+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Było 90 a jest 161PS i 351NM
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Było 90 a jest 161PS i 351NM  (Przeczytany 115308 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tominator
Gość



« Odpowiedz #90 - Poniedziałek, 09.04.2007, 14:24:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
witam. nie jestem w temacie, ale jezeli mozna, to gdzie mozna za 1200zl zavirusowac sobie auto ? jestem z wrocka. pozdrawiam

Jeżeli chcesz tanio i dobrze to jest koleś kumaty ale do Łodzi musiałbyś się kopsnąć-zrobi Ci porządnie za 1000zł z hamownią i wszelkimi niezbędnymi poprawkami, możesz też jechać do tak wychwalanego na forum Aligatora tylko tam bedzie 1200zł i bez hamowni lepszych możliwości chyba z okolicy nie ma.PZDR
Zapisane
grigorij35 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI

« Odpowiedz #91 - Poniedziałek, 09.04.2007, 14:57:20 - NIEPRZECZYTANA »

witam
ja mam pytanie - czy ktos robił sobie virusa w okolicach Poznania - nie mam doswiadczenia w tych sprawach a moze bym sie zdecydowal...
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #92 - Poniedziałek, 09.04.2007, 18:35:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "grigorij35"
witam
ja mam pytanie - czy ktos robił sobie virusa w okolicach Poznania - nie mam doswiadczenia w tych sprawach a moze bym sie zdecydowal...
Dołóż trochę na paliwo i jedź do Warszawy do Master'sa,a nie będziesz żałował...
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #93 - Poniedziałek, 09.04.2007, 18:48:16 - NIEPRZECZYTANA »

Jedź do Łodzi do uysyego bedziesz mial bliżej, zrobi Ci taniej i bedziesz miał lepiej :mrgreen:
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #94 - Poniedziałek, 09.04.2007, 18:53:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
Jedź do Łodzi do uysyego bedziesz mial bliżej, zrobi Ci taniej i bedziesz miał lepiej
No to sie uśmiałem  :mrgreen:
Uysy zrobi lepiej niż sam Master's  :mrgreen:
Taniej to może i zrobi,ale zawsze się potem sprawdza powiedzenie "Co tanie to drogie"  ;-)
Znowu to powtórze,pamietam Tommi jak Ci uysy spaprał robotę i szukałeś pomocy na kilku forach  :zakrecony:

Ja tam wole dołożyć te 300zł i mieć zrobione raz a dobrze...
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #95 - Poniedziałek, 09.04.2007, 18:59:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Cytat: "Tominator"
Jedź do Łodzi do uysyego bedziesz mial bliżej, zrobi Ci taniej i bedziesz miał lepiej
No to sie uśmiałem  :mrgreen:
Uysy zrobi lepiej niż sam Master's  :mrgreen:
Taniej to może i zrobi,ale zawsze się potem sprawdza powiedzenie "Co tanie to drogie"  ;-)
Znowu to powtórze,pamietam Tommi jak Ci uysy spaprał robotę i szukałeś pomocy na kilku forach  :zakrecony:

Ja tam wole dołożyć te 300zł i mieć zrobione raz a dobrze...


Ano, Jobski robił u Uysego... z 90 (czyli w rzeczywistości z ok 98) wyszło mu 106 i mocno to kopci ale Jobski tłumaczył to padającą turbiną  :niewiem:  Tak czy siak to nie zachęca...
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Tominator
Gość



« Odpowiedz #96 - Poniedziałek, 09.04.2007, 19:51:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
Ano, Jobski robił u Uysego... z 90 (czyli w rzeczywistości z ok 98) wyszło mu 106 i mocno to kopci ale Jobski tłumaczył to padającą turbiną  Tak czy siak to nie zachęca...

Abdul nie pisz bzdur bo normalnie porażka - jaki silnik miał jobski? jak auto nie jest w 100% sprawne to normalne że cuda sie z tego nie zrobi, i powiedz mi który golf ma 90tka ma 98km w serii - nie wiem jak w Karkowie się to mierzay ale w całej Polsce wychodzi zawsze mniej - na 98koni to już super egzemplarz jeden na 100 ale najlepiej niech się jobski wypowie
A co do kopcenia to jak dasz wieksze ciśnienie to prawie wogóle nie bedize kopcić tylko turbina tak po dupie dostanie że bedziesz co 1000km litr oleju dolewał a po 10tkm się wysra i sprawisz sobie nową. Śmieszą mnie te reklamy dla laików że "my robimy bezdymnie" jak ktoś ma pojęcie to się wkreca i leci do tego co robi bezdymnie
Co do Aligatora to sie nie wypowiadam bo nigdy tam auta nie robiłem i nie będę robił antyreklamy tak jak inni

