+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Dodatkowe zegary
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dodatkowe zegary  (Przeczytany 85153 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 05.01.2006, 22:02:49 - NIEPRZECZYTANA »

dokładnie tam, raczej jest to inny czujnik, podstawowy ma za zadanie tylko zasygnalizować zbyt niskie ciśnienie, a ten podaje cały czas wartość ciśnienia
jutro zajże u siebie jak to wyglada mam ten sam silnik i u mnie ten dodatkowy czujnik jest gdyż mam instalacje pod te zegary (same zegary niestety nie doczekały się mnie)
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
qsin
Gość



« Odpowiedz #16 - Czwartek, 05.01.2006, 22:28:59 - NIEPRZECZYTANA »

ok, dzieki.
teraz chociaz wiem gdzie mniej wiecej tego szukac i bede musial dokladnie przejzec etosa zeby sprawdzic numery tych czujnikow.

pzdr
Zapisane
herni
Gość



« Odpowiedz #17 - Sobota, 07.01.2006, 23:07:30 - NIEPRZECZYTANA »

a w silniku 1,6 AEE są takie miejsca na czujniki .
Zapisane
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #18 - Niedziela, 08.01.2006, 02:45:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "qsin"
ok, dzieki.
teraz chociaz wiem gdzie mniej wiecej tego szukac i bede musial dokladnie przejzec etosa zeby sprawdzic numery tych czujnikow.

Sprawdziłem i porównałem z Edziu jeden czujnik jest nad filltrem i obok niego jest czujnik temperatury oleju, drugi jest na czole bloku (Edziu plansza 919-61) ale nie wiem któwy jest który  :o
Cytat: "herni"
a w silniku 1,6 AEE są takie miejsca na czujniki .

tak 8)
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
qsin
Gość



« Odpowiedz #19 - Sobota, 21.01.2006, 14:15:28 - NIEPRZECZYTANA »

A jestes mi w stanie powiedziec na rysunku ponizej, gdzie jest ten czujnik, moze ktory numer???

rysunek

Patrzylem dzisiaj i nad filtrem mam 2 czujniki (temperatura i cisnienia) a obok nich jest jakas rurka (tam gdzie na rysunku jest czujnik "2") ktora idzie gdzies w okolice turbiny. A na bloku nie widze zadnego miejsca gdzie moglby ten czujnik byc wkrecany :(

EDIT:
I jeszcze jedno: czy ktoś wie jak jest w oryginale podpiety voltomierz z tych zegarow???
Chodzi mi o to czy jak jest zaplon wylaczony to czy na voltomierzu wskazowka jest na zero czy w okolicy 12V??
Zapisane
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #20 - Niedziela, 22.01.2006, 01:03:02 - NIEPRZECZYTANA »

akurat dałeś rysunek 16V benzynówki
po wyłączeniu zapłonu wskazówka powinna być na zerze
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
qsin
Gość



« Odpowiedz #21 - Niedziela, 22.01.2006, 12:21:42 - NIEPRZECZYTANA »

w etosie ten rysunek jest jako dla diesli.
Na gorze faktycznie jest 16V ale nizej jest chyba klekot??
Raszta benzyn jest na tym rysunku
Zapisane
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #22 - Niedziela, 22.01.2006, 13:02:43 - NIEPRZECZYTANA »

Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
qsin
Gość



« Odpowiedz #23 - Niedziela, 22.01.2006, 13:06:50 - NIEPRZECZYTANA »

x - cos z fotka nie tak
Zapisane
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 22.01.2006, 13:10:26 - NIEPRZECZYTANA »

już poprawiłem
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
qsin
Gość



« Odpowiedz #25 - Niedziela, 22.01.2006, 14:18:13 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki.

EDIT.
Dziwna sprawa bo mam ten czujnik zamontowany, a zegarów w mojej wersji nie bylo.
Chyba bede musial wiec sprawdzic czy beda z tym czujnikiem wspolpracowac  :)
Zapisane
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 30.04.2006, 11:11:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Ibi 2000 TDi. Poszukuje kabla do podlaczenia dodatkowych zegarow, czyli temperatury oleju oraz woltomierza. Wiem ze jest tu pare osob ktore maja takie zegary i czy moglibyscie to rozkrecic :-) i sparwdzic jak sa polaczone te zegary. Rozkrecic to to 15 minut a ja bede wielce wdzieczny hehe.
To mi wychodzi z samochodu i sa tam 4 zlaczki.



Natomiast do zegarow wchodza po 4 i 3 kable.



I za cholere nie wiem jak to podlaczyc. Patrzalem miernikiem ale na kazdym mam 13 vollt i pupa. Inaczej nie wiem, nie umiem tego sparwdzic, wiec jak ktos by mial taki kabel albo znal schemat to bede bardzo wdzieczny...

W ASO mi powiedzieli 160 zeta :-)
Zapisane
qsin
Gość



« Odpowiedz #27 - Niedziela, 30.04.2006, 13:41:36 - NIEPRZECZYTANA »

No to chyba bedziesz mial maly problem.
Numer kabla do tych zegarow to:
6K0 971 064 A

Obawiam sie ze taki kabel dostaniesz tylko w ASO. Pytanie tylko czy to ci sie oplaci. Bo jesli wczesniej w twojej Ibizie nie byly zamontowane takie zegary to obawiam sie ze w ogole nie masz pod nie instalacji, wiec ten kabelek niewiele ci pomoze. Najwazniejsze zeby skombinowac wtyczni do tych zegarow, bo dalej instalacje i tak trzeba bedzie robic. Mozesz sprobowac poszukac jakis kabli do zegarow VDO i moze cos z wtyczek dobierzesz.
Jesli chodzi o podlaczenie to z voltomierzem nie bedzie wiekszego problemu: wpinasz sie gdzies w instalacje i dziala. Ale z temperatura oleju juz chyba bedzie gorzej. Do niego jest potrzebny czujnik (numer "049 919 563 A") i jest to raczej inny czujnik niz ten do MFA. A skoro nie masz kabli to zegarow to wnioskuje ze tego czujnika tez nie masz. W ASO napewno moga sciagnac, ale ciekawe ile sobie za niego licza???
Zapisane
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 30.04.2006, 14:05:08 - NIEPRZECZYTANA »

Mam wersje SPORT i one maja i pewnie moja tez miala te zegary, tylko jak kupowalem samochod to ich nie bylo. Nie wiem co z nimi zrobil poprzedni wlasciciel.
W kazdym razie bylem w ASO i mechanior mi poiwedzial ze to jest ten czarny kabel na pierwszym zdjeciu, tylko wlasnie potrzebuje kabla ktory wetkne w te czarne gniazdo (rys1) i do zegarow (rys2). Caly pic polega na tym ze w tym czarnym gniezdzie sa 4 bolce a do zegarow idzie do oleju 4 a do woltomierza 3. Czyli pewnie w tej czarnej jest wspolna masa i wlasnie ten kabel to tak rozdziela ze to dziala. Jak podpinalem recznie na chybil trafil to udalo mi sie wlaczyc podswietlanie tych zegarow. A ktore sa od oleju a ktore nie tego juz nie wiem jak sparwdzic. Jak zaczolem chybiac :-) to spalilem 3 razy bezpiecznik i dalem sobie spokoj hehehe. W kazdym razie dzieki.
Zapisane
qsin
Gość



« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 01.05.2006, 14:16:29 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam poprzednia wersje ibizy i mam voltomierz i cisnienie oleju. Jak kupilem zegary to z kablami, no i te one faktycznie sie laczyly w jeden.
Ten kabel ktoreg oszukasz to ten ktorego numer poprzednio padalem.
No ale jak go nie dostaniesz to bedziesz musial wziasc miernik w reke i sobie go dorobic.
W tym gniezdzie z fot 1 masz:
Mase, "+" po stacyjce, "+" po wlaczeniu swiatel, no i sygnal z czujnika temperatury.
Okreslenie pinow w gniezdzie nie bedzie problemem. Gorzej bedzie w samych zegarach. No ale jak udalo ci sie juz wlaczyc na chybil trafil podswietlenie (mam nadzieje ze zapamietales ktore to byly piny) to powinno byc z gorki. Bo znalazles mase i pin do "+" po wlaczeniu swiatel. Wiec trzeci pin bedzie "+" po stacyjce, a w drugim zegarze ostatni pin bedzie sygnalem z czujnika temperatury. W obu zegarach rozmieszczenie pinow powinno byc takie same. tak wiec w tym miejscu w ktorym w voltomierzu jest puste miejsce to w temperaturze pewnie bedzie sygnal z czujnika.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Dodatkowe zegary
Skocz do: