+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Zapytanie odnośnie odpalania 1.9tdi
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zapytanie odnośnie odpalania 1.9tdi  (Przeczytany 13758 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Niedziela, 03.12.2006, 14:02:07 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich!!
Mam pytanie czym moze byc spowodowane takie cos ze raz moj diesel 1.9TDI 110KM po normalnym nagrzaniu swiec odpala do strzalu a raz musze go troche dluzej pokrecic zeby odpalil macie moze jakies propozycje na co moglbym zerknac?? z gory dzieki za odpowiedz!!
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 03.12.2006, 14:22:40 - NIEPRZECZYTANA »

W pierwszej kolejnosci na EGR, moze klapka sie przycina. Ale to zalezy czy dzieje sie to tylko przy porannym odpalaniu zimnego silnika czy tez ogolnie przy odpalaniu.
Zapisane

Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 03.12.2006, 20:16:46 - NIEPRZECZYTANA »

wlasnie ogolnie mi si etak dzieje nie ma roznicy czy rano czy wieczorem czy zimny czy cieply!!!
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 03.12.2006, 23:30:44 - NIEPRZECZYTANA »

Mnie sie tak dzialo jak mialem uwalony n75, ale sprawdz najpierw EGR, bo syfu tam sie napewno nazbieralo.
Zapisane

DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 04.12.2006, 10:27:59 - NIEPRZECZYTANA »

ustawic zaplon na pompie wtryskowej
TTTM
albo grzebac w kompie z dawkami rozruchowymi komp nie uwzglednia zuzycia elementow i traktuje silnik tak jak przy nowosci
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 04.12.2006, 12:05:20 - NIEPRZECZYTANA »

No tak, ale wtedy auto mialoby problemy z zapalaniem na cieplym silniku, a nie raz tak raz tak.
Zapisane

Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 05.12.2006, 15:39:29 - NIEPRZECZYTANA »

A jezeli dzialo by mi sie tak na cieplym silniku to co to by bylo mozecie mi napisac?
Zapisane
Kajos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chodziez
Samochód: Seat Cordoba SX 1,9 TDI AHU

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 05.12.2006, 16:47:45 - NIEPRZECZYTANA »

Moze sprawdz czy nie lapie gdzies falszywego powietrza z paliwem. :papa:
Zapisane

Dobrzy ludzie ida do nieba,zli dostaja sie wszedzie
sssens
Gość



« Odpowiedz #8 - Wtorek, 05.12.2006, 21:42:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Ja mam podobny problem z tym że tylko na ciepłym silniczku. Zimny nawet przy niższych temperaturach pali elegqancko a ciepły trzeba troche pokręcić..... im cieplejszy tym więcej. Co to może być bo to raczej nie jest zdrowe dla akumulatora i całej reszty ??
PS: to mój pierwszy post na tym forum  :?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 05.12.2006, 22:51:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "sssens"
Witam. Ja mam podobny problem z tym że tylko na ciepłym silniczku. Zimny nawet przy niższych temperaturach pali elegqancko a ciepły trzeba troche pokręcić..... im cieplejszy tym więcej. Co to może być bo to raczej nie jest zdrowe dla akumulatora i całej reszty ??
PS: to mój pierwszy post na tym forum  :?


To co napisal Dedek po "albo" ;-)
Zapisane

Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #10 - Środa, 06.12.2006, 15:47:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "DeDeK"
TTTM


co to jest to TTTM
i ile taki mechanior zwykly bierzie za takie ustawienie??
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #11 - Środa, 06.12.2006, 15:51:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kajtek87"
co to jest to TTTM

Ten Typ Tak Ma
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #12 - Środa, 06.12.2006, 21:14:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "sssens"
Witam. Ja mam podobny problem z tym że tylko na ciepłym silniczku. Zimny nawet przy niższych temperaturach pali elegqancko a ciepły trzeba troche pokręcić..... im cieplejszy tym więcej. Co to może być bo to raczej nie jest zdrowe dla akumulatora i całej reszty ??
PS: to mój pierwszy post na tym forum  :?


Jedz do mastersa albo diagtronika to Ci poprawia to i owo w kompie i bedzie palic od cykniecia.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
pg
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #13 - Piątek, 08.12.2006, 11:56:30 - NIEPRZECZYTANA »

A jaki jest orientacyjny koszt takiej wizyty i grzebania w kompie?
Zapisane
Benji84
Gość



« Odpowiedz #14 - Wtorek, 12.12.2006, 14:40:20 - NIEPRZECZYTANA »

No Kurcze ja też to samo mam w tym samym modelu :(
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Zapytanie odnośnie odpalania 1.9tdi
Skocz do: