+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Dziwny dzwięk spod maski
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dziwny dzwięk spod maski  (Przeczytany 23600 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Pawel25071979 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Seat IBIZA 1.9 TDI, 2001, 90KM

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 30.01.2007, 06:03:58 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem czy dobrze zrobilem ale zalałem Castrol GTX Magnatec, pół syntetyk. Jeżdziłem wcześniej na taki, ale innym autem i byłem bardzo zadowolony, więc i teraz zalałem.
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 30.01.2007, 12:58:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Pawel25071979"
Nie wiem czy dobrze zrobilem ale zalałem Castrol GTX Magnatec, pół syntetyk. Jeżdziłem wcześniej na taki, ale innym autem i byłem bardzo zadowolony, więc i teraz zalałem.
Twoje auto i Twój wybór...
Zapisane
pawiotr Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kcynia
Samochód: Cordoba 96r. 1,4 AEX LPG od czerwca 2010

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 25.06.2007, 08:14:04 - NIEPRZECZYTANA »

Ja dzisiaj zdemontowałem osłone paska rozrządu i co sie okazało że stukanie które wcziraj mnie zaniepokoiło to latająca blaszka od pompy wodnej która odpadła od jej koła zębatego juz troche się wytarła ale musze ją zmienić bo pasek wchodzi na obudowę silniką. Pompa przejechała 2 tys. km.
Zapisane
jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 25.05.2009, 08:42:55 - NIEPRZECZYTANA »

a jak sie dowiedzieć że to na pewono szklanki ? jest taka możliwość?

Napisano: Środa, 13.05.2009, 13:10:32


a czy te szkolanki oktorych mowa była wyżej  mogą mieć związek ze sterownikiem pompy wtryskowej? u mnie jest on uszkodzony przez co skaczą okreswowo skaczą mi obroty lub auto potrafi sobie zgasnąc w czasie jazdy, no i słychać to delikatne mertaliczne stukanie ??
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 28.05.2009, 07:29:50 - NIEPRZECZYTANA »

Jak u mnie to bylo metaliczne stukanie, ale wymienilem je troszke bylo ok i nadal chodzi jak diesel :) ale przynajmniej moge teraz spac spokojnie :P Chyba trzeba nagrac te wszystkie dzwieki, ktore wystepuja w naszych autach :)
Zapisane
jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 02.06.2009, 15:58:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ofaniel
Chyba trzeba nagrac te wszystkie dzwieki, ktore wystepuja w naszych autach :)
dobry pomysł :D jutro jade do znajomego mechanika posłucha tego i może ogarnie co to jest dokładnie, jak nie to nagram faktycznie ten dzwięk i wrzuce na forum :) przyokazji to wie ktoś gdzie w warszawie można zmierzyć ciśnienie oleju? kogo bym niepytał   to nikt nie wie...

Napisano: Poniedziałek, 01.06.2009, 15:59:10


byłem u mechanika, powiedział że ta mrygająca kontrolka to nic takiego, jak by sie zaświeciła w czasie jazdy to mógł bym sie martwić, co do tego metalicznego cykania, to tak jak myślałem szklanki, niestety narazie mnie niestać na wymianae wiec spytałem czym grozi dalsza jazda, powiedział że niczym bedą poprostu stukać z czasem coraz głośniej
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 02.06.2009, 16:01:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: jarq
powiedział że niczym bedą poprostu stukać z czasem coraz głośniej
Aż wyklepią zawory i nic nie pomoże wymiana na nowe.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 02.06.2009, 16:45:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
byłem u mechanika, powiedział że ta mrygająca kontrolka to nic takiego, jak by sie zaświeciła w czasie jazdy to mógł bym sie martwić, co do tego metalicznego cykania, to tak jak myślałem szklanki, niestety narazie mnie niestać na wymianae wiec spytałem czym grozi dalsza jazda, powiedział że niczym bedą poprostu stukać z czasem coraz głośniej

Podpowiedzieli ci na innym forum, żeby wymienić bo zdupczysz zawory, a ty jak osioł idziesz do jakiegos tępaka i wierzysz jemu, a gość ma pojęcie aż głowa boli.
Nie rozumiem takich ludzi, po co pytacie, marudzicie i zawracacie gitarę, skoro i tak uwierzycie mechanikowi po budowlance, dramat.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 02.06.2009, 20:36:29 - NIEPRZECZYTANA »

ale ja nie powiedziałem że mu wierze, napisałem tylko co mi powiedział...dzięki za odpowiedzi przynajmiej teraz mam pewność że musze jednak to wymienić i że ten  mechanik nie miał racji:/ teraz tylko pytanie czy dużo jest przy tym roboty i czy wymienia się tylko same szklanki czy coś jeszcze jakieś uszczlki itp.??  Jest w stanie to zrobić każdy kto ma jako takie pojęcie o samochodach czy raczej to robota dla kogoś bardziej ogarniętego w tym temacie?  i rozumiem że jest to jedyne wyjście (wymiana) czy może jest na to inne lekarstwo jak np.zmiana oleju na rzadszy??
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 02.06.2009, 20:47:34 wysłane przez jarq » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #24 - Środa, 03.06.2009, 05:50:09 - NIEPRZECZYTANA »

Trzeba rozrząd ściągnąć, więc lepiej żeby zrobił to porządny mechanik. I nie kombinuj z olejem, bo wypłuczesz sobie silnik i straci kompresję.
Zapisane
jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #25 - Niedziela, 28.06.2009, 09:19:51 - NIEPRZECZYTANA »

panowie co sądzicie o oleju quacer state ? Chcę zmienić na 15w40 teraz jest  10w40. Odzywają sie szklanki i silnik jakoś zbyt głośno pracuje (chyba zawory stukają) myślicie że gęstszy olej moze poprawić jego pracę ?

od KYS: Przeniosłem
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 28.06.2009, 10:19:11 wysłane przez KYS » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Online Online



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 28.06.2009, 10:22:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: jarq
co sądzicie o oleju quacer state ?
Quaker State jeżeli już...
Dawno temu słyszałem dobre opinie o tym oleju, ale ostatnio o nim ucichło.

Cytat: jarq
Chcę zmienić na 15w40 teraz jest  10w40. Odzywają sie szklanki i silnik jakoś zbyt głośno pracuje (chyba zawory stukają) myślicie że gęstszy olej moze poprawić jego pracę ?
Jeżeli masz szklanki z hydrauliczną regulacją zaworów to zmiana na gęstszy olej nie pomoże na stukające zawory.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 28.06.2009, 17:12:49 - NIEPRZECZYTANA »

to sprobóje pierw zrobić dolewke gęstszego oleju mineralnego, chyba nic sie niestanie jezeli zmieszam 15w40 tego quakera z 10w40 mobila ??
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Online Online



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 28.06.2009, 21:56:24 - NIEPRZECZYTANA »

to sprobóje pierw zrobić dolewke gęstszego oleju mineralnego, chyba nic sie niestanie jezeli zmieszam 15w40 tego quakera z 10w40 mobila ??

Już było o tym na forum:

Oleje silnikowe różnych gatunków w zasadzie nie powinny być mieszane tj. mineralne, półsyntetyczne i syntetyczne. Można mieszać jedynie oleje o tej samej klasie lepkości czyli 5W/40 z 5W/40 , 10W/40 z 10W/40 itp.

Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #29 - Niedziela, 11.10.2009, 23:00:43 - NIEPRZECZYTANA »

Problem z dziwnym dźwiękiem dopadł i mnie. Jak w opisie Toledo 2001 AHF w czasie normalnej jazdy na rozgrzanym silniku przy obrotach 1900 do ok 2300 słychać dziwne charczenie. Auto nie straciło mocy, zachowuje się "normalnie" pomijając hałas . Przy wyższych obrotach staje się niesłyszalny. Czego mogę się spodziewać bardziej padnięcia turbiny, bo mniej więcej przy tych obrotach startuje, czy to bardziej silnik. Olej wymieniony ok 10 k temu Na castrol edge 5w40 . Dźwięk pojawił się wczoraj . Przebieg auta 200k i turbina jest fabryczna.

Napisano: Niedziela, 11.10.2009, 20:55:16


Dźwięku nie słychać na biegu jałowym, i wycisza się po przekroczeniu 2300 obrotów.
Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Dziwny dzwięk spod maski
Skocz do: