Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falowanie, czyszczenie, zamiana przepustnicy. Kupno kompa??  (Przeczytany 24191 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 08.02.2007, 20:02:32 - NIEPRZECZYTANA »

podepne sie z moim problemem:
niedawno dalem auto do mechesa i po sprawdzeniu vagiem stwierdzil ze walniety jest czujnik temperatury. wymienil czujnik ale nie mogl zaadaptowac przepustnicy bo byla brudna i sie nie domykala czy cos. czyszczenie jej na aucie nie pomagalo wiec wyciagnal, przeczyscil i juz bez problemu ja zaadaptowal.
wszystko chodzi ok, auto mniej pali (nowy czujnik temp) tylko ze po tym zabiegu auto jest slabsze - gorzej sie zbiera.
pojechalem do niego w tej sprawie, podpial pod kompa i nie bylo zadnych bledow. powiedzial ze wszystko jest tak jak ma byc i ze vagiem to on tylko zaadaptowal przepustnice, ze zadnych innych ustawien nawet nie dal by rady vagiem zrobic.
w domu zmienilem z powrotem na ten stary (walniety) czujnik, no bo przed wizyta u mechesa auto chodzilo lepiej niz po, ale nic to nie dalo.
i pytanie: czy moglo sie cos zrypac przez czyszczenie lub wyciagniecie przepustnicy? no bo jak nie czujnik to chyba tylko to zostaje?
macie jakies koncepcje?
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 08.02.2007, 20:29:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
czy moglo sie cos zrypac przez czyszczenie lub wyciagniecie przepustnicy? no bo jak nie czujnik to chyba tylko to zostaje?

Może przed czyszczeniem, przepustnica puszczała 'lewe' powietrze, komputer zwiększał dawkę paliwa proporcjonalnie do ilości zasysanego powietrza i samochód lepiej zbierał się?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 08.02.2007, 20:46:47 - NIEPRZECZYTANA »

tak tez pomyslalem, bo przepustnica nie domykala sie do konca (dlatego nie mogl jej zaadoptowac) a auto palilo jakies 0,8l/100km wiecej. tylko ze ojciec ma taka sama ibi (rok starsza) i zbiera mu sie lepiej, tak jak moja przed 'naprawa'. chyba ze jemu tez lapie lewe powietrze, ale raczej nie bo spala nieco ponad 6l/100km (trasy dzienne 2 razy po 25km).
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
klonek
Gość



« Odpowiedz #18 - Wtorek, 13.02.2007, 23:00:36 - NIEPRZECZYTANA »

panowie mam pytanie jakie sa objawy uszkodzonej lub brudnej przepustnicy?????
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #19 - Środa, 14.02.2007, 06:51:48 - NIEPRZECZYTANA »

Obroty szaleja i zmieniaja sie losowo powiedzmy od 1000 do 3000
albo nie ma obrotów biegu jałowego
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
krach Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza,2001,AUD

« Odpowiedz #20 - Niedziela, 30.01.2011, 13:49:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam taki problem po wymianie filtrów powietrza i paliwa i rozrządu w ibizie 1.4 AUD 2001r, gdy jest zimny silnik to obroty skaczą od 500 do około 700-800, dławi silnik po  dodaniu gazu i czasami silnik gaśnie. Dodam, że był przetarty wężyk, który idzie od elektrozaworu pod przepustnicę, wężyk tez wymieniłem, jak ściągnąłem obudowie i ukazała mi się przepustnica, która była ubrudzona olejem, mechanik mówił że mogło pociągnąć olej z odmy spod silnika, czy może to być możliwe??, oraz co teraz mam zrobić, czyścić przepustnicę i adaptować??? Proszę o pomoc.
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 30.01.2011, 13:52:05 - NIEPRZECZYTANA »

zVAGuj, (i chyba konieczne będzie żeby przeczyść przepustnicę i znów zVAGować)
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
full bayer Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza,1994,1300cm

« Odpowiedz #22 - Piątek, 10.06.2011, 16:06:35 - NIEPRZECZYTANA »

Witam was serdecznie.Mam takie pytanie,ile kosztuję przeczyszczenie przepustnicy wraz z adaptacją przepustnicy? proszę o podpowiedzi i z góry dziękuję.

od KYS: Zapoznaj się z regulaminem, oraz używaj opcji szukaj - http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=7220.msg93885#msg93885!
« Ostatnia zmiana: Piątek, 10.06.2011, 16:18:33 wysłane przez KYS » Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falowanie, czyszczenie, zamiana przepustnicy. Kupno kompa??
Skocz do: