+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wyrobiona śruba
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wyrobiona śruba  (Przeczytany 13542 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ptak01
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: ibiza IV(6L) 1,9TDI 100KM

« Niedziela, 25.02.2007, 09:51:33 - NIEPRZECZYTANA »

chcialem ustawic  drzwi zeby  lekko sie zamykaly, i  wyrobilem ta jedna srube gwiazdke która przymocowany jest ten "bolec" za ktory zaczepia zamek. Pytanie czy jak  uda mi sie wykrecic ta srube calkowicie to czy wkrece nowa ? czy tez moze  w slupku  jest jaks z drugiej strony nakretka kontrujaca ?
« Ostatnia zmiana: Piątek, 22.01.2010, 18:06:20 wysłane przez KYS » Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 25.02.2007, 10:37:59 - NIEPRZECZYTANA »

w słupku jest najprawdopodobniej nagwintowany otwór więć powinieneś bez problemu wkręcić nową śrubę ... swego czasu poluzowała mi się śruba od zawiasu w drzwiach i bez problemu dokręciłem ją w profil czyli wniosek ze nakrętki tam nie było  ;-)  ...
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 25.02.2007, 10:52:51 - NIEPRZECZYTANA »

ja tak obydwie sruby zalatwilem jak sie wzialem za regulacje :pala: strasznie miekkie sa. klopot w tym ze poza aso ciezko jest je dostac.
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 25.02.2007, 11:02:26 - NIEPRZECZYTANA »

no ale chyba za same śruby w ASO ci skóry nie zedrą  :chytry:  ...
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 25.02.2007, 12:08:30 - NIEPRZECZYTANA »

pewnie nie,
z tym ze mam do aso jakies 40 km i nie bardzo chce mi sie jechac. paliwo mi moze wyjsc drozej niz te sruby... :ok: poczekam az bede w okolicy bo nie jest to jakas pilna sprawa
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 25.02.2007, 12:12:12 - NIEPRZECZYTANA »

w krakowie masz salon:)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
ptak01
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: ibiza IV(6L) 1,9TDI 100KM

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 25.02.2007, 12:19:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
ja tak obydwie sruby zalatwilem jak sie wzialem za regulacje :pala: strasznie miekkie sa. klopot w tym ze poza aso ciezko jest je dostac.


sruby  kosztuja cos kolo 2-3 zl za sztuke,   a sruby wyrobilem na wlasne zyczenie, bo  takiego klucza odpowiedniego  nie milaem( gwiazdki), wiec odkrecilem   innym, ale z zakreceniem poszlo juz do d....  

a tak na marginesie ciekawe ile by chcieli za regulacje drzwi  w ASO?
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 25.02.2007, 12:20:19 - NIEPRZECZYTANA »

wlasnie o kaczmarczyku mowie,
tylko ze ja mieszkam troche przed krakowem od strony katowic, wiec mam kawalek, a po same sruby nie chce mi sie jechac
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
ptak01
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: ibiza IV(6L) 1,9TDI 100KM

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 25.02.2007, 14:02:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "peter174"
w słupku jest najprawdopodobniej nagwintowany otwór więć powinieneś bez problemu wkręcić nową śrubę ... swego czasu poluzowała mi się śruba od zawiasu w drzwiach i bez problemu dokręciłem ją w profil czyli wniosek ze nakrętki tam nie było  ;-)  ...


tyle ze  po poluzowaniu  srub, tn bolec mozna dowolnie przesuwac, gora, dol, na boki..., wiec czy jest mozliwe  ze bedzie slupek nagwintowany  :hmm:
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 25.02.2007, 15:32:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "ptak01"
tn bolec mozna dowolnie przesuwac, gora, dol, na boki.


masz rację ... wg ETOS-a to ten rygiel (1H0 837 034 C) jest mocowany srubami z lbem walcowym (N 102 349 01) wkręcanymi w plyte gwintowaną (6N0 809 237) ... sugerowałem sie zawiasami  :zakrecony:  :roll:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
ptak01
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: ibiza IV(6L) 1,9TDI 100KM

« Odpowiedz #10 - Niedziela, 25.02.2007, 15:57:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "peter174"
Cytat: "ptak01"
tn bolec mozna dowolnie przesuwac, gora, dol, na boki.


masz rację ... wg ETOS-a to ten rygiel (1H0 837 034 C) jest mocowany srubami z lbem walcowym (N 102 349 01) wkręcanymi w plyte gwintowaną (6N0 809 237) ... sugerowałem sie zawiasami  :zakrecony:  :roll:


to czy w takim razie jak odkrece jedna srube, to  czy  ta plyta spadnie gdzies w dol  czy dam rade wkrecic nowa  srube?  :hmm:
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #11 - Niedziela, 25.02.2007, 16:26:41 - NIEPRZECZYTANA »

wykrec najpierw jedna srube to plytka bedzie sie trzymac na drugiej, nic nie spadnie bo nie ma jak. podmienisz ta srube i po sprawie. :pub:
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #12 - Piątek, 22.01.2010, 17:57:04 - NIEPRZECZYTANA »

Otoz chcialem sobie wymienic tarcze i klocki z tylu, z jednej strony poszlo bez problemu ale z drugiej nie moge odkrecic srub od jarzma
ktos wczesniej zakladajac tarcze wkrecil stare zmarnowane sruby i na dodatek obrobione
sa to sruby imbusowe na klucz 8 ale co z tego jak w srodku jest juz kolko :evil:  :evil:
Macie jakis pomysl jak to odkrecic, sruby zalane wd, przez kilka dni meczone wd, pozniej obstukane dobrze przecinakiem i mlotkiem a gdy chcialem odkrecac to wbity na sile klucz imbusowy ale to nic nie dalo
Ma ktos jakis pomysl?
bede mial ferie to mysle to zrobic pierwszy pomysl to przyspawac druga srube i wykrecic lub rozwiercic ale w drugiej opcji sie troche obawiam bo tam nie ma za bardzo miejsca


sruba oznaczona numerem 3


Na czerwono wlasnie sruby 3 a na niebiesko 2(te ktore trzymaja zacisk do jarzma)


od KYS: Leniuch! Scaliłem.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 22.01.2010, 18:03:21 wysłane przez KYS » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #13 - Piątek, 22.01.2010, 17:59:44 - NIEPRZECZYTANA »

dospawaj cos...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #14 - Piątek, 22.01.2010, 18:03:58 - NIEPRZECZYTANA »

uszek, może sposoby z http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6930.0 przydadzą się?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wyrobiona śruba
Skocz do: