+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 46   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tarcze i klocki  (Przeczytany 403693 razy)
0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #150 - Czwartek, 28.02.2008, 13:16:36 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam takie hamulce, ze nie da sie w nich zerwac przyczepnosci...to znaczy nigdy nie moge spowodowac hamowania z tzw. "piskami". Teraz tarcze mam juz troszke ciekie, bo dosc duzo z nich korzystam, ale jak mialem je w miare nowe, to auto potrafilo wychamowac do zera w super odstepie...nie mierzone, ale pare razy mi ryjka albo czjsc tylek uratowaly.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #151 - Czwartek, 28.02.2008, 13:23:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ofaniel
Ja mam takie hamulce, ze nie da sie w nich zerwac przyczepnosci...to znaczy nigdy nie moge spowodowac hamowania z tzw. "piskami".
jest to tzw. ABS 8)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #152 - Czwartek, 28.02.2008, 13:27:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kozak
Ostatnio to mi nawet dym z klockow polecial :/
Za kiepskie klocki hamulcowe - przegrzewają się i przestają hamować...
Sądzę, że na Ferodo Premier nie będziesz miał tych problemów. Ja nie mam  ;)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #153 - Czwartek, 28.02.2008, 14:10:46 - NIEPRZECZYTANA »

z ATE też nie będziesz miał problemów.
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #154 - Czwartek, 28.02.2008, 14:16:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ofaniel
Ja mam takie hamulce, ze nie da sie w nich zerwac przyczepnosci...to znaczy nigdy nie moge spowodowac hamowania z tzw. "piskami".
jest to tzw. ABS 8)


To ABS w takim razie to fajna sprawa :D:D hahaha
Zapisane
sebcio Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Variotka GT TDi 110KM (AFN Black Edition '98)

« Odpowiedz #155 - Piątek, 29.02.2008, 12:21:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

To i ja jako "świeżak" dodam swoje 3 gr do dyskusji - może komuś się przyda. Dziś wymieniłem tacze przód(280mm) + klocki oraz klocki z tyłu.

Auto Cordi GT/110 KM '98.
Koszty:
Tarcze Lucas przód DF 2631 280 mm - 200zl/kplt
Klocki przód ATE 13.0460-2958.2 - 90pln/kplt
Klocki tył JURID - 100 pln/kplt
Wymiana: 90 pln

Suma sumarum: 480 PLN


Zapisane
corass
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Toledo II, 2000, ASV

« Odpowiedz #156 - Piątek, 29.02.2008, 18:29:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
mechanik powiedział mi, że moje tarcze (a wiec klocki pewnie też) niedlugo przejdą na emeryturę. Nie sprecyzował czy tylko przód czy tył czy oba naraz. Z ww wątku wiem, że brać klocki/tarcze w kompletach: textera/brembo lub ferodo premier/brembo lub ate. O ile jakieś rozeznanie zdobyłem w tym wątku nt rozmiaru tarcz na przód - 280mm o tyle nie wiem ile na tył i co brać na tył? Pomoc mile widziana:)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #157 - Piątek, 29.02.2008, 19:00:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: corass
Z ww wątku wiem, że brać klocki/tarcze w kompletach
nie w kompletach ale lepiej znanych firm.
Cytat: corass
co brać na tył?
te same firmy
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #158 - Piątek, 29.02.2008, 20:32:33 - NIEPRZECZYTANA »

corass ja mam zalozone tarcze trw i klocki ate i sobie bardzo chwale bo naprawde fajna jakosc za dobra cene :)
A komplet ATE na innym aucie mi strasznie piszczy wiec polecam taka kombinacje
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #159 - Piątek, 29.02.2008, 23:23:39 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie hebluje zestaw brembo - ferodo premier. Bardzo dobra kombinacja. Polecam.
Zapisane
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #160 - Piątek, 29.02.2008, 23:27:51 - NIEPRZECZYTANA »

A mi Ferodo Premierki piszczą przy delikatnym hamowaniu... :-X
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #161 - Sobota, 01.03.2008, 14:10:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
A mi Ferodo Premierki piszczą przy delikatnym hamowaniu...   
Mnie tam nie piszczą  :)

Cytat: corass
na przód - 280mm o tyle nie wiem ile na tył i co brać na tył? Pomoc mile widziana:)
Na tyle masz 232 mm i załóż komplet Ate. Z tyłem jest tak że Ate nie jest dużo droższe od Brembo czy Lucasa.Na przod już jest większa różnica w cenach.
Mnie też czeka wymiana wszystkich tarcz i wezmę na 90% Ate.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #162 - Sobota, 01.03.2008, 14:50:41 - NIEPRZECZYTANA »

Mnie też czeka wymiana wszystkich tarcz i wezmę na 90% Ate.
Weź Lucasa:) Jo Ci mówie:)
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
seacik Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: sosnowiec
Samochód: cordoba 2000, 1.9 TDI ALH

« Odpowiedz #163 - Piątek, 25.04.2008, 09:56:56 - NIEPRZECZYTANA »

Wczoraj zostały wymienione w mojej cordobie tarcze i klocki na przedniej osi, kupiłem komplet ATE cena 339 zł + wymiana u mechanika razem z wymianą płynu hamulcowego za 90 zł. Hamulce po pierwszych km brzytwa!
Jeszcze jako ciekawostka - sprzedawca w sklepie powiedział, żeby broń Boże nie kupować tarcz Brembo, ponieważ od kiedy są produkowane w Polsce (Dąbrowa Gór) miał kilka reklamacji na wykrzywienie kiedy wjedzie się np. do kałuży.
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #164 - Piątek, 25.04.2008, 10:27:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: seacik
miał kilka reklamacji na wykrzywienie kiedy wjedzie się np. do kałuży.
krzywią się i taki jest fakt a jest to związane z stopami które teraz zastosowali, rozgrzana tarcza dostaje czynnika chłodzacego i sie wykrzywia co nie powinno mięć miejsca, ja jak kupowałem tarcze było strasznie dużo i wybrałem sprawdzone Lucasy, klocki wziołem green stuffy bo była mocna promocja i jestem strasznie zadowolony :ok:
Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 46   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Skocz do: