+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z odpalaniem...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z odpalaniem...  (Przeczytany 88410 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #60 - Wtorek, 05.10.2010, 19:41:31 - NIEPRZECZYTANA »

Uzupełnij profil, to łatwiej będzie Ci pomóc.
Zapisane
stachub Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat leon 2000 1,4 16v

« Odpowiedz #61 - Wtorek, 05.10.2010, 19:59:48 - NIEPRZECZYTANA »

czy VAG powinien wychwycić awarię czujnika temp. cieczy chłodzącej lub awarię zaworka regulującego ciśnienie paliwa na wtryskach


Napisano: Wtorek, 05.10.2010, 20:59:07


co mam dopisać
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #62 - Wtorek, 05.10.2010, 20:00:30 - NIEPRZECZYTANA »

moze nie wykryc trzeba sprawdzic jaka wartosc podaje do komputera
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #63 - Wtorek, 05.10.2010, 20:55:43 - NIEPRZECZYTANA »

Można zauważyć że polski VAG czasem nie wywali błędów czujników, a VAG-Com odczyta. Jednak nie jest to obligatoryjne i nie zawsze podpięcie do kompa powie cokolwiek :) Jak by tak było to byśmy mieli samych świetnych elektroników samochodowych...
Czasem konieczny okazuje się miernik i zbadanie czujnika temperatury organoleptycznie :)
Zapisane
szczepan24 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 1995 benzyna 1.4

« Odpowiedz #64 - Środa, 06.10.2010, 15:35:12 - NIEPRZECZYTANA »

problem z odpalaniem może być w antence imobilajzera
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #65 - Czwartek, 25.11.2010, 06:32:26 - NIEPRZECZYTANA »

siemka co mi poradzicie, aku jest obry bo sprawdzany pomiarem i wstawilem nowe swiece a dalej odpala ledwo ledwo,  gdzie szukac??Jak widze jak inni wsadzaja kluczyk odpalaja blyskawicznie i jada to mnie zazdrosc bierze:P
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Cobra25 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Laguna 1.6 16V seata narazie brak

« Odpowiedz #66 - Czwartek, 25.11.2010, 11:02:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
siemka co mi poradzicie, aku jest obry bo sprawdzany pomiarem i wstawilem nowe swiece a dalej odpala ledwo ledwo,  gdzie szukac??Jak widze jak inni wsadzaja kluczyk odpalaja blyskawicznie i jada to mnie zazdrosc bierze:P
a rozrusznik normalnie kręci czy ciężko ??
Zapisane

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy?
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #67 - Czwartek, 25.11.2010, 11:59:13 - NIEPRZECZYTANA »

raz ok a raz kreci i kreci, jesli silnik rozgrzany w sesie jechalem jakies pare godzin wczesniej gdzies i teraz znowu to spoko odpala, ale jak z noc postoi to muli muli az odpali
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #68 - Czwartek, 25.11.2010, 19:53:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cewka do sprawdzenia. Jak ma przebicie to przy wilgoci może robić takie problemy.
Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #69 - Czwartek, 25.11.2010, 19:54:45 - NIEPRZECZYTANA »

W rączkę spryskiwacz do szyb i jedziemy ;)
Warto obejrzeć cewkę czy nie ma pęknięć na obudowie...
Może też na złączce coś nie domagać...
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #70 - Piątek, 26.11.2010, 20:08:28 - NIEPRZECZYTANA »

cewka, tzn zaplonowa??gdzie ona sie podziewa, gdzies tam przy połączeniach kabli zaplonowych? Chce to zrobic by wreszcie normalnie odpalalo, przychodzi mrozek i jest slabiutko

Napisano: Piątek, 26.11.2010, 07:28:44


dzis mialem tak ze odpalalem, az wiekszosc kontrolek zaczelo swiecic na chwile;p ale odpalil i prawie zgasl wcisnolem sprzeglo i uspokoil sie chwile pogazowalem i pojechalem
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #71 - Niedziela, 28.11.2010, 10:43:45 - NIEPRZECZYTANA »

Najpierw pod VAG'a, potem układ wysokiego napięcia/przepustnica. Chyba że świeci Ci się kluczyk na desce :-X
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #72 - Niedziela, 28.11.2010, 13:33:00 - NIEPRZECZYTANA »

jesli chodzi o immo to z nim jest wszystko ok, nie swieci sie. Trzeba jechac na komputer niech sprawdza co jest nie tak
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
przemasi Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Reda
Samochód: Ibiza, 1999, APQ 1.4

« Odpowiedz #73 - Piątek, 31.12.2010, 09:52:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
A mnie przywitał wczoraj inny problem. Ibiza stała tylko 2 dni i próbowałem ją uruchomić. I tu niespodzianka. Przekręcam kluczyk, wszystko ok, słychać pompę, lampki prawidłowo na desce, rozrusznik kreci i na tym koniec. Silnik się nie uruchamia, nawet nie próbuje się uruchomić. Wyładowałem akumulator, włożyłem kolejny i nadal to samo - zero reakcji na próbę uruchomienia. Tylko rozrusznik kręci. Podłączyłem pod VAG-COM, żadnych błędów poza sondą lambda (ale mam gaz, to się zdarzało - poza tym sonda nie ma wpływu na uruchomienie zimnego silnika, bo i tak komputer z niej jej czyta na zimnym). Sprawdziłem też stan immobilisera i też żadnego błędu. Poszedłem nawet po zapasowy kluczyk - oczywiście nic to nie dało, bo bym teraz nie pisał...
Dodam, że alarm nie był w ogóle załączony - samochód stoi cały czas otwarty. Sprawdziłem tez same bezpieczniki i są całe.
Nie mam pojęcia co to może być? Macie jakiś pomysł?  :-\
Zapisane

Ibiza'99 1.4 SE APQ + LPG sekwencja
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #74 - Piątek, 31.12.2010, 10:09:16 - NIEPRZECZYTANA »

Moim pomysłem jest sprawdzenie iskry  :eye: a potem szukanie dalej np. czy paliwo dochodzi ...
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z odpalaniem...
Skocz do: