Baza byla cordoba 1.9 TDI AFN z 99r 6K wersja EVO.

Seryjny AFN przechodzil liczne modyfikacje i byl poligonem testowym dla wielu hybrydowych turbin czy innych wynalazkow. W topowej wersji dal 157KM i 350Nm na seryjnych wtryskach

ale mi to bylo za malo.
Czas na radykalne srodki
Pozegnałem sie z zalem z AFN
[img=http://img174.imageshack.us/img174/4913/dscf0860kopiayq3.jpg]I zostalo wsadzone to :

Zbudowany przezemnie i Krystiana (tutaj wieeelkie podziekowania dla Jego pracy) motorek z dolem od PD a gora od VP na pompie 11 i wtryskach 260
Serce juz przeszczepione

Niestety montaz gt22 sie przesunał w czasie i jezdzilem na roznych dziwnych GT18, podrobach ARL i takich tam. Walczylem rowniez z pompa wtryskowa gdyz kupiona uzywana (wszystko mialo byc cacy) okazala sie szrotem do regeneracji
W koncu zapadla decyzja i zaczela sie zabawa z kolektorami, dolotami, mocowaniami, wydechami i kuzwa milionem innych spraw. Powiem tak:
roboty od groma ale warto



Niestety nie dostalem jeszcze EGT

a bez niego niechce z softem szalec

do tego jade na starej intalacji od AFN z mapsensorem do 1.5bar wiec tez mam kaganiec. Po swietach juz lezy wiazka z nowym kompem programowalnym przez zlacze i wtedy sie zacznie. Moja dupohamownia czuje jakies okolice 170KM i 360Nm ale okaze sie to na rolkach. Narazie soft bezdymny (EGT

) i tak zostanie az nie poskladam do kupy reszty gratow. Martwi mnie jedynie pompa ktora mimo ze zostala zregenerowana nadal dziwnie sie zachowuje i moze byc przeszkoda przy peknieciu 200KM. Czas pokaze.
Auto jest uzytkowane codziennie wiec nie bedzie to wymiatacz na cwiartke ale nie oto chodzi. Chce swoim klientom zaoferowac taka opcje i musialem sprawdzic czy sie da...jak widac TAK !
Na dzien dzisiejszy jestem chyba pierwszy ktory wsadzil Gt22 do Ibizy/Cordoby 6K i moge powiedziec ze jezdzi

Obecny setup to :
Zawias KONI regulowany + twardzsze tulejki na wachaczach + skrocone org sprzezyny EVO.
Felgi 17/8J Cali z oponami 205/40 i daje sie jezdzic

Heble : z tyl zaciski od Golfa 4 z przodu tarcze EBC Turbogroove 280mm i Grennstuff
Wnetrze - seria EVO + mala kiera momo i wskaznik doladowania, w planach zestaw wskaznikow Greedy
Silnik
Mala hybrydka PD z VP, wtryski 260Race, turbina GT22, pompa 11mm, FMIC Iveco, wydech 2.5cala przelot, kolektor ssacy od AWX, rzezbiony kolektor wydechowy.
P.S spawy sam robilem i nie chcialo mi sie szlifowac wiec wygladaja jak k... ale pilno mi bylo na droge