+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 183976 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #150 - Sobota, 22.05.2010, 15:58:46 - NIEPRZECZYTANA »

ale jak mechanik zdejmie uszczelkę to bedzie widział czy uszczelka wydmuchana, przy takich objawach jak twoje, jeśli będzie to raczej z głowicą wszystko ok, no ale jak uszczelka bedzie cała to raczej głowica.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #151 - Sobota, 22.05.2010, 17:55:41 - NIEPRZECZYTANA »

Jakby uszczelka była przedmuchana między cylindrami to napewno nie powód do ubytku płynu, tam nie ma kanałów wodnych. Poza tym wtedy auto jest wyrażnie słabsze, brak kompresji - szczególnie w dieslu. Ja bym dokładnie sprawdził szczelność. Jeśli chodzi  wymianę uszczelki to nie benzyniak. W dieselku trzeba za każdym razem dobrać uszczelkę. No i koszt.
Zapisane

Wiewiur Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Słupsk
Samochód: Leon '01, 1.9 TDI 110KM ASV New Beetle '99 1.9 TDI 90KM ALH

« Odpowiedz #152 - Poniedziałek, 24.05.2010, 06:49:40 - NIEPRZECZYTANA »

Dziś i wczoraj poziom wody utrzymuje się na 3/4 skali jak odpale auto. Niestety ciśnienie w układzie wciąż wysokie, po popuszczeniu korka płyn podnosi się ponad maximum. W środę rozbieramy głowice.
Zapisane

mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #153 - Poniedziałek, 28.06.2010, 21:34:38 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam problem w swojej IBI a mianowicie strasznie są twarde węŻe od układu chłodzącego. Korek zbiorniczka to nie jest, jednak nie zaobserwowałem żeby zwiększał się poziom oleju w silniku, albo żeby w płynie chłodzącym był olej, lub żeby była "śmietana" pod korkiem oleju czy żeby kopcił na biało. Jakie mogą być jeszcze inne przyczyny?? Proszę o pomoc bo nie wiem czy wymieniać uszczelkę pod głowicą.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.06.2010, 21:40:53 wysłane przez KYS » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #154 - Poniedziałek, 28.06.2010, 22:12:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mirek1993
Korek zbiorniczka to nie jest,
Rozumiem, że dla pewności podmieniłeś z kimś i było to samo.
Zapisane
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #155 - Poniedziałek, 28.06.2010, 22:23:36 - NIEPRZECZYTANA »

Podmieniłem dwa korki z dobrych samochodów i było to samo. I dalej nie wiem za co się brać:( Autko ma 170 tys przebiegu raczej realny...
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #156 - Wtorek, 29.06.2010, 08:19:38 - NIEPRZECZYTANA »

uzupełnij płyn do zadanego poziomu
jedź na odludzie gdzie można przypałować auto, przyjedź pod dom, wystudź turbine zgaś auto poczekaj aż ostygnie i sprawdź poziom, jeśli Ci go ubyło i to dość sporo a nie widać wycieków to uszczelka (u mnie po trasie 80km z prekoscią 140+  ubywał cały zbiorniczek).
Inny sposób to kup w sklepie z odczynnikami chemicznymi papierek lakmusowy i zobacz czy się odbarwi po zetknięciu z płynem chłodniczym.
Odkręć jeszcze osłonę rozrządu i zobacz czy nie masz wycieków na pompie wody, szukaj typowego osady jak "kamień z reklam cifa"
Zapisane
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #157 - Wtorek, 29.06.2010, 12:22:10 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki kolego za pomoc, jednak jakie mogą być powody że robi mi takie wielkie ciśnienie w układzie??
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #158 - Wtorek, 29.06.2010, 12:26:22 - NIEPRZECZYTANA »

ciśnienie się robi bo płyny się grzeją, ciśnienie musi być.
nie ma ciśnienia= nie a szczelności układu.
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #159 - Wtorek, 29.06.2010, 13:44:44 - NIEPRZECZYTANA »

No tak tylko ja mam takie ciśnienie, że ciężko węża zgnieść.
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #160 - Wtorek, 29.06.2010, 14:03:34 - NIEPRZECZYTANA »

No tak tylko ja mam takie ciśnienie, że ciężko węża zgnieść.
a jakbyś chciał? sprawdzałeś to "namacalnie" u innych i jest różnica?
jest ciśnienie - jest opór - jest dobrze. krótka piłka.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 29.06.2010, 14:06:51 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #161 - Wtorek, 29.06.2010, 14:05:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mirek1993
No tak tylko ja mam takie ciśnienie, że ciężko węża zgnieść.
i dobrze, znaczy ze dobrze.
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #162 - Wtorek, 29.06.2010, 14:14:51 - NIEPRZECZYTANA »

W porównaniu do passata B3 tez diesel ciśnienie jest dużo mniejsze:D

Napisano: Wtorek, 29.06.2010, 15:13:45


I nawet jak odkręcam korek na zimnym silniku to jest takie ciśnienie że wypycha mi płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #163 - Wtorek, 29.06.2010, 14:34:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mirek1993
I nawet jak odkręcam korek na zimnym silniku to jest takie ciśnienie że wypycha mi płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy.
Nie widzę nigdzie, żebyś napisał jaki masz poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym - jeżeli na zimnym silniku wywala płyn chłodniczy to wygląda na to, że masz za dużo płynu w układzie...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #164 - Wtorek, 29.06.2010, 14:37:35 - NIEPRZECZYTANA »

Zalałem kiedyś na letnim silniku na minimum i mi wyplyło podczas jazdy płyn przez zbiorniczek wyrównawczy.
Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: