+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina nie laduje.  (Przeczytany 113733 razy)
0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #105 - Poniedziałek, 03.08.2009, 16:18:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
A czy pęknięty któryś z wężyków do turbiny będzie objawiał się takimi skutkami jak zacinające się kierownice
Tak, przerabiałem to niedawno. Wywaliło mi wężyk od gruchy turbiny,
efekt - muł na wyższych obrotach i notlauf. Ale błąd musi być, każda
dewiacja w działaniu turba skutkuje błędem. Dlatego warto VAGa wpiąć.
Jeśli nie ma błędu, to raczej np. przepływka.
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #106 - Wtorek, 04.08.2009, 07:48:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: the_ozyrys
Jeśli nie ma błędu, to raczej np. przepływka.
Ale z tego co wiem przepływka też skutkuje błędem i notlauf-em, chyba że powoli zaczyna padać :?:  :evil: Jakiś czas temu ją czyściłem i do tej pory było w miarę ok. Mogę powiedzieć, że z rana jak zimno i silnik zimny to bez piłowania, ale szybko reaguje na pedał gazu i zbiera się ładnie od 1500obr/min już czuć. Wiadomo, że 2500 nie przekraczam na zimnym. Może coś związanego z temperaturą :?: Czyściłem też czujnik dolotu powietrza do IC.
Zapisane

vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #107 - Wtorek, 04.08.2009, 08:05:53 - NIEPRZECZYTANA »

Przepływka niekoniecznie daje błąd, ja miałem bez błedu a praktycznie dogorywała.
Jeśli chodzi o temperature to bardziej wpływ mogłaby mieć temp oleju bądź chłodziwa, ale tak naprawde zawsze na zimnym będzie lepiej, ponieważ komputer dodaje więcej paliwka i stąd poczucie mocniejszego samochodu
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Tarnos Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź-Żychlin
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #108 - Czwartek, 13.08.2009, 19:19:17 - NIEPRZECZYTANA »

Witam...
Posiadam toledo II 1,9 tdi 110 km i na zimnym silniku powyzej 3000 obrotów nie załaczyla mi sie turbina moze ktos podpowiedziec co to moze byc i co mozna z tym zrobic?
Zapisane
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #109 - Czwartek, 13.08.2009, 19:24:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tarnos
na zimnym silniku powyzej 3000 obrotów

Po pierwsze jeśli chcesz przez jakiś czas nacieszyć się swoim samochodem to nie kręć go powyżej 3000obrotów dopóki jest zimny  :-X
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #110 - Czwartek, 13.08.2009, 19:25:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tarnos
powyzej 3000 obrotów nie załaczyla mi sie turbina m
A co to oznacza ? W zasadzie nie ma czegoś takiego jak włączenie/wyłączenie turbiny.
Na początek do sprawdzenia zawory na podciśnieniu. Ewentualnie lektura tego tematu od początku.
Zapisane

Tarnos Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź-Żychlin
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #111 - Piątek, 11.09.2009, 19:25:59 - NIEPRZECZYTANA »

Przepraszam za błedy dopiero sie ucze to moj pierwszy disel...
Wracam znowu z tym problemem bo przez jakis czas bylo dobrze dzisiaj znowu problem sie powtórzył:tym razem na rozgrzanym juz silniku mocniej wcisnąłem pedał gazu i turbina przestala działac tak jak by stracil moc zatrzymałem sie na chwile wyłaczyłem silnik. po ponownym odpaleniu turbina działała. Wie ktoś co to najprawdopodobniej może być i jak to najlepiej zdiagnozować?Czy to paliwo czy filtry czy zawory ??(olej nigdzie nie cieknie)
Zapisane
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #112 - Piątek, 11.09.2009, 19:38:50 - NIEPRZECZYTANA »

przeczytaj dokładnie wszystkie tematy o problemach z turbiną na forum, jest w nich opisane wszystko co może wpływać na złą prace turbiny, ale bez dobrej diagnostyki nigdy nie będziesz pewien co to jest. Ja na przykład byłem przekonany że mam zapieczone kierownice i już chciałem oddawać auto na czyszczenie, ale nudziłem się w weekend i postanowiłem wyczyścić sobie EGR-a i co jak ręka odjął turbina pięknie ciągnie nie ma żadnych problemów.   
Zapisane
kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #113 - Piątek, 11.09.2009, 19:59:04 - NIEPRZECZYTANA »

wlasnie EGR i przeplywka ja mialem przez uszkodzona przeplywke turbo dziure  8)
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #114 - Piątek, 11.09.2009, 20:22:54 - NIEPRZECZYTANA »

wlasnie EGR i przeplywka ja mialem przez uszkodzona przeplywke turbo dziure  8)
Jak masz padniętą przepływke to nie tyle masz turbo dziure co silnik się na wyższe obroty nie chce wkręcać (moj konczyl na 3000 i dalej wiecej wyl niz ciagnal)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #115 - Piątek, 11.09.2009, 20:40:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: vertor
Jak masz padniętą przepływke to nie tyle masz turbo dziure co silnik się na wyższe obroty nie chce wkręcać (moj konczyl na 3000 i dalej wiecej wyl niz ciagnal)
Święte słowa.
Cytat: Tarnos
Wie ktoś co to najprawdopodobniej może być i jak to najlepiej zdiagnozować?
Pomóż trochę, uzupełnij profil o typ silnika.
Jak masz VTG to mogą być kierownice spalin. Również N75.
Zapisane

Tarnos Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź-Żychlin
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #116 - Piątek, 11.09.2009, 21:03:43 - NIEPRZECZYTANA »

Typ silnika to ASV
 
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #117 - Poniedziałek, 14.09.2009, 05:50:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tarnos
Typ silnika to ASV
 
No to jak podmiana N75 nie da efektu, gruszka szczelna to dużo wskazuje na turbinę do czyszczenia.
Zapisane

Tarnos Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź-Żychlin
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #118 - Wtorek, 15.09.2009, 17:49:23 - NIEPRZECZYTANA »

Byłem Dzisiaj u mechanika  na VAG-u i błąd sie znalazł czujnik w kolektorze ssącym jest do wymiany.
Wie ktoś ile kosztuje taki czujnik?
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #119 - Poniedziałek, 05.10.2009, 12:51:39 - NIEPRZECZYTANA »

A ja mam pytanie z innej beczki. Wymienilem gruche na turbo AWX. Problem w tym ze nowa grucha miala dluzszy gwint a krutsze to ciegno przymocowane do "kierownicy sterujacej" Musialem zamienic, zeby dlugosci spasowaly. Problem, ze nie wiem jak to ustawic teraz:/ w ktorym miejscu nakretke umiescic. Wie ktos moze? narazie turbo widac ze ma dziure + nie podnosi kierownic do oporu rusza sie w obrebie moze 1 cm.
Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Skocz do: