Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: wibracje na kierownicy :(  (Przeczytany 51073 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 01.03.2010, 10:00:32 - NIEPRZECZYTANA »

jesli shamuje na biegu to obrotow nie wyczai, obstawiam ze sa nieodpowienie klocki hamulcowe, sa za twarde i przy jednorazowym mocniejszym depneiciu krzywo sie dotarly i teraz bija przy hamowaniu,  najlepiej podnies auto, zakrec kolem a druga osoba niech delikatnie hamuje zobaczysz czy cos trze nierowno, moznaby zaczac od wymiany klockow, zawsze mniejszy koszt i mniej roboty niz kompletami.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 01.03.2010, 10:24:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Gizmo
moznaby zaczac od wymiany klockow, zawsze mniejszy koszt i mniej roboty niz kompletami.
Po co wymieniac? nie lepiej wrzucic auto na 2 klocki i wrzucic 5 i bedzie widac co ma bicie czy tarcza, jesli nie to wina albo kol albo zawieszenie do sprawdzenia
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 01.03.2010, 10:27:18 - NIEPRZECZYTANA »

niby tak, ale zaczął juz wymieniac czesci do wymiany, wiec podsuwa nizsze kosztowo :D
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #33 - Poniedziałek, 01.03.2010, 10:38:32 - NIEPRZECZYTANA »

no akurat klocki niewiele maja do bicia na kierownicy chyba ze maja tak duzy luz ze skacza w co watpie
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #34 - Poniedziałek, 01.03.2010, 10:44:35 - NIEPRZECZYTANA »

to zostaja tylko krzywe tarcze. skoro objaw jest tylko przy hamowaniu.albo tez mozna sprawdzic czy na feldze od wewnatrz jakies badziewie sie nie przykleilo i zmienilo wage kola ( jakies błoto np.)
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #35 - Poniedziałek, 01.03.2010, 10:49:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Gizmo
mozna sprawdzic czy na feldze od wewnatrz jakies badziewie sie nie przykleilo i zmienilo wage kola
Jakby tak było, to podczas jazdy też byłoby czuć wibracje (nawet bez hamowania) - miałem taki przypadek jak błoto przykleiło się do felgi...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #36 - Poniedziałek, 01.03.2010, 10:55:32 - NIEPRZECZYTANA »

w sumie racja, czyli pozostaje skrzywiona tarcza. no chyba ze jakas gumka wybita na zawieszeniue, ale pisal ze sprawdzone czy tam wymienione wsio.  :-\
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #37 - Poniedziałek, 01.03.2010, 11:08:23 - NIEPRZECZYTANA »

a druga sprawa tarcza moze na tokarce byc dobra a zakladajac na piaste juz nie, moga byc wrzery na piascie albo nawet byle wiekszy kawalek piasku i juz bedzie mialo bicie przerabialem to w seacie lezy drugi komplet tarcz prawie nowek w piwnicy bo niepotrzebnie wymienilem a kto by pomyslal ze wrzer w piascie moze tyle problemów przyspozyc a wygladalo na to ze to jest dolej a sie okazalo ze jednak niewielkie zgrubienie i tak to wyszlo
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
gregor.gg Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Myslowice
Samochód: SEAT IBIZA 1.9TDI 2001

« Odpowiedz #38 - Czwartek, 12.07.2012, 11:34:46 - NIEPRZECZYTANA »

mam problem z drgajaca kierownica pomozcie,otoz ostatnio przy prdkosci od 80 do 100 i powyzej bardzo drga mi kierownica sa to takie ruchy gora dol takie krotkie,dodam ze zbieznosc jest idealna nie sciaga,opony toyo TR1 195x55x15,kola ostatnio byly wywazane i przekladane na inne felgi bo myslalem ze felga krzywa ale na tych jest to samo co to moze byc,dodam rowniez ze wahacze byly robione,tarcze wymienione na nowe wraz z klockami,drazki i galki wymienione na nowe.bede wdzieczny za podpowiedzi
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #39 - Czwartek, 12.07.2012, 14:08:19 - NIEPRZECZYTANA »

Może pół oś krzywa? (ale jakim cudem by się wykrzywiła?)
Zapisane
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #40 - Czwartek, 12.07.2012, 15:11:24 - NIEPRZECZYTANA »

jak zrzucisz przy 100-120 na luz to tez drga?jezeli tak to obstawiam opony,jezeli drga Ci tylko przy przyspieszaniu a po odpuszczeniu gazu juz nie,to dwumas
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 12.07.2012, 15:12:40 wysłane przez skiba » Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
gregor.gg Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Myslowice
Samochód: SEAT IBIZA 1.9TDI 2001

« Odpowiedz #41 - Piątek, 13.07.2012, 10:30:00 - NIEPRZECZYTANA »

skiba ja tez wlasnie myslalem o dwumasie bo mam juz natrzaskane ponad 250tys ,sprawdze jeszce to co piszesz ,sprobuje tak zrobic i zdam relacje,ale to nie sa strikte drgania takie wlasnie od opon raczej sa to ruchy kierownicy gora dol jakby sama chciala skrecac ,takie krotkie ,bo wlasnie jakby byly typowo drgania to obstawiam na opony ,lub felgi,a tu ciekawa stytuacja ,jeszcze podejrzewam krzyzak na maglonicy ,bo jak skrece kolami do oporu to na koncu mam taki metaliczny stuk
Zapisane
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #42 - Piątek, 13.07.2012, 10:38:11 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym jeszcze sprawdził poduchy pod silnikiem.
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
gregor.gg Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Myslowice
Samochód: SEAT IBIZA 1.9TDI 2001

« Odpowiedz #43 - Piątek, 13.07.2012, 13:57:16 - NIEPRZECZYTANA »

poduchy wymieniane w tamtym roku wszystkie wiec raczej odpada
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #44 - Piątek, 13.07.2012, 14:42:04 - NIEPRZECZYTANA »

wrzuć 5 najlepiej pod górke przy 70  i pedał w podłoge jak będzie drgało to dwumas..
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» wibracje na kierownicy :(
Skocz do: