Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Turbina nie laduje.
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
12
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Turbina nie laduje. (Przeczytany 112893 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
Awest
Świeżak
Offline
Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba '97 GT TDI
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #15 -
Piątek, 26.09.2008, 14:10:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja mialem to samo, jak sie rozpedzalem to czsem super 170 i ciaglo a czesciej do 140 i wylaczenie turbiny. Trzech mechanikow ogladalo i trzy diagnozy (tyrbina walnieta, zawor n75 a nawet zle ustawiony rozrzad) i przez przypadek sam znalazlem przyczyne a mianowicie na scianie grodziowej miedzy komora a kabina leci chyba piec wezykow z podcisnienia jeden byl w trzech miejscach przetarty a drugi w jednym. Wymiana kosztowala 14zl. Autko sprawdzone bo od wymiany prawie dwa miesiace jazdy plus jedna trasa (Polska-Niemcy-Polska) gdzie zamknalem licznik 200
.
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 26.09.2008, 14:14:39 wysłane przez Awest
»
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #16 -
Sobota, 27.09.2008, 11:40:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dla mnie masz nieszczelnosc na wezykach doprowadzajacych cisnienie do N75 albo samo N75 sie pierdzieli...
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #17 -
Sobota, 27.09.2008, 13:23:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
N75 byl walniety, zalozylem nowy i wszystko hula jak nalezy
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #18 -
Poniedziałek, 19.01.2009, 21:20:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: dragon135
Mam nadzieje że to tylko n75
Zamiast N75 wstaw ten od EGRa, a N75 na miejsce sterującego EGR. Jak będzie różnica to na 90% N75 do wymiany.
Cytat: dragon135
W środę jeszcze raz pod kompa podjadę
Jeśli tylko, żeby zczytać błędy i jest to płatne to sobie daruj. Podjedź do kogoś kto się zna na diagnostyce tdików.
Zapisane
dragon135
Gość
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #19 -
Środa, 21.01.2009, 13:32:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
a więc byłem u mechanika i:
Po podpięciu
17958 P1550 Charge pressure na jednym VAGu
na innym ten sam błąd opisany po Polsku(ciśnienie doładowania-różnica doładowania)
Po skasowaniu i przejażdżce ten sam.
Co to konkretnie może oznaczać??
Był też 01281 intake menif.flap ch over valve N239 ale po skasowaniu i przejechaniu się znikł
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #20 -
Środa, 21.01.2009, 16:20:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: dragon135
17958 P1550 Charge pressure na jednym VAGu
Cytat: dragon135
Co to konkretnie może oznaczać??
Turbina prawdopodobnie przeładowuje. Do sprawdzenia N75, siłownik turbiny, kierownice.
Wklep w google nr błędu 17958 i jakieś słowo związane z dieslem (tdi, vag, vag-com...) Myślę, że sporo się naczytasz.
Zapisane
dragon135
Gość
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #21 -
Środa, 21.01.2009, 23:55:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
Wklep w google nr błędu 17958 i jakieś słowo związane z dieslem (tdi, vag, vag-com...) Myślę, że sporo się naczytasz.
wklepałem i naczytałem się ale jedni piszą jedno a 2dzy co innego. Na jakimś forum koleś stwierdził że miał z tym kodem i okazało się że przepływomierz. Chyba wyłożę talary i skieruje się do konkretnego majstra a jak znajdę coś grosza to może i program mi napisze. Jak się coś dowiem to napisze bo w pt mam do niego dzwonić i umówię się na konkretną wizytę
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #22 -
Czwartek, 22.01.2009, 06:16:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
Cytat: dragon135
Mam nadzieje że to tylko n75
Zamiast N75 wstaw ten od EGRa, a N75 na miejsce sterującego EGR. Jak będzie różnica to na 90% N75 do wymiany.
Próbowałeś? To pierwsza rzecz jaką można sprawdzić.
Zapisane
dragon135
Gość
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #23 -
Piątek, 23.01.2009, 23:56:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
Próbowałeś? To pierwsza rzecz jaką można sprawdzić.
nie próbowałem, samemu nie wiem czy dałbym rade to zrobić bez zepsucia czegoś. Miałem przełożyć przepływomierz z B5 ale mama albo rozmiar za mały albo za duży klucz. W passacie inny rozmiar i w seacie inny. Tak jak w/w umówię się z majstrem i będzie git
Napisano: Czwartek, 22.01.2009, 15:22:06
majster powiedział że 85% regeneracja turbiny i coś wspomniał o 750 zł za tą przyjemność. Kazał wstąpić w środę więc jeszcze mam czas do namysłu.Cena szokująca czy do przyjęcia??
Zapisane
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #24 -
Sobota, 24.01.2009, 10:45:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cena standard, jak popatrzysz na Allegro, to tam jest 700 ale + przesyłka no i ofkorz
demontaż/montaż we własnym zakresie, więc powiedziałbym że majster ma dobrą cenę...
Zapisane
dragon135
Gość
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #25 -
Piątek, 30.01.2009, 18:54:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Niechętny wydania 750ciu zł na regeneracje turbiny u jednego majstra, kilka dni przed podstawieniem auta na reg... udałem się do innego. Podpiął VAG, siadł na siedzeniu pasażera i sprawdzał, przepływomierz dobry, turbina dawała za duże ciśnienie. Po podjechaniu z powrotem do warsztatu zaproponowałem zamiankę N75 i EGR, niestety nie pomogło. Mechanik stwierdził że pewnie kierownice zasyfione. Środek czyszczący nic nie pomógł więc zrobił demontaż, czyszczenie i zmontował wszystko do kupy. Po ostatecznym pomiarze i przejażdżce wszystko było ok. But w podłogę i nawet nie myśli o trybie awaryjnym. Robota wyszła mnie 350 tak więc 400 można zainwestować w coś innego
Pozdro i thx za pomoc
Zapisane
marmar0924
Świeżak
Offline
Skąd: Olsztyn
Samochód: Leon 2002 ARL
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #26 -
Poniedziałek, 02.02.2009, 13:46:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie czasami auto wchodzi w tryb awaryjny i powyżej 3 tys. obr./min. prawie nie da się go rozbujać. Totalny spadek mocy, tak jakby turbina nic nie dawała. Nawet w normalnym trybie pracy czasami szarpie na wysokich obrotach. Czy rzeczywiście podłączenie do kompa coś wykaże, czy najpierw trzeba coś powymieniać (N75, przepływomierz, czujnik temp. płynu chłodzącego)???
Zapisane
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #27 -
Poniedziałek, 02.02.2009, 14:08:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Prawdopodobnie kierownice się zacinają.
Podpięcie pod VAG może coś pokazać, ale nie musi.
Wskazana wizyta u jakiegoś dobrego diagnosty.
Zapisane
hudy85
Użytkownik
Offline
Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #28 -
Piątek, 20.02.2009, 19:22:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
wiecie co Wam powiem...może to wyda się śmieszne ,u mnie było dokładnie to samo ,do 140max ,notlauf ,dodatkowo pojawiały się dziwne szumy w silniku ,szarpania i w ogolę dziwne rzeczy i wiecie co pomogło?
Wymiana... - filtra powietrza
...więc moi drodzy ,nawet takie rzeczy jak tanie filtry ,radze omijać wieeelkim łukiem
Napisano: Wtorek, 03.02.2009, 22:28:03
I dupa...wszystko dzieje się po staremu ,silnikiem trzepie ,turbo przeladowuje
mógłby ktoś ocenić logi? nie znam się na tym kompletnie ,zrobiłem jak w opisie któregoś wątku...i na 3cim biegu bo ślisko...
dodam ze tak do 2000 rpm slychac swist ,powyzej chuczenie...auto nie dymi...przepływomierz nowy.Jedyny błąd jaki widzi to różnice doładowań i coś ze sterownikiem CAN.
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 20.02.2009, 21:56:38 wysłane przez the_ozyrys
»
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Turbina nie laduje.
«
Odpowiedz #29 -
Piątek, 20.02.2009, 20:05:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
A robiłeś coś z turbiną? Jak zwrócił mi uwagę jeden z kolegów (pozdro Bzysiek
) podstawową przyczyną notlauf-a jest zasyfiałe turbo. Sprawdź też wężyki i N75.
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
12
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Turbina nie laduje.
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...