Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
6
7
[
8
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka (Przeczytany 84101 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
skiba
Klubowicz
Offline
Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #105 -
Czwartek, 19.01.2012, 16:07:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
wycinaj,i tak od conajmniej 5-7 lat "go nie ma",skutkow ubocznych poza klopotem na przegladzie nie ma,chyba ze zostawisz puszke a wybijesz sam srodek i wstawia Ci rurke,ale wtedy jestes 100-200 zl w plecy
Zapisane
rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
LeonTDI
Gość
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #106 -
Czwartek, 19.01.2012, 16:46:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czyli jezeli wytnę otwór w puszcze to tak czy siak musze rurke wstaawic tak??
Zapisane
skiba
Klubowicz
Offline
Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #107 -
Piątek, 20.01.2012, 10:09:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
tak byloby najlepiej,zadnych zawirowan wtedy,prosty przelot
Zapisane
rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
LeonTDI
Gość
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #108 -
Piątek, 20.01.2012, 12:35:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
moze głupie pytanie ale nigdy czegos takiego nie robiłem.. mianowicie jaką rurke wstawic ? tzn z jakiego materiału bo pewnie musi byc ona w miare lekka??no i zeby mi sie czasem nie przepaliła
Zapisane
fonfel
Użytkownik
Offline
Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #109 -
Piątek, 20.01.2012, 13:10:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
A nie myślałeś o tym czymś
http://moto.allegro.pl/sportowy-przelotowy-tlumik-srodkowy-rm-motors-rm01-i2049552347.html
,jeśli chciałbyś wspawać tą rurkę to musi być ze stali kwasoodpornej
Zapisane
"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"
SEAT Auto Emocion
LeonTDI
Gość
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #110 -
Piątek, 20.01.2012, 13:35:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ciekawe Ciekawe ale szczerze w tym momencie chce uniknac kosztów, interesuje mnie najprostrzy sposób czyli kawałek rurki. czyli musi być jakas kwasówka... jezeli dobrze rozumiem. dzieki za podpowiedzi
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #111 -
Piątek, 20.01.2012, 18:01:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Musi być z tego samego (lub podobnego) materiału co reszta rur w wydechu, żeby dało się to razem pospawać.
Zapisane
widget
Użytkownik
Offline
Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T
WWW
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #112 -
Poniedziałek, 31.12.2012, 20:04:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, za kilka dni walczę z układem wydechowym. Do wymiany mam łącznik elastyczny. Przy okazji myślałem nad wywaleniem katalizatora
Jak wygląda sprawa z sondą/sondami w ASV?
Chciałem zostawić sobie starego kata w razie problemów z przeglądami itd, dlatego w grę wchodzi rura w obudowie od kata lub strumienica w obudowie katalizatora. Druga opcja, którą zalecał mechanior nie ma za ciekawych opinii w sieci dla silników diesla. Przerabiał ktoś ten temat osobiście?
Zapisane
Seat Cordoba 1.8 8v 90hp
Seat Ibiza Cupra 2.0 16V 150hp
Seat Toledo ASV
www.specet.pl
Arek
Świeżak
Offline
Samochód: CORDOBA 2005 1,4
Odp: Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
«
Odpowiedz #113 -
Sobota, 09.05.2015, 15:04:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cześć, wymieniłem sprężyny z przodu bo jedna mi strzeliła. Po wyjeździe od mechanika na 4 i 5 biegu przy dodawaniu gazu zaczyna buczeć. Na 100 % tego wcześnie nie było. Jak gazu nie dodaje ta nie buczy. Czy mogli coś poruszać, rure mocowanie itp ? Samochód to seat cordoba 1,4 16 V 2005 rok. Przebieg 75 tys.
Zapisane
mati777k
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Cordoba 1.4 mpi
Zamiennik katalizatora cordoba I 1.4 8v
«
Odpowiedz #114 -
Sobota, 02.04.2016, 12:55:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Słyszałem o różnych zamiennikach katalizatora i zastanawiam się czy lepiej wpakować zwykły tłumik czy strumienice. Słyszałem że strumienica może polepszyć pracę silnika. Kata już podziurawiony więc i tak musze go zdemontować. Może ktoś sie wypowie mile widziane linki:).
Seat Cordoba I 1997r. 1.4 8v 44kw kod silnika bodajże ABD.
od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź co jest na forum. Poczytaj ten wątek.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 04.04.2016, 11:44:29 wysłane przez KYS
»
Zapisane
maloszyc6
Użytkownik
Offline
Skąd: Częstochowa
Samochód: Seat Cordoba 1.6 ALM 2002 r. FL
Odp: Zamiennik katalizatora cordoba I 1.4 8v
«
Odpowiedz #115 -
Sobota, 02.04.2016, 22:44:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam u siebie tą strumienice zamiast kata . Jakoś nie odczułem lepszej pracy ( oczywiście ta "lepsza praca" jest wynikiem tego ze wczesniej mieliśmy kata zapchanego i wykończonego i tyle) . Oczywiście przy strumienicach jest głośniejsza praca
. Moja opinia , narazie mam i jest ok
Czytałem, że przy dobrym montażu strumienica rzeczywiście cos daje ale tu już niech ktoś inny się wypowie . Nie siedze w temacie to nie będę zmyślał
Pozdrawiam
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 02.04.2016, 22:46:30 wysłane przez maloszyc6
»
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Zamiennik katalizatora cordoba I 1.4 8v
«
Odpowiedz #116 -
Niedziela, 03.04.2016, 21:52:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak założ byle rure a pozniej wspawaj na około obudowe kata zeby CI sie diagnosta nie przyjebał jak nie masz znajomego. Da to lepszy efekt niz pseudo strumienica z allegro. Strumienica CI nic nie pomoże, a na pewno nie da dwa razy więcej koni, da to samo co rura. A zle dobrana strumienica może tylko pogorszyć odczucia jezdne autem. Samo wywalenie katalizatora da jakiś mały efekt, nie będą tak spaliny blokowane. Nie polecam wywalania srodka katalizatora, i wspawanie samej puszki bo bedzie auto rezonowało i bedzie dużo głosniejsze w pewnym zakresie obrotów a czasem nawet może buczeć.
Jeśli chcesz zrobić z ABD wyścigówke to trzeba było kupić inne auto. Z niego nie wyciagniesz nic jesli chcesz coś mocniej z niego wygiagnać. No chyba że zakujesz, uturbisz itd, ale to chyba bedzie latwiej zmienić auto na 10 lat młodsze i 200 KM mocniejsze i pewnie to też wyjdzie dużo taniej.
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony:
1
...
6
7
[
8
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Katalizator-wymiana, dylematy, teoria i praktyka
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...