+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina nie laduje.  (Przeczytany 113752 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #30 - Piątek, 20.02.2009, 20:41:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: hudy85
turbo przeladowuje
Tego to akurat nie widać w logu. Coś chyba klikłeś i nie ma gr11
Z dwóch pozostałych widać że przepływka ładnie mierzy, silnikowi nie brakuje powietrza (MAF), dawki paliwa też OK. Napewno przy logowaniu przeładował?
Poczekaj z logami na lepszą pogodę.
Zapisane

hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #31 - Sobota, 21.02.2009, 00:40:32 - NIEPRZECZYTANA »

z turbo nic nie robilem ,z czasem zaczelo mi swirowac .Najpierw wydawalo mi sie ze traci moc ,teraz lapie tryb awaryjny i nie leci wiecej niz 120 - 140km/h i nie wiem co ...ale cos tam chuczy ,slychac to zwlaszcza w okolicach filtra powietrza.
Sprobuje jeszcze podmienic te zaworki czy cos pomoze ,no i ponownie zrobic logi jesli bedzie w miare szlo podeptac:)
...dzieki za zainteresowanie tematem chlopaki ,nie wiem juz co mam z tym zrobic ,dlatego swoja nadzieje opieram na Was.
A jescze jedno ,czy ten sterownik can ,jesli zmienilbym na jakis uzywany ,trzeba go jakos dodatkowo programowac? Jesli tak ,czy taki zabieg jest bardzo kosztowny?   :huh:
Nie wiem dlaczego ,ale podobno przez to wariuje mi klima i nie dziala gniazdo diagnostyczne ,do podpiecia VAG`a musze odpinac radio :o
« Ostatnia zmiana: Sobota, 21.02.2009, 00:43:07 wysłane przez hudy85 » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #32 - Sobota, 21.02.2009, 08:53:15 - NIEPRZECZYTANA »

Fajnie, tylko nie zapomnij przy następnych logach wkleić też grupy 11. Sprawdż czy nie masz jakiejś dziury w dolocie. Przepływka bardzo wysoko mierzy.
A przy okazji takie pytanie-prośba: możesz podać jaką masz przepływkę? Chodzi mi o producenta i nr katalogowy.
Zapisane

hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #33 - Sobota, 21.02.2009, 11:24:36 - NIEPRZECZYTANA »

Nie zapomnialem...w pewnym momencie w tej grupie wyskoczyl jakis blad.
A przeplywka BOSCH

Nr 0 281 002 216
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #34 - Sobota, 21.02.2009, 14:40:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: hudy85
Nie zapomnialem...w pewnym momencie w tej grupie wyskoczyl jakis blad.
I dlatego nic tam się nie da powiedzieć. Po dwóch pozostałych grupach auto OK.
Cytat: hudy85
A przeplywka BOSCH

Nr 0 281 002 216
Dzięki.
Zapisane

hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #35 - Sobota, 21.02.2009, 21:01:04 - NIEPRZECZYTANA »

Poczytalem dzis troche i znalazlem ,ze gruszka przy turbinie powinna podnosic i opuszczac ta dzwigienke ktora steruje kierownicami i ze mozna obserwowac ja na biegu jalowym (co mniej wiecej 30s powinna zmieniac swoja pozycje).
U mnie ta dzwigienka sie nie rusza . :-\
Jutro podmienie te zaworki i napisze ,moze bedzie wiadomo cos wiecej .Pozdrawiam

Napisano: Sobota, 21.02.2009, 20:34:31


znalazlem jeszcze cos ,z czego moze byc ta wtyczka?




Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #36 - Sobota, 21.02.2009, 23:53:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: hudy85
U mnie ta dzwigienka sie nie rusza .
A coś robiłeś, żeby się ruszyłą? Na postoju będzie nieruchoma. Chyba niedoczytałeś do końca. VAG>silnik>BS11 i wtedy chodzi od min do max.
Kabelek jest prawdopodobnie od czujnika temperatury oleju do dodatkowych zegarów - jest o tym na forum.
Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #37 - Niedziela, 22.02.2009, 14:19:04 - NIEPRZECZYTANA »

Kabelek widać po specjalnym nacieciu, jest od dodatkowych zegarów. A co do gruszki/dzwigenki to rozgrzej silnik i Ty patrz na gruszkę a druga osoba niech depnie w pedal i przytrzyma;) No albo najlepiej na vag jak kolega wyzej radzi :pub:
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #38 - Niedziela, 22.02.2009, 15:26:46 - NIEPRZECZYTANA »

hehe ;D 
Wiec zdaje raport ,otoż zaworki zmienilem ,nie ma roznicy ,na vagu nie moglem znalezc tej "opcji z gruszka" :P  wiec zastosowalem technike druga ,z deptaniem po gazie - gruszka chodzi ,nie wiem czy jest to akurat 2cm ,ale sie rusza.
Dodatkowa rzecz ktora znalazlem po drodze ,to luzna rura wchodzaca do obudowy z filtrem powietrza ,czy tam nie powinno byc jakiejs uszczelki czy cos? moze to przez to tak chuczy ,czy moze i przez to lapac tryb awaryjny?
...Wisze wam dobre piwko chlopaki :P  nie tylko za pomoc ,ale i za cierpliwosc ;D

Napisano: Niedziela, 22.02.2009, 15:10:00


aa...blad jaki wywala po odcieciu turbiny to:
17958 - _TIOZ7HIz!5OO:MXŻ.L6I)37T,ŁŚXh-ă5G
        35-00 - Unknown Error Elaboration
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #39 - Niedziela, 22.02.2009, 16:16:34 - NIEPRZECZYTANA »

daj foto co za rurka do filtra powietrza?? Ja tam mam przewód co zasysa z obudowy...[quote
17958 - _TIOZ7HIz!5OO:MXŻ.L6I)37T,ŁŚXh-ă5G
        35-00 - Unknown Error Elaboration
[/quote]
Co to za vag :-\ No masz błąd z ciśnieniem i jak dla mnie wywala go przy problemach z N75, ale juz go podmieniałeś to może być nieszczelność gdzieś. Weż przejżyj dokładnie wszystkie te wężyki może przeciera Ci się któryś?? Mojej kumpeli się przecierał i jak dochodziła prędkość do 120 to robił się muł. Na poczatku stawiałem na przepływke ale on była ok. I znalazłem naprężony weżyk od n75 na dodatek dziurawy jak go rozciagnąłem bardziej to widac było uszkodzenie.
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #40 - Niedziela, 22.02.2009, 16:34:04 - NIEPRZECZYTANA »

Posprawdzaj te wężyki a później turbo i dopiero będziemy myśleli co dalej. Narazie wyeliminuj podstawowe przyczyny.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #41 - Niedziela, 22.02.2009, 20:42:01 - NIEPRZECZYTANA »

Ten wężyk idzie od filtra powietrza (strona czysta) do zaworka N18 i N75. Między innymi przez to że jest lużny szybciej brudzą się zaworki bo zasysają powietrze z kurzem.
Zapisane

hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #42 - Niedziela, 22.02.2009, 21:07:05 - NIEPRZECZYTANA »

nie nie ,chodzi o rure doprowadzajaca powietrze "do" filtra ,jest luzna z przeswitem (jakby dobrze wlozyc) na dwa palce :o 
wezyki z podcisnienia wydaja sie byc ok ,chociaz nie bardzo wiem jak je sprawdzic ,wezyki sa gumowe ,ale powlekane materialem .
Jutro wstawie zdjecie tej rury o ktorej pisalem .
ps  vag jakiego uzywam to 208.1 ,inne nie chca sie odpalic ;)
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 22.02.2009, 21:15:39 wysłane przez hudy85 » Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #43 - Niedziela, 22.02.2009, 21:23:44 - NIEPRZECZYTANA »

Aaaa to Tobie chodzi o "zasilanie" filtra, tą grubą rurę którą zasysa powietrze z nadkola do filtra??
Bo też myślałem, że chodzi o ten przewodzik o którym KKKKris napisał. Ja mam tą gumkę ale zawsze się przekrzywi jak filtr zakładam i w niczym to nie przeszkadza..to i jej brak też nie powinien być winny
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #44 - Poniedziałek, 23.02.2009, 17:52:55 - NIEPRZECZYTANA »

ok ,zalozylem jakas tam uszczelke dla swojego spokoju ,niestety dzis na logi nie polece ponownie ,warunki kiepskie .
Za to nastepne co moge dodac ,to ze autko pali dobre dwa razy wiecej ropki...   >:(
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Skocz do: