorys tam program to mozna w przyblizeniu stwierdzic ile auto bedzie miec
Ok rob doświadczenie doświadczeniem ale jakie są rozbieżności?"Jeżeli ktoś przyjeżdza do Ciebie autem np Ibiza 110KM to z doświadczenia możesz powiedziec jeżeli auto jest sprawne że ma np 115KM i wiele się nie pomylisz ale skoro jak twierdzi
wizz
nie ma znaczenia z jaką mocą auto przyjechało bo po chipie bywa ze słabe egzemplarze jadą rewelacyjne a dobre przecietnie to na jakiej podstawie podaje się moc po chipie bez hamowania?... moim zdanie ma na takiej że wgrywa ktoś gotowy program który sie sprzwdził na 110tce innej na której wyszło 140/305 i podaje taką moc przyblizoną klientowi, jednakże w rzeczywistości nie ma pojęcia czy jest to 135/290 czy 145/320?... rob jezeli przyjechałby do Ciebie autem po modyfikacjach o których nic nie wiesz i po przejechaniu sie tym autem i pomiarze dynamicznym mógłbyś stwierdzić moc auta chociażby z 5% przyblizeniem? ja stawiam że nie wiec dlatego podawanie komuś mocy przybliżonej bez pomiaru jest dla mnie śmieszne tak jak te boxy co dają równe 20KM i 50NM
Miedzy jedną hamownią a drugą są nieraz duże rozbieżności, kolega który hamował mi auto powiedział mi o przypadku hamowania fury o mocy 205KM(pokazane na innej hamowni nie pamietam tylko dokładnie gdzie wiec pisać nie bede) bodajże po jakichś tam modyfikacjach a na jego hamowni wyszło 175KM, wiec to juz nie jest róznica 2-3% jaka moim zdaniem jest dopuszczalna
Nikt tu nie chce sie kłócić, nie uważam że wiem najlepiej wiec nie pisz takich herezji
wizz
- w całym wątku poddałem tylko pod wątpliwość filmik nerwusa z którego wychodzi 7,1-7-3s do setki oraz zabawne przybliżenie mocy auta 120/295, które jeżeli mówimy o porfesjonalnej robocie jest dla mnie śmieszne.
Zapisane
nerwus
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #117 -
Środa, 11.04.2007, 14:37:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Nikt tu nie chce sie kłócić
No może jeden
Cytat: "Tominator"
nie uważam że wiem najlepiej
Ale ........................
Cytat: "Tominator"
w całym wątku poddałem tylko pod wątpliwość filmik nerwusa z którego wychodzi 7,1-7-3s do setki
Wychodzi 8,1-8,3 a kręcony był w HOOLIWOD :mikolaj:
Cytat: "Tominator"
oraz zabawne przybliżenie mocy auta 120/295, które jeżeli mówimy o porfesjonalnej robocie jest dla mnie śmieszne.
Jeśli Twoja IBI ma 128 KM 330 NM to fakt Ali może i się pomylił z tymi ( około ) 120 PS i 290 NM bo ja nie widze jakiejś różnicy miedzy naszymi autami to i może mam jeszcze wiecej ??? Ach ten Ali
Zapisane
Tominator
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #118 -
Środa, 11.04.2007, 14:55:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "nerwus"
Jeśli Twoja IBI ma 128 KM 330 NM to fakt Ali może i się pomylił z tymi ( około ) 120 PS i 290 NM bo ja nie widze jakiejś różnicy miedzy naszymi autami to i może mam jeszcze wiecej ??? Ach ten Ali
Jaki problem - wszystko można sprawdzić w piatek na A4, zobaczymy czy nie ma różnicy i dla ścisłości 324NM, pokaże Ci przy okazji moje nowe audio by Leemarvin
Zapisane
wizz
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #119 -
Środa, 11.04.2007, 14:56:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
moim zdanie ma na takiej że wgrywa ktoś gotowy program który sie sprzwdził na 110tce innej na której wyszło 140/305 i podaje taką moc przyblizoną klientowi, jednakże w rzeczywistości nie ma pojęcia czy jest to 135/290 czy 145/320?
Znowu Ci się
wydaje
.
Cytat: "Tominator"
Nikt tu nie chce sie kłócić, nie uważam że wiem najlepiej wiec nie pisz takich herezjiwizz - w całym wątku poddałem tylko pod wątpliwość filmik nerwusa z którego wychodzi 7,1-7-3s do setki
Łżesz w żywe oczy. Przeczytaj wątek raz jeszcze i się nie ośmieszaj.
Czekam ciągle, aż odszczekasz, co miałeś odszczekać.
Dyskusję za pomocą argumentów sobie podaruję, bo i tak wszystko ignorujesz i wiesz najlepiej.
Zapisane
Strony:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
15
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Było 90 a jest 161PS i 351NM
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...