+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ibiza pali na 2 gary
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ibiza pali na 2 gary  (Przeczytany 15787 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Sobota, 24.02.2007, 12:38:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "kiko1"
Od strony szyby , z pod filtra powietrza wychodzi
wąż gumowy i dochodzi na dół do takiego plastikowego zbiornika który jest przymocowany do silnika.
odma  ;-)
Cytat: "kiko1"
Okazało się, że paliwo dostawało się do oleju.
Oleju było w silniku 5,5 L
no to ktoredy?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #16 - Sobota, 24.02.2007, 13:02:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
kiko1 napisał/a:   
Okazało się, że paliwo dostawało się do oleju.
Oleju było w silniku 5,5 L
no to ktoredy?


pierscionki???

A moze plyn chlodniczy
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #17 - Sobota, 24.02.2007, 14:28:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
pierscionki???

A moze plyn chlodniczy

Bez przesady przy zuzytych pierscionkach dostalaby sie znikoma ilosc. A ze wzgledu na temp oleju dosc szybko odparuje. Jesli to bylo paliwo to musialo niezle cos cieknac, zeby o tyle wzrosl stan oleju.
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #18 - Sobota, 24.02.2007, 14:35:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Cytat: "uszek"
pierscionki???

A moze plyn chlodniczy

Bez przesady przy zuzytych pierscionkach dostalaby sie znikoma ilosc. A ze wzgledu na temp oleju dosc szybko odparuje. Jesli to bylo paliwo to musialo niezle cos cieknac, zeby o tyle wzrosl stan oleju.


no to bylo raczej z pytaniem baardziej bym obstawial na plyn chlodniczy i uszczelke pod głowica do wymiaany

[ Dodano: 2007-02-24, 14:37 ]
jk CI wyparujee paliwo jak silnik jest zamkniety??  a pozaaa tym moze sie dostawiac przez pierscionki moze albo uszczelka pod głowica
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Sobota, 24.02.2007, 14:51:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
jk CI wyparujee paliwo jak silnik jest zamkniety??
jest odma  ;-)
Cytat: "uszek"
a pozaaa tym moze sie dostawiac przez pierscionki moze albo uszczelka pod głowica
a uszczelka niby nie wymieniona  :zakrecony:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #20 - Sobota, 24.02.2007, 15:02:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
jk CI wyparujee paliwo jak silnik jest zamkniety??   
jest odma ;-)


mowil ze mial waz do filtra zatkany to niby jak?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #21 - Sobota, 24.02.2007, 15:13:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
jk CI wyparujee paliwo jak silnik jest zamkniety??

Gdyby byl szczelniezamkniety to gdzie uszloby cisnienie jakie wytwarza sie pod tlokami? Jak nie odma to jest chocby miarka od oleju, czy rozdzielacz.
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #22 - Sobota, 24.02.2007, 15:24:21 - NIEPRZECZYTANA »

no zgadza sie zgadza
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
kiko1
Gość



« Odpowiedz #23 - Piątek, 02.03.2007, 13:32:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Ibiza po dwóch dniach zdechła.Przestała wogóle zapalać.Tylko rozrusznik wykazywał chęć
do pracy.Zaholowałem auto na inny warsztat.Walczyli 3 dni.Padnięty był silnik krokowy i potencjometr przepustnicy .Silnik krokowy wymienili w kpl.z całym gaźnikiem ,wtryskiem, (używane) itd, wstawili nowy potencjometr przepustnicy i nowe świece. Od wczoraj zrobiłem 60km ( w deszczu ) i wszystko jest OK. Ibiza  wcześniej  ,jak padał deszcz
traciła moc i silnik szarpał. Teraz już tych objawów w deszczu też nie ma. Dziwne że wcześniej żaden komputer nie wykazał tych usterek (były podpinane trzy komputery)
Na razie chodzi cacy. Silnik krokowy używany w komplecie z całym gaźnikiem(wtryskiem)
i nowy potencjometr  640zł, świece 80zł, robocizna 300zł.
Potencjometr na przemian pracował dobrze by  za chwile robić zwarcie.
Cała wypłata poszła sie wietrzyć.


POZDRAWIAM
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #24 - Piątek, 02.03.2007, 18:09:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "kiko1"
Ibiza po dwóch dniach zdechła
ja bym jechal do 1 warsztatu i ich gnebil niech poprawiaja  :satan:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #25 - Piątek, 02.03.2007, 22:04:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "kiko1"
Dziwne że wcześniej żaden komputer nie wykazał tych usterek (były podpinane trzy komputery)

Potencjometr przepustnicy moze nie wykazac bledu. Trzeba obserwowac wartosci w okreslonych blokach i patrzec jak sie zmieniaja ich wartosci podczas jej otwierania i zamykania. Podobnie jest z sonda lambda. Komp to 1/3 sukcesu w diagnostyce, reszta to praktyka.
Zapisane

Ziutek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Uniejów
Samochód: Ibiza 97 SXE 1.4 AEX Negro Magico

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 11.03.2007, 17:31:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "kiko1"
Okazało się, że paliwo dostawało się do oleju.
Oleju było w silniku 5,5 L Gdy sprawdzali silnik , wyrzuciło olej z przewodu powietrznego który dochodzi do filtra powietrza.
Coś tam wymienili, przeczyścili i znów mogę "zwijać asfalt"


Mam prośbę. Ponieważ odnoszę wrażenie, że mam taki sam problem (paliwo dostaje się do oleju), chciałbym, żeby ktoś opisał mi w prosty i czytelny sposób co stało się w aucie kolegi kiko1.
Jestem technicznym ignorantem, a chciałbym ew. umieć wytłumaczyć to  mechanikowi.
Zapisane

Man & Machine in perfect harmony
kiko1
Gość



« Odpowiedz #27 - Piątek, 23.03.2007, 18:56:10 - NIEPRZECZYTANA »

Ponieważ silnik krokowy był uszkodzony i potencjometr przepustnicy,  paliwo podawane na świece nie było spalane, zalewało świece i spływało gdzieś tam którędyś  do oleju.Taka jest moja teoria ale mechanikiem nie jestem.
Zapisane
tysszek Mężczyzna
mghemGD
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 12.05.2008, 20:06:37 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam taki problem:
Dziś rano odpalam samochód i coś nie za bardzo miał chęć, ale mniejsza z tym w końcu odpalił. Ruszam a on zero mocy i jeszcze poszarpuje (praca nie na wszystkie gary). A że używam go do pracy więc musiałem tak jeździć cały dzień. Szarpał i co raz nie chciał odpalać:( Oddałem znajomemu do roboty i po ściągnięciu pokrywy od filtra powietrza - filtr był zalany olejem. zostały sprawdzone kable, wszystkie przewody i dalej to samo oraz przeczyszczone. Jutro wymienię kopułkę i palec rozdzielacza, jak to nie pomoże to czeka mnie silniczek krokowy.
ma może ktoś inny pomysł?!


Ibi 95 rok 1,4 :)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #29 - Wtorek, 13.05.2008, 17:08:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tysszek
Oddałem znajomemu do roboty i po ściągnięciu pokrywy od filtra powietrza - filtr był zalany olejem. zostały sprawdzone kable, wszystkie przewody i dalej to samo oraz przeczyszczone. Jutro wymienię kopułkę i palec rozdzielacza, jak to nie pomoże to czeka mnie silniczek krokowy.
olej wziol sie tam z odmy (kompresja wywala go tam)
zobacz jeszcze temat o falowaniu obrotow i moj post na koncu...

Wypelnij profil!
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ibiza pali na 2 gary
Skocz do: