+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » regulacja swiatel
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: regulacja swiatel  (Przeczytany 12683 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
klonek
Gość



« Niedziela, 25.03.2007, 11:14:34 - NIEPRZECZYTANA »

przy wlaczniku swiatel mam pokkretelko od ich regulacji z przewodow ktore wychodza do lamp sa wyprowadzone jeszcze kabelki z koscia domyslam sie ze do tej regulacji lecz w lampach niema gdzie ich wpiac moje pytanie polega na tym czy moze byc tak ze jest taka sama instalacja zamontowana jak w samochodach z ow regulacja czy poprostu byly wymieniane lampy po gongu poprzedni wlasciciel (brat mojej matki) twierdzi ze autko nie bylo bite a kupil je w niemczech w 96r jak mialo 2 latka i przebieg 14 000 km

co wy na ten temat myslicie??????  


pozdrawiam
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 25.03.2007, 11:40:48 - NIEPRZECZYTANA »

Moge sie mylic ale kazde auto z grupy VAG po 95 rou mialo regulowane reflektory i powinno miec silniczki w reflektorach.
Jak brakuje to juz dziwne
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 25.03.2007, 12:30:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
Moge sie mylic ale kazde auto z grupy VAG po 95 rou mialo regulowane reflektory i powinno miec silniczki w reflektorach.
Jak brakuje to juz dziwne


I właśnie się mylisz. Ja mam z '97 roku Cordobe i nie mam pokrętła od regulacji poziomu reflektorów ( zawsze się dziwią na Stacji Diagnostycznej.... ).
Myślę , że to było w zależności od wersji ja mam SE..
A żeby funkcjonowało położenie reflektorów - to reflektory powinny być wyposażone w silniczki ( których też nie mam ).
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Shizo
Gość



« Odpowiedz #3 - Niedziela, 25.03.2007, 12:57:26 - NIEPRZECZYTANA »

Nigdy fabrycznie nie będzie auto miało przełącznika czy włącznika do czegoś czego nie ma "na pokładzie" - zawsze to będzie efekt modyfikacji właściciela albo handlarza
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 25.03.2007, 13:14:25 - NIEPRZECZYTANA »

Albo w jakimś serwisie sobie ktoś to pożyczył  :hmm:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
e.jacek Mężczyzna
...teeen-tego...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 25.03.2007, 20:16:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Nigdy fabrycznie nie będzie auto miało przełącznika czy włącznika do czegoś czego nie ma "na pokładzie" - zawsze to będzie efekt modyfikacji właściciela albo handlarza


właśnie :rock: tak...

Cytuj
Albo w jakimś serwisie sobie ktoś to pożyczył


niby co...lampy???

Cytuj
moje pytanie polega na tym czy moze byc tak ze jest taka sama instalacja zamontowana jak w samochodach z ow regulacja czy poprostu byly wymieniane lampy po gong
albo-przełącznik

widzę że rozwiązałeś problem... :ok: gratulacje
Zapisane

IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 25.03.2007, 21:06:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "e.jacek"


Cytuj
Albo w jakimś serwisie sobie ktoś to pożyczył


niby co...lampy???



Silniczki, wyjąć je to jest sekunda... Często się słyszy czyta, że jak zostawisz mechaniorom auto do naprawy to mogą sobie coś pożyczyć albo zamienić na bardziej zuzyte... Ale to był tylko strzał :)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
darp4
Gość



« Odpowiedz #7 - Niedziela, 25.03.2007, 21:21:29 - NIEPRZECZYTANA »

U mie poprostu wodziki od silniczków rozłączyły sie z reflektorami.Zdjąłem obudowy i powpinałem je na swoje miejsce.
Zapisane
klonek
Gość



« Odpowiedz #8 - Niedziela, 25.03.2007, 21:43:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "darp4"
U mie poprostu wodziki od silniczków rozłączyły sie z reflektorami.Zdjąłem obudowy i powpinałem je na swoje miejsce.
to te wolne kable sa od silniczkow mam rozumiec ktorych niema
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 26.03.2007, 09:54:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "klonek"
darp4 napisał/a:   
U mie poprostu wodziki od silniczków rozłączyły sie z reflektorami.Zdjąłem obudowy i powpinałem je na swoje miejsce.   
to te wolne kable sa od silniczkow mam rozumiec ktorych niema


tak pewnie auto po dzwonie j musilem sam dorabiac instalacje do silniczków to watpe ze u ciebie byla ot tak bonus
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 26.03.2007, 14:12:13 - NIEPRZECZYTANA »

uszek,  jak to dosztukowałes czy zakładałes cała instalacje od nowa bo ja mam przełącznik silniczki brak tylko kabli jak mozesz to opisz mi jak to podłączyć
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 26.03.2007, 14:23:35 - NIEPRZECZYTANA »

no ja mialem silniczki w nowych lampach ale nie mialem intalacji wiec j zrobilem:) u Ciebie pewnie ilniczki trzeba włozyc i podpiac kostki i tyle nic z instalacja nie kombinuj
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 26.03.2007, 14:27:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "punchoo"
Myślę , że to było w zależności od wersji ja mam SE..

ja tez mam SE i u mnie sa regulowane, a autko nigdy nie uderzone bylo ;)
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 26.03.2007, 14:28:52 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie nie ma kabli przy silniczkach nawet nie wiem gdzie tego szukac a przy " pokrętle " niby jest jakas kostka z 3 kabelkami
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 26.03.2007, 14:31:07 - NIEPRZECZYTANA »

a jak podłączyc bardzo prosto z regulatora jest 3 wyjscia srodkowwy idzie na silniczek do 1 pinu idzie zaasilanie do 3 masa przy silniczku jest tak samo pomogł mi kolega ja mialem inne silniczki niz on i podpiałem na czuja u nieego bylo tak;D

Cytat: "KKKKris`"
Nowiec tak: Lewa lampa, patrzac od tylu, wtyczka wchodzi pionowo od lewej strony. Piny to od gory: Masa, srodek potencjometr, dol +12V. Silowniki Valeo, made in France.


[ Dodano: 2007-03-26, 15:32 ]
no to jak masz kostke przy przełaczcniku to kable w komorze silninka tez powinny byc szukaj obcietych kabli albo wolnych kostek
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » regulacja swiatel
Skocz do: