+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» rozladowujacy sie akumulator
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: rozladowujacy sie akumulator  (Przeczytany 70611 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 01.03.2007, 13:10:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Cytat: "jareks"
okazalo sie ze padło łozysko w alternatorze
koszty byly nie wielkie a serwis chcial...wymienic na nowy.
usmialem sie z tego. 150 to nie...1200
ale oczywiscie ich diagnoza byla ze alternator nie nadaje sie do naprawy.
Bo w ASO chcą tylko wszystko wymieniać,nie naprawiać. Z wymiany mają lepszą kase.


Dokladnie bo potem naprawiaja i sprzedaja na allegro :P
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 01.03.2007, 18:32:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
Dokladnie bo potem naprawiaja i sprzedaja na allegro

Czesci z naprawy pogwarancyjnej zabieraja? To troche dziwne, powinni oddac.
Zapisane

pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 25.06.2009, 16:22:17 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam taki problem kolega ma cordobe z 2005 1.4 16v i rozladowuje sie akumulator po 6 dniach. Aku byl wymieniany na nowy z pół roku temu i od tamtej pory jest caly czas tak samo, auto ma dokladany alarm w servisie i szyby elektryczne z przodu, wymontowane jest radio zeby nie bylo zadnego poboru pradu a i tak po 6 dniach nie odpala. czy jest zalączony alarm czy nie aku sie rozladuje, czy ktos sie spotkal z takim problemem juz?
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #18 - Czwartek, 25.06.2009, 16:27:55 - NIEPRZECZYTANA »

a ciezko tak sprawdzic po kolei w skrzynce bezpieczników co pobiera prad? zwykly miernik za 10 zl i do dziela
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 25.06.2009, 16:34:39 - NIEPRZECZYTANA »

A  w jaki sposób to zmierzyc
Zapisane

punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #20 - Czwartek, 25.06.2009, 21:56:17 - NIEPRZECZYTANA »

No na chłopski rozum wpinasz się między bezpieczniki i patrzysz na którym najwięcej prądu zżera. A potem już tylko kombinujesz za co jest odpowiedzialny bezpiecznik
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #21 - Czwartek, 25.06.2009, 23:04:09 - NIEPRZECZYTANA »

no wlasnie tak myslalem i powiem ze w tych bezpiecznikach pod maska co w nogach i nie widac zeby byl jakis pobor pradu, na kazdym bezpieczniku jest taka sama wartosc, jeszcze jutro wloze nowy aku i sprawdze jeszcze raz bezpieczniki na nowym aku.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 25.06.2009, 23:57:20 - NIEPRZECZYTANA »

Pamiętaj ze mierzy się natężenie a nie napięcie.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #23 - Piątek, 26.06.2009, 09:01:10 - NIEPRZECZYTANA »

Najłatwiej odpiąć jedną klemę i puścić prąd przed miernik i wtedy będzie widać pobór prądu.
Idziesz do skrzynki bezpieczników i chwytasz szczypczykami kolejno każdy bezpiecznik tak by nie stykał i patrzysz po poluzowaniu którego prąd spadnie. Bo ta powyższa metoda jest czasochłonna - trzeba wyjąć bezpiecznik, przyłożyć miernik i męczyć się z włożeniem i tak 20 razy no ale zawsze można mieć farta i trawić od kopa ;)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #24 - Piątek, 26.06.2009, 12:35:55 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdzalem metodą podlaczenia miernik przed kleme + i wykazalo mi tak ze pokazuje miernik 0.14 a po wyjeciu bezpiecznika nr 30 pobor pradu spada do 0.4 a ten bezpiecznik odpowaida za [Sterownik napięcia zasilania instalacji elektrycznej samochodu (XP2/1): napięcie zasilania, sterownik napięcia zasilania instalacji elektrycznej samochodu, czujnik deszczu, blokada dźwigni selektora] wie ktos moze o co tu moze chodzic bo ja w elektryce nie siedze wiec nie mam pojecia,
Zapisane

abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #25 - Piątek, 26.06.2009, 21:27:50 - NIEPRZECZYTANA »

Napisz dokładnie z ilu do ilu spadło bo na pewno nie z 0.14 do 0.4 ;)

Zakładając pojemność akumulatora 50Ah to, żeby go wyładować w tydzień (168h) potrzeba prądu ok 0.3A także jeśli się walnąłeś z liczbami na odwrót i Ci ciągnie 0.4A a bez bezpiecznika 0.14 to rachunek masz prosty. Ale przy 0.14A w 2 tygodnie też będzie amen

Chyba, że spada z 0.14 do 0.04 więc już potrzeba prawie 2 miesiące do rozładowania więc miałoby to jakiś sens
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 05.07.2009, 22:15:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: abdul
Chyba, że spada z 0.14 do 0.04 więc już potrzeba prawie 2 miesiące do rozładowania więc miałoby to jakiś sens
i dokladnie tak jest, walnolem sie z jednym zerem, a aku jest 45Ah, bez tego bezpiecznika auto zapalilo i chodzilo ok, tylko nie bylo kierunków i mysle ze aku jest złom juz bo rozladowal sie do dechy napewno ze 3 razy i stawiam ze zle jest podlaczony alarm bo wpieli sie w serwisie w awaryjne, mozliwe ze alarm moze robic zwarcie a mimo to dziala, bo wyciągalem bezpiecznik od alarmu i tak jest pobor pradu 0.14,

Napisano: Sobota, 27.06.2009, 00:07:36


Usterka zlokalizowana, wywalony stary alarm wrzucony nowy i jest gitara, centralka od alarmu robila zwarcie i rozwalala aku, a wyjecie bezpiecznika od alarmu to bylo za malo zaby stwierdzic ze alarm jest ok trzabylo wypiąc calkowice centralke, pozdrawiam
Zapisane

nerwusek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Toledo 1L 1.9TDI

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 06.07.2009, 16:16:08 - NIEPRZECZYTANA »

to dobrze  ;)  a kolega czemu nie zapiszę sie do klubu ??
Zapisane

Bóg stworzył Seata bo wie co to prawdziwe piękno!! A inne marki?? Bo ma poczucie humoru ;D
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 20.06.2011, 09:16:55 - NIEPRZECZYTANA »

Dzis to mnie szlag trafi albo krew zaleje. Samochod sobie stal tydzien i w sobote poszedlem sie chwile pobawic(musialem wskazówke od obrotów przestawic) odpalilem go kilka razy zeby sprawdzic czy obroty dobrze sie trzymaja.. no i dzis tj poniedzialek jak do auta otwiera mi sie bez problemu z centralnego(pneumat) i ja do odpalania a ten zgasil kontrolki i  :ninja: , zamknalem samochod z centralnego i poszedlem szukac prostownika... :P Czy przez to ze go odpalilem pare razy w sobote(moze z 10) mogl pasc aku.... Prad jaki pobiera auto na postoju to ok 0.02 A czyli jak dla mnie spox, ladowanie to kolo 14. Nie wiem gdzie szukac czy to wina tego odpalania i ze aku juz ma w sumie 3 lata u mnie i kto wie ile u wczesniejszego wlasciciele obstawiam z 2 lata.

3 tyg tez mialem taki motyw bawilem sie gazem i ustawialem go na kompie i przez caly dzien odpalanie i przejechanie z 1-3 km  i po 2 dniach tez aku padl podladowalem i nie bylo problemu az do soboty
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 20.06.2011, 09:18:25 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 20.06.2011, 09:33:15 - NIEPRZECZYTANA »

Mogl przez to pasc. 10 razy to sporo. Trzeba bylo po tym zrobic z 10-20 km
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» rozladowujacy sie akumulator
Skocz do: