+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Temperatura ponad 90C !!!!!
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Temperatura ponad 90C !!!!!  (Przeczytany 115489 razy)
0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.
damian83 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bielsko Biała
Samochód: Ibiza 1.4 '97

« Odpowiedz #165 - Czwartek, 14.01.2010, 20:44:44 - NIEPRZECZYTANA »

czyli z tego wychodzi że wszystko działa poprawnie :o , czy wymiana uszczelki pod głowicą miała taki decydujący wpływ na szybkość nagrzewania się układu??
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #166 - Piątek, 15.01.2010, 05:59:32 - NIEPRZECZYTANA »

Interpretuj jak chcesz, nie szukaj dziury w całym. Latem w korkach napewno oba węże zagrzejesz.
Zapisane

damian83 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bielsko Biała
Samochód: Ibiza 1.4 '97

« Odpowiedz #167 - Piątek, 15.01.2010, 16:13:19 - NIEPRZECZYTANA »

Wielkie dzięki za przydatne informacje, wszystko sprawdziłem i jest ok, tak ja pisaliście, a więc GIT:)  :pub:
Zapisane
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #168 - Wtorek, 16.02.2010, 21:53:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: damian83
czy wymiana uszczelki pod głowicą miała taki decydujący wpływ na szybkość nagrzewania się układu??
Jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to zwykle jest mało płynu a więc słabiej nagrzewa się nagrzewnica.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #169 - Wtorek, 05.07.2011, 19:40:40 - NIEPRZECZYTANA »

Ja się podepnę pod temat a więc w mojej Ibizie 1,3 z 94 roku temperatura w mieście osiąga do 100-105 stopni i włącza się dopiero 2 bieg wentylatora i chodzi szybko i głośno, ponieważ pierwszego nie słyszę aby się włączał.Czytałem tutaj na forum o temperaturze że temperatura powinna być góra do 95 stopni i wentylator powinien się włączać na 1 biegu,a u mnie jest tak że mam 100-105 i włącza się od razu 2 bieg.Dzisiaj sprawdzałem czy chłodnica i węże są gorące przy 90 stopniach i jest tak że chłodnica jest gorąca,górny wąż jest gorący a dolny wąż jest zimny,czy to normalne?Co może być nie tak.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #170 - Wtorek, 05.07.2011, 19:47:59 - NIEPRZECZYTANA »

cos marnie czytales bo bys wiedzial ze nie normalne
sprawdz wlacznik wentylarora w chlodnicy na krotko czy wiatrak ma 2 biegi
rozumiem ze taka temp widzi vag?
masz problem tez z termostatem jezeli czujnik (wlacznik wentylatora) jest sprawny a taka temp pododaje vag i wskaznik na desce
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #171 - Wtorek, 05.07.2011, 20:59:03 - NIEPRZECZYTANA »

Na vag-u nie byłem tylko czytałem na tym forum jak mają inni użytkownicy seatów.Drugie pytanie,jak mam na krótko sprawdzić włącznik wentylatora?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #172 - Środa, 06.07.2011, 05:52:48 - NIEPRZECZYTANA »

Wypiac kable i zrobic zwarcie na wtyczce. Sa tam 3 kable. Zasilanie i 2 do silnika. Zaleznie ktore polaczysz to zakreci 1 lub 2 bieg
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #173 - Środa, 06.07.2011, 10:38:06 - NIEPRZECZYTANA »

Auto ma juz pare lat. Ja bym stawiał na wypalony styk w czujniku, który włącza I bieg.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #174 - Czwartek, 14.07.2011, 11:05:19 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj jechałem po mieście i jak samochód zagrzał się do 90 stopni to otworzyłem maskę i sprawdziłem chłodnicę i te dwa węże i jest tak że chłodnica jest gorąca górny wąż był gorący i dolny też był gorący,to moim zdaniem termostat jest dobry ale nie wiem czy dobrze myślę,jeżeli dobrze myślę i termostat jest dobry to zastanawia mnie jedna rzecz,otóż dlaczego w mieście w korku wentylator włącza się dopiero przy 100-105 stopniach? Jaka może być tego przyczyna? Proszę o pomoc i z formułowaniu czy dobrze twierdzę o termostacie i z góry serdeczne dzięki.
Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #175 - Wtorek, 20.09.2011, 04:58:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Wypiac kable i zrobic zwarcie na wtyczce. Sa tam 3 kable. Zasilanie i 2 do silnika. Zaleznie ktore polaczysz to zakreci 1 lub 2 bieg

kiedys to opisywałem ale linki nie działają, więc...

https://picasaweb.google.com/100236149796655474659/SeatChlodzenie?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM3Izo2js6TSjwE&feat=directlink
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
misiuk1985
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wrocław

« Odpowiedz #176 - Sobota, 19.11.2011, 19:22:14 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich. Pozwolę sobie odświeżyć temat z temperaturą ponad 90 stopni. Mam seata cordobe SX 1.6 101 KM. I od jakiegoś czasu po przejechaniu kilku kilometrów wskaźnik temperatury jest przechylony poza połowę ( mniej więcej tak na 3/4. Blisko czerwonego). Wymieniłem termostat i czujnik. I nadal to samo. Zmierzyłem temperaturę na wężach- 92-97 stopni. Cy to normalne???? A wie ktoś może co to jest za czujnik widoczny na zdjęciu w załącznikach jako PDF?? Wchodzi bezpośrednio w głowicę. ????

Tak wklejamy zdjecia na forum http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5476.0
« Ostatnia zmiana: Sobota, 19.11.2011, 20:01:59 wysłane przez raby » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #177 - Sobota, 19.11.2011, 20:04:01 - NIEPRZECZYTANA »

co to za termostat? czy przed wymiana bylo tak samo?
u mnie taki sam problem w silniku ABU rozwiazala dopiero wymiana obudowy termostatu
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
misiuk1985
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wrocław

« Odpowiedz #178 - Sobota, 19.11.2011, 23:27:52 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli chodzi o termostat to był jakiś tani za 20 zł ale firmy nie pamiętam. Przed wymianą termostatu też tak miałem- dlatego wymieniłem :) Poniżej zdjęcie silnika. Może ktoś mi powie co to za czujnik zaznaczony na czerwono???

Zdjęcie
http://imageshack.us/photo/my-images/100/dsc00592qu.jpg/
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #179 - Niedziela, 20.11.2011, 07:24:45 - NIEPRZECZYTANA »

A co to za silnik jest ??
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Temperatura ponad 90C !!!!!
Skocz do: