+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» turbina przeladowuje
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: turbina przeladowuje  (Przeczytany 116089 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #150 - Poniedziałek, 09.05.2011, 20:38:23 - NIEPRZECZYTANA »


Samostart może dać ten sam efekt, jak auto nie chce zapalić zimą. Samostart owszem, ale do Pb.
Zapisane

mobek12 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Chełm
Samochód: LEON 1M ASV

« Odpowiedz #151 - Sobota, 02.07.2011, 16:05:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, wracam z logami po przerwie, jak widać auto mam po chipie, nie wiedziałem co kupuje.
Proszę o ocenę logów. Autko w zakresie od 900 do 2000 obrotów słabiutko ciągnie, ponadto dużo pali 8l/100.

http://vaglog.rtnet.pl/distri_47801.html

http://vaglog.rtnet.pl/distri_47802.html

http://vaglog.rtnet.pl/distri_47803.html


Co do spalania sprawdzilem czujnik temperatury wg. tego opisu:

"
termostat oraz G2/G62
niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej.
w razie wymiany termostatu zaleca się zakup oryginału w ASO.
w razie wymiany czujnika G2/G62 zaleca się zakup oryginału w ASO.
czujniki związane z badaniem termostatu:
G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU;
G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej.

do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach:
01-Engine: 007;
17-Instruments: 003.
pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie zimnym silniku oraz na w pełni rozgrzanej jednostce napędowej.

1. pomiar na zimnym silnku*.
*najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika.

a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie.
jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62.
temperatury należy zanotować.

b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2.
wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a.
jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2. "



Temperatury, które zanotowałem to:
1.Zimny silnik:

007:
Fuel Temp = 14.4~15.3 raz pokazywało 14.4, później 15.3
Intake Air Temp = 13.5
Coolant Temp = 12

003:
Temperature 12 / ok / temperature 10 / N/A

2. Przy 90 stopni na wskaźniku

007: Fuel Temp = 31.5
Intake Air Temp = 31.5
Coolant Temp = 80.1

003:
Temperature 80 / pl / 83 / N/A


Czy termostat lub czujnik temperatury jest uszkodzony ?
Mam wysokie spalanie w mieście nawet 8.6 litra, strzałka na wskaźniku temperatury silnika nie stoi pionowo z kreską 90, jest od niej odchylona minimalnie w prawo.

Czy takie spalanie może być związane z uszkodzeniem turbiny?
Zapisane
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #152 - Poniedziałek, 07.11.2011, 14:39:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam taki problem przejrzałem całe forum i nic nie znalałem albo przegapiłem cos, mianowiecie cos mam nie tak z zaworkiem n75 cały czas cyka, miał błedy i było cicho wykasoweałem wszystko i zaczoł pykac tan zaworek, podcisnienia sprawdzałem wylądają ze ok. jakie porady
Zapisane

mario2k8 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: blisko Żywca :)
Samochód: Ibiza 2001 ALH

« Odpowiedz #153 - Poniedziałek, 14.11.2011, 11:01:42 - NIEPRZECZYTANA »

Jak masz mernik a cyka na wolnych to mierz czy czasem nie zanika ci sterowanie (napięcie) na N75.
Jak masz vag to zobacz jaki stan pokazuje ci na kompie (możesz go też wymusić) i już wiesz co padło. Czy tak steruje ci ecu czy też masz przerwę na kablach ewentualnie czy daje ciała sam N75.
Zapisane
ruption Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Oława
Samochód: seat leon, 2003, 1.9tdi

« Odpowiedz #154 - Poniedziałek, 18.11.2013, 14:32:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Od wczoraj borykam sie z pewnym problemem.  Błąd 17965 - regulacja ciśnienia doładowania -odchylnia dodatnia.
Auto przy 120 km/h nie ważne na jakim biegu i jakich obrotach przeładowuje turbo i auto traci moc, przy-czym żadna kontrolka się nie pojawia. Sprawdziłem już przepływkę i jest ok (po odpięciu auto całkowicie straciło moc), zawór n75 też chyba jest ok( po podpięciu 12v cyka wiec podejrzewam że jest ok). Czytałem też że może to być wina gruszki na turbie lub samego turba. Może ktoś miał ten sam objaw i powie jak sobie z tym poradził.
Zapisane
Ceran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Leon, 2004, 1,9 TDI ARL

« Odpowiedz #155 - Poniedziałek, 18.11.2013, 14:42:35 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem kiedyś podobne objawy (do ok. 120 km/h jedzie normalnie a potem zero życia) - okazało się, że turbina dożyła swych ostatnich dni a wtedy albo regeneracja albo nowa.
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #156 - Poniedziałek, 18.11.2013, 15:14:34 - NIEPRZECZYTANA »

wrzuć logi zobaczymy co tam w trawie piszczy
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #157 - Poniedziałek, 18.11.2013, 16:57:31 - NIEPRZECZYTANA »

ruption, To że zawór cyka jnie znaczy że jest OK. Tylko logi, jeśli nie masz VAGa to albo czyszczenie turbo i podmianka części w ciemno(bardzo odradzam), albo jakis spec co to ogarnia. Sprawdź czy nie ucieka Ci gdzieś podciśnienie. Może jakiś wężyk dsię przetarł, albo spadł.
Zapisane

siwy131 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: TRZEBINIA
Samochód: Audi a4 b6

« Odpowiedz #158 - Środa, 19.06.2019, 11:26:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wrzucę dwa moje filmy i proszę o odpowiedź dlaczego jest przeładowanie i czego się chwycić.
Wężyki wymienione,n75 wyczyszczony,błędów nie ma no chyba że przeładuje i tryb awaryjny.
Na jednym filmie widać że sztanga pracuje na drugim vcds i doładowanie.
https://youtu.be/EeSnJGVpOGA
https://youtu.be/QxvT5Y5iLy0
Z góry dziękuję
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #159 - Środa, 19.06.2019, 18:33:44 - NIEPRZECZYTANA »

A to na postoju tak doładowuje ? Ja na postoju nie miałem doładowania w silniku ASV. Tylko pod obciążeniem w czasie jazdy.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
siwy131 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: TRZEBINIA
Samochód: Audi a4 b6

« Odpowiedz #160 - Czwartek, 20.06.2019, 22:50:48 - NIEPRZECZYTANA »

Obydwa filmy są robione na postoju.
Ale tryb awaryjny włącza się podczas jazdy na obciążeniu.
Dodam tylko że podczas dynamicznej jazdy nie przeładuje tylko podczas stałego przyspieszania bez zrywania z pod świateł. No chyba że go przeciagne do 4tys obrotów.
Sprawdzałem jeszcze przepływie i też ma trochę rozjechane parametry według zadanych przez komputer.
Może to mieć znaczenie ?
Czy przepływka  ma wpływ na pracę turbo ?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 20.06.2019, 22:57:27 wysłane przez siwy131 » Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 [11]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» turbina przeladowuje
Skocz do: