Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler (Przeczytany 11989 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Tominator
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Czwartek, 01.02.2007, 02:07:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zastanawiam się nad kupnem nowej turbiny do auta-moja jest w bardzo dobrym stanie ale chcę wymienić na mocniejszą np od 130PD. Czy kupno takiej turbiny za 400-500zł z allegro to dobry pomysł?Nie mam narazie kasy na nową
Chciałbym też wymienić IC na jakiś wydajniejszy(taki mały tuning - większe turbo+wiekszy IC+korekta softu).Wtryski to za duży wydatek i pompy też narazie nie wymienie bo najtańsza to nie jest poza tym oprócz Ic i nowego turba nie będę już pakował kasy w to auto bo coś mis się marzy BPX :zakrecony: . Czy nie wejdzie mi jakiś plug and play np od nowszej ibizy 130PD bez cofania chłodnicy i krojenia zderzaka oraz zabawy przez kilka dni? Chcę to jakoś tanio zrobić jak sie da no chyba że się nie da to będę musiał poczekać
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Re: Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #1 -
Czwartek, 01.02.2007, 10:12:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Zastanawiam się nad kupnem nowej turbiny do auta-moja jest w bardzo dobrym stanie ale chcę wymienić na mocniejszą np od 130PD. Czy kupno takiej turbiny za 400-500zł z allegro to dobry pomysł?Nie mam narazie kasy na nową
Chciałbym też wymienić IC na jakiś wydajniejszy(taki mały tuning - większe turbo+wiekszy IC+korekta softu).Wtryski to za duży wydatek i pompy też narazie nie wymienie bo najtańsza to nie jest poza tym oprócz Ic i nowego turba nie będę już pakował kasy w to auto bo coś mis się marzy BPX :zakrecony: . Czy nie wejdzie mi jakiś plug and play np od nowszej ibizy 130PD bez cofania chłodnicy i krojenia zderzaka oraz zabawy przez kilka dni? Chcę to jakoś tanio zrobić jak sie da no chyba że się nie da to będę musiał poczekać
Ibizy 6k to mam w malym palcu
wiec smialo mozesz pytac mnie o wszystko
Co do turbiny to ja jedna z allegro kupilem - niby regenerowana. Jak mi jebla to na pol pekła
wiec .... kumpel kupil i musial od razu gruche zmieniac bo walnieta byla itd..
powiem Ci ze poszukaj moze masz w okolicy tunerow co wezma powiedzmy 800zl z montazem ale dadza Ci gwarancje rozruchowa i raczej sprawdza ja ile sie da nim wsadza Ci pod maske.
Co do coolera to zapewne widziales moj watek o BPX na SR. Wchodzi tam ale dwa dni zabawy jak nic. Tak samo iveco - wymaga krojenia pasa przedniego. Jesli natomiast chcesz po taniosci to sprobuj od sharana. To taki maly prostokatny (cos jak org ale dluzszy ze 2x) powinien w kratke pod rejestracja wejsc. Minusem natomiast napewno bedzie to ze jedna rurke bedziesz musial na druga strone przerzucic co moze byc trudniejsze niz montaz BPX bo tam wyloty masz z jednej strony i fajnie pod org orurowanie to podchodzi.
Jak masz klime to juz praktycznie kazdy fmic bedzie rzezba....
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #2 -
Czwartek, 01.02.2007, 12:05:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
Ibizy 6k to mam w malym palcu wiec smialo mozesz pytac mnie o wszystko
Dzięki za deklaracje pomocy
Czyli trubo kupować już sprawdzone a nie ryzykować z allegro? Z tym IC to muszę coś wymyślić żeby nie rzeźbić i kombinować - niestety lub stety mam klime
Podzwonię do tunerów z okolicy może będą mieli jakieś sprawdzone turbo od 130 PD(chciałbym zostawić w rozliczeniu to moje turbo bo jest w bdb stanie jak sie da)
Myślisz zę nowe turbo+IC+nowy soft to sensowny zestawik? Jaki moment i jaką moc może mi to dać w porównaniu do tego co mam w tej chwili?
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #3 -
Czwartek, 01.02.2007, 13:03:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
IC da swierzy oddech, turbo podciagnie Ci troche momentu u gory.
Generalnie obstawialbym ok 145KM i 350Nm z ladnym przebiegiem do 4500-4800
pozdrawiam
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #4 -
Piątek, 02.02.2007, 00:40:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ale nowe turbo oraz IC nie wpłyną na szybkość spadania momentu?Poniżej zamieściłem przebieg momentu jaki chciałbym uzyskać po tych modyfikacjach - czy to co narysowałem szarym kolorem jest możliwe(w tej chwili mam czerwony)?Czy seryjne sprzęgło i skrzynie nie zacznom się sypać(po wirusie przejechałem 11tkm i jak narazie wszystko gra)?
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #5 -
Niedziela, 04.02.2007, 22:06:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jest to do zrobienia na takim setupie jaki chcesz miec pod warunkiem ze masz w pelni wydajna pompe paliwa.
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #6 -
Wtorek, 13.02.2007, 01:21:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
rob555 IC o jakich wymiarach i wydajnośći byłby dla mnie dobry z tych w poniżyszm linku:
Index
Wymiary Kolor Cena
TUALT-651 DŁ. 710mm * WYS. 160mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1134,6
TUALT-652 DŁ. 710mm * WYS. 210mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1171,2
TUALT-653 DŁ. 710mm * WYS. 238mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1215,12
TUALT-654 DŁ. 710mm * WYS. 255mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1281
TUALT-655 DŁ. 710mm * WYS. 270mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1354,2
TUALT-656 DŁ. 790mm * WYS. 210mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1244,4
TUALT-657 DŁ. 790mm * WYS. 238mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1317,6
TUALT-658 DŁ. 790mm * WYS. 255mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1376,16
TUALT-659 DŁ. 790mm * WYS. 270mm * GRUB. 65mm SREBRNY 1442,04
TUALT-801 DŁ. 440mm * WYS. 215mm * GRUB. 80mm SREBRNY 841,8
TUALT-802 DŁ. 710mm * WYS. 170mm * GRUB. 80mm SREBRNY 1185,84
TUALT-803 DŁ. 710mm * WYS. 215mm * GRUB. 80mm SREBRNY 1244,4
TUALT-804 DŁ. 710mm * WYS. 233mm * GRUB. 80mm SREBRNY 1281
TUALT-805 DŁ. 710mm * WYS. 264mm * GRUB. 80mm SREBRNY 1376,16
TUALT-806 DŁ. 710mm * WYS. 300mm * GRUB. 80mm SREBRNY 1442,04
TUALT-807 DŁ. 790mm * WYS. 215mm * GRUB. 80mm SREBRNY 1354,2
TUALT-808 DŁ. 790mm * WYS. 264mm * GRUB. 80mm SREBRNY 1442,04
TUALT-809 DŁ. 790mm * WYS. 300mm * GRUB. 80mm SREBRNY 1500,6
Zapisane
Nawias
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #7 -
Niedziela, 18.03.2007, 01:53:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
To teraz jeszcze ja zapytam mam nadzieje ze jeszcze ktos tu zajrzy:) Czy turbina od 130pd wersji wejdzie bez wiekszego problemu pasuje do mojego silnika(afn 110km)? i najważniejsze czy konieczna będzie zmiana intercoolera?
Zapisane
cinek
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #8 -
Niedziela, 18.03.2007, 10:20:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Nawias"
To teraz jeszcze ja zapytam mam nadzieje ze jeszcze ktos tu zajrzy:) Czy turbina od 130pd wersji wejdzie bez wiekszego problemu pasuje do mojego silnika(afn 110km)? i najważniejsze czy konieczna będzie zmiana intercoolera?
OD silnika 130pd (AWX) pasuje praktycznie idealnie, jedyną zmianą jest przerobienie flanszy pod wydech, bo tutaj występuje różnica.
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #9 -
Niedziela, 18.03.2007, 10:24:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nawias wejsc powinno IC niekoniecznie ale poco wieksze turbo jak nie bedziesz zmienial softu pod nie, a jak juz bedziesz zmienial to IC bedzie raczej potrzebne
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
Nawias
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #10 -
Niedziela, 18.03.2007, 23:59:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
vertor soft tez bede zmieniał...
ale z tego co zdążyłem sie dowiedziec to z IC jest dużo roboty wiec myślałem ze sama turbina + soft bedzie si..
a tu słyszę ze nie bardzo..
A nie wiecie ile moze orientacyjnie kosztować wymiana tyrbiny? (chodzi mi o sam montaż)
A znacie moze dokładny model czy symbol tej turbiny od silnika AWX?
Zapisane
Tominator
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #11 -
Poniedziałek, 19.03.2007, 00:56:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Koszt wymiany ca. 200zł
Zapisane
cinek
Gość
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
«
Odpowiedz #12 -
Poniedziałek, 19.03.2007, 07:20:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Nawias"
A nie wiecie ile moze orientacyjnie kosztować wymiana tyrbiny? (chodzi mi o sam montaż)
200-300zł + uszczelka pod turbo.
Cytat: "Nawias"
A znacie moze dokładny model czy symbol tej turbiny od silnika AWX?
Garrett GT1749VA
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Nowa Turbina do AFN oraz Intercooler
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...