Cytat: "Miro"
No to sie uśmiałem  
Uysy zrobi lepiej niż sam Master's  
Taniej to może i zrobi,ale zawsze się potem sprawdza powiedzenie "Co tanie to drogie"  
Znowu to powtórze,pamietam Tommi jak Ci uysy spaprał robotę i szukałeś pomocy na kilku forach  

Ja tam wole dołożyć te 300zł i mieć zrobione raz a dobrze...

Piszesz głupoty i mącisz na forum innym użytkownikom którzy pojęcia nie mają. Nic mi uysy nie spaprał,wiec nie wciskaj kitu na forum a jak nie pamiętasz dokładne co było to proponuję opcję "szukaj" i przeczytaj jeszcze raz tak jak co wtedy było nie tak - pojecia nie miałem wtedy i dlatego dałem się tak wkręcić takim ludziom jak Ty, jedyna osoba która może coś konkretnego powiedzieć o chiptuningu na tym forum to rob i niech tak zostanie
[/quote]
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #97 - Poniedziałek, 09.04.2007, 20:10:04 - NIEPRZECZYTANA »

Miro ma racje, za tanie i dobre placi sie 2 razy, najpierw za tanie potem za dobre ;-) Dla mnie sam fakt ze koles pisze programy na nie wpelni sprawnych autach jest juz porazka. Druga sprawa jest to ze w mniemaniu Uysego to klient ma wiedziec jaki ma miec soft - przeciez to paranoja jakas :!: Tommi, wiesz cos o tym, nie?

Jak dla mnie kolega Uysy powinien kupic sobie auto i na nim sie uczyc, a potem proponowac modyfikacje klientom i brac za to kase.

Rowniez polecam Wojtka, chlopak wie co robi i za to sie ceni.
Zapisane

abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #98 - Poniedziałek, 09.04.2007, 20:29:25 - NIEPRZECZYTANA »

Tomi każdy TDI ma ok 10% bonusa - mierzyliśmy ze 2 90tki i obie go miały. Nie ważne Ty i tak wiesz lepiej a jak nawet nie wiesz to i tak będziesz miał ostatnie zdanie... ja nie mam na takie dyskusje czasu
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
nerwus
Gość



« Odpowiedz #99 - Poniedziałek, 09.04.2007, 21:19:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
A co do kopcenia to jak dasz wieksze ciśnienie to prawie wogóle nie bedize kopcić tylko turbina tak po dupie dostanie że bedziesz co 1000km litr oleju dolewał a po 10tkm się wysra i sprawisz sobie nową. Śmieszą mnie te reklamy dla laików że "my robimy bezdymnie" jak ktoś ma pojęcie to się wkreca i leci do tego co robi bezdymnie


No moja mimo podkecenia jej do maxa nie kopci jakoś nadmiernie (prawie wcale) faktem jest natomiast że Ali odrazu ostrzegł mnie ze napewno moje turbo dostanie teraz bardziej w tyłek . Ale mnie to wcale nie przeraża bo i tak za niedługi czas zmieniam na taką od 130-stki do tego czasu ta starczy :mrgreen:
Zapisane
KRYCHOL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Swarzędz
Samochód: ibiza ASV sport 2001

« Odpowiedz #100 - Poniedziałek, 09.04.2007, 22:45:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Cytat: "grigorij35"
witam
ja mam pytanie - czy ktos robił sobie virusa w okolicach Poznania - nie mam doswiadczenia w tych sprawach a moze bym sie zdecydowal...
Dołóż trochę na paliwo i jedź do Warszawy do Master'sa,a nie będziesz żałował...


Masters znajduje sie tez w Poznaniu na Głównej. nawet tam do nich dzwonilem i pan powiedzial ze koszt z hamownia przed i po wynosi 1500zl.w niedalekim czasie (najlepiej w tym miesiacu)czeka mnie tez zawirusowanie mojego klekota ale mam powazny problem gdzie mu zrobic zastrzyk.obserwuje forum i mialem nawet zadac pytanie gdzie mi polecicie ale wiedzialem ze z tego wyniknie tylko jadka bo prawie kazdy bedzie polecal ten rejon tam gdzie robil i nic ciekawego sie nie dowiem.myslalem nad robem z pomorza i nad aligatorem.ale mam tez goscia w Rzeszowie i jest nawet sprawdzony bo robil nam octawie firmowa i chodzi jak szalona :mrgreen: dodam tez ze dojechanie w moim przypadku nie gra roli czy to bedzie 100 czy 700km ma byc poprostu dobrze :!: PS.mam pytanie co odpowiada za przyspieszenie :?:  KM czy NM :?: PS2.i czy jak ktos mi zawirusuje autko czy cos z programem moze sie stac :?: czy to jest dożywotnio zrobione i zadne usterki nie wchodza w gre :?: sorry za OT
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #101 - Poniedziałek, 09.04.2007, 23:27:47 - NIEPRZECZYTANA »

www.compsport.pl
www.unitronic.pl
www.diagtornic.pl
www.tdituning.pl

Jest jeszcze jet-tronic, u-tronic i cala masa innych tunerow ktorzy wiedza co robia. Ja osobiscie polecam te 4 firmy, kolejnosc zupelnie przypadkowa.
Zapisane

Tominator
Gość



« Odpowiedz #102 - Wtorek, 10.04.2007, 00:48:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
Tomi każdy TDI ma ok 10% bonusa - mierzyliśmy ze 2 90tki i obie go miały. Nie ważne Ty i tak wiesz lepiej a jak nawet nie wiesz to i tak będziesz miał ostatnie zdanie... ja nie mam na takie dyskusje czasu

Każde TDI tzn VW,Seat,Skoda ew. lepsze niemieckie marki mają bonusa z fabryki,ale nie 10%, nie przesadzaj.90tki mają przeważnie 92-95KM, tylk te udane bardzo mają 96 i wiecej ale raczej 100konnej 90tki nie znajdziesz,max na super egzemplach to 98KM
Cytat: "nerwus"
No moja mimo podkecenia jej do maxa nie kopci jakoś nadmiernie (prawie wcale) faktem jest natomiast że Ali odrazu ostrzegł mnie ze napewno moje turbo dostanie teraz bardziej w tyłek

Tak jak powiedziałem,wiecej powietrza,wiecej mocy,mniej dymu,turbina do wymiany - nerwus mi kopci bo powiedział mi uysy albo oszczędzamy turbo i pojeździsz długo albo bezdymnie wiecej mocy i turbo wkrótce do wymiany - ja wybrałem pierwszy wariant bo 1600zł jakoś na nowe turbo nie chce mi sie wywalać zwłaszcza że kupno samego turbo to kasa w błoto bez wiekszego IC
P.S. nerwus jeździsz dużo wiec zobacz ile teraz oleju Ci bedzie brało Twoje autko - u mnie przed wirusem nie brało ani grama teraz co wymiane zjeżdza do połowy wskaźnika
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #103 - Wtorek, 10.04.2007, 08:55:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
90tki mają przeważnie 92-95KM, tylk te udane bardzo mają 96 i wiecej ale raczej 100konnej 90tki nie znajdziesz,max na super egzemplach to 98KM
Zobacz sobie mój wykres 90-konnej Ibizy TDi.Jest w albumie...
Mierzone na obciążeniówce MAHA,jakbym zmierzył na iniercji Vtechu,to na 100% by mi 100KM wyszło  ;-)
Na MAHA może też by 100KM pękło jakby temp otoczenia była sporo niższa :ok:
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #104 - Wtorek, 10.04.2007, 10:06:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Zobacz sobie mój wykres 90-konnej Ibizy TDi.Jest w albumie...
Mierzone na obciążeniówce MAHA,jakbym zmierzył na iniercji Vtechu,to na 100% by mi 100KM wyszło  
Na MAHA może też by 100KM pękło jakby temp otoczenia była sporo niższa  

Jakby ci dmuchali 10stopni to byś pewnie miał,ale to dyskusja o niczym, bo czy to by znaczyło że jakaś 90tka ma 100KM, równie dobrze można z 110km wydmuchać 125KM.
Wykres jobskiego widziałem - prawdopodobnie seria kiepska była że tylko tyle wyszło albo sam chciał takiego lightowego wirusa, uysy z 1Z przy dobrej serii zrobił 120KM i 305NM
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Było 90 a jest 161PS i 351NM
Skocz do: