Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
przepływka - montaż
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: przepływka - montaż (Przeczytany 6580 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
chrzanek
Gość
przepływka - montaż
«
Sobota, 18.11.2006, 23:09:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Chcę wymienić przepływomierz w swoim aucie. Aktualnie po podłączeniu samochodu pod kompa wyskakuje błąd przepływomierza.
- czy mogę wymienić przepływkę sam ? tzn czy nie mając kompa moge to zrobić i nie obawiać sie że coś z nowym przepływomierzem będzie nie tak ?
Nie mam teraz chwili wolnego czasu zeby podjechac do serwisu i chce to zrobic sam. Oczywiście podjade żeby sprawdzili czy przepływka jest ok lecz dopiero pod koniec tygodnia.( a samochód jest mi potrzebny juz ) Ale tak jak pisałem , boje sie ze jak sam zamontuje to cacko to coś może sie stać niedobrego z samochodem.
Poradzcie, mozna smiało działać samemu, czy lepiej oddać sprawę w ręce fachowca?
Odp pilnie !
Zapisane
Asree
Gość
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #1 -
Niedziela, 19.11.2006, 00:33:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Odkręcasz 2 śruby przy wylocie z filtra powietrza, wyjmujesz złączkę do kompa, wyjmujesz przepływomierz i wsadasz nowy, montaż w odwrotnej kolejności
Coś koło 5min roboty i żadna filozofia
Kompem sie nie przejmuj bo nic się nie stanie
Powodzenia
Zapisane
chrzanek
Gość
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #2 -
Niedziela, 19.11.2006, 10:36:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie no wymontowanie i zamontowanie jest proste .... tylko sie obawiałem czy bedzie dobrze od strony elektronicznej. Ale jak piszesz ze nic sie nie stanie --> to działam
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 19.11.2006, 11:24:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zmieniaj smialo, nic sie nie stanie.
Zapisane
http://seat-racing.pl
chrzanek
Gość
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #4 -
Niedziela, 19.11.2006, 16:57:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zmieniłem...
Przejechałem sie samochodem i przy 140 km/h auto znowu sie zamuliło ( przeszło w stan awaryjny ) , zatrzymałem sie , zgasiłem silnik i jazda dalej ...... jechałem 145km/h i nic sie nie działo, było ok. Ale jutro rano podjade do mechaniorów zeby mi zresetowali kompa i jadę w traskę, przetestuje przepływke ..... choć przyznam sie ze troche sie zmartwiłem ze po założeniu "nowej" autko znowu sie zamuliło.
No nic, jutro sprawdzą na kompie czy jest dobra przepływka. A jak nie, to juz sam nie wim co moze sie dziac z samochodem ?
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #5 -
Niedziela, 19.11.2006, 23:09:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Od przeplywki tryb awaryjny wlaczac sie nie powinien, bo w sumie co ona ma wspolnego z przeladowaniem
Ja bym zaczal od zaworka i kierownic.
Zapisane
http://seat-racing.pl
chrzanek
Gość
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #6 -
Niedziela, 19.11.2006, 23:18:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Ja bym zaczal od zaworka i kierownic.
Co to ?
( a to dlaczego na kompie wyskakuje błąd przepływki ? zaden inny błąd )
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #7 -
Niedziela, 19.11.2006, 23:24:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie bardzo rozumiem ten blad przeplywki, jak dla mnie to przeplywka albo pokazuje za malo i wtedy nadaje sie do wymiany, albo pokazuje za duzo i wtedy jest ok
Blad przeplywki u mnie wyskoczyl kiedys jak wypialem wtyczke i zrobilem pare rundek po wsi.
Na temat kierownic i zaworka jest sporo na forum, poszukaj. Blad kierownic Ci nie wyskoczy tylko komp bedzie sygnalizowal bledy cisnienia jakie daje turbo, z bledem zaworka tez sie nie spotkalem, takze nie wiem czy cos takiego jest czy poprostu znow wyskoczy blad pompowania turbo.
Zapisane
http://seat-racing.pl
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #8 -
Niedziela, 19.11.2006, 23:26:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "chrzanek"
Co to ?
Zaworek to pewnie zawór N75, a kierownice to kierownice od turbiny...
Poczytaj np. tu
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1773.0
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
chrzanek
Gość
przepływka - montaż
«
Odpowiedz #9 -
Wtorek, 21.11.2006, 16:15:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dziś z moim autem odwiedziłem Pana Marka Staszewskiego i z samochodem juz jest wszystko ok. Przy okazji sprawdził mi samochodzik
Powodem usterki był:
- zawór N75
pozdr.
// mozna zamknąć juz ten wątek //
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
przepływka - montaż
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